چه گوشواره ای به صورت شما می آید؟

گوشواره مناسب فرم صورت

نکاتی مهم پیرامون گوشواره و فرم صورت

یکی از زیورآلات خاص و جذاب که جای آن در لاله گوش بوده و با وجود خود، مزین بخش چهره خواهد بود؛ گوشواره طلا است. این نوع زیورآلات که در دل همه جا باز کرده، دارای تاثیری فاحش در چهره می باشد. البته اگر هنگام استفاده از آن، به نکات مهم پیرامون گوشواره و فرم صورت توجه کنید؛ این تاثیر دلچسب را به وضوح احساس خواهید کرد.

به عبارت دیگر می توان گفت همه نوع فرم های صورت، در نوع خود زیبا می باشند. اما ممکن است همانطور که یک لباس به تن یک شخص، خوب به نظر نمی رسد؛ گوشواره هم چنین حکایتی داشته باشد.

اگر به تناسب صورت و گوشواره دقت کرده و تعادل را رعایت کنید؛ شاهد بهترین نتیجه ممکن خواهید بود. در ادامه به بررسی نکاتی درباره گوشواره و فرم صورت خواهیم پرداخت:

انواع گوشواره ناپل

1️⃣ گوشواره مناسب صورت گرد و تپل

اگر دارای صورت گرد هستید؛ پس باید گوشواره ای را انتخاب کنید که صورتتان را کمی بلندتر یا کشیده تر جلوه دهد.

یعنی اگر گوشواره های گرد را برای چنین صورتی انتخاب کنید؛ شاهد گردی و پهنی بیش از حد صورت خود بوده و این تغییر، اصلا خوشایند نیست و علاوه بر دیگران، خودتان هم اصلا آن را نمی پسندید. اگر از گوشواره آویز طلا استفاده کنید؛ خواهید دید که صورتتان کمی کشیده تر نشان داده شده و این تغییر قطعا جذاب است و به دل می نشیند.

گوشواره مناسب صورت گرد
گوشواره طلا آویز کد E1011

2️⃣ گوشواره مناسب برای صورت قلبی

اگر صورت شما دارای فرم قلبی است و پیشانی تان نسبت به گونه، پهن تر به نظر می رسد و یا چانه تان، حالت باریک دارد؛ باید به دنبال گوشواره هایی باشید که انتهای آنها پهن تر است.

باز هم گوشواره طلا آویز برای چنین صورتی، مناسب ترند. البته گوشواره هایی که انتهای آنها باریک و دراز است، ابدا مناسب نبوده و باید به جای آن، گوشواره ای را انتخاب کنید که انتهای آن گرد یا پهن است. این گوشواره به متعادل سازی صورت کمک کرده و صورت را گردتر و البته جذاب تر نشان خواهد داد.

گوشواره مناسب صورت قلبی
گوشواره طلا آویز طرح دو حلقه

3️⃣ گوشواره مناسب صورت مربعی

اما در بررسی گوشواره و فرم صورت مربعی می توان گفت انواع گوشواره های گرد، منحنی شکل مثل گوشواره اشکی، گوشواره حلقه ای طلا، کاملا ایده آل بوده و به این فرم صورت کاملا می آیند. گوشواره هایی که دارای زاویه زیاد هستند را انتخاب نکنید.

گوشواره مناسب صورت مربع
گوشواره حلقه ای طلا مقطع مکعبی سایز بزرگ کد 3867

4️⃣ گوشواره برای صورت های لوزی یا الماسی

فرم صورت الماسی در برخی از افراد دیده شده و در آن، چشم ها بسیار پهن به نظر می آیند. همچنین پیشانی و چانه ها نیز مثل هم هستند. شاید متعادل کردن چنین فرم صورتی، کمی دشوار به نظر برسد؛ اما با کمی هوشمندی می توان نتیجه دلخواه را به دست آورد.

کافی است برای این فرم صورت، از گوشواره های آویز لوستری استفاده کنید. این گوشواره ها در بخش انتهایی، پهن به نظر رسیده و در صاف نشان دادن صورت، موثر می باشند.

گوشواره مناسب صورت لوزی

5️⃣ گوشواره مناسب برای صورت بیضی یا کشیده

یکی از بهترین انواع فرم صورت، فرم بیضی شکل است. چرا؟ چون جزئیات این چهره، کاملا متناسب با هم به نظر رسیده و انواع زیورآلات از جمله گوشواره را می توان به آسانی با آن ست کرد. مثلا اگر کت و شلوار به تن کرده باشید و گوشواره ای مطابق با همان لباس را انتخاب کنید؛ خواهید دید که فرم صورت شما، زیباترین فرم ممکن خواهد بود.

بهتر است گوشواره هایی که حالت آویزی بلند داشته و دارای ریزش بیش از اندازه می باشند را انتخاب نکنید. چون نتیجه، چندان جالب نخواهد بود. اما گوشواره ای که بهترین تاثیر را روی فرم صورت بیضی داشته و قطعا در زیباتر به نظر رسیدن آن تاثیر خواهد داشت؛ گوشواره میخی طلا است. گوشواره حلقه ای طلا و مرواریدی هم انتخاب ایده آلی بوده و بهترین نتیجه ظاهری را خلق خواهند کرد.

گوشواره مناسب صورت لوزی
ست کردن گوشواره حلقه ای آویزدار و میخی

برای مشاهده و بررسی قیمت گوشواره طلا روی لینک کلیک کنید. 🤩

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه