انتخاب گوشواره متناسب با مدل موی شما

گوشواره متناسب با مدل مو

حالت دادن به جواهرات خود برای هماهنگی با موهای شما مهارتی است که می تواند یک مجموعه لباس را بسازد یا آن را خراب کند. گوشواره ها به ویژه در جلب توجه به چهره شما خوب هستند، اما با موهای شما نیز تضاد دارند. برای اطمینان از اینکه ظاهر کلی در نقطه نظر است، مهم است که ترکیب مناسب را انتخاب کنید.
بنابراین، چگونه گوشواره های عالی را متناسب با لباس و همچنین مدل موهای خود انتخاب کنید؟
در حالی که یک دستورالعمل کلی برای لوازم جانبی با گوشواره به شکل صورت و طول گردن شما بستگی دارد، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
بیایید به آن بپردازیم و چند دستورالعمل اساسی در مورد تطبیق گوشواره با مدل موی خود را بررسی کنیم!

1. موی باز

یک جفت گوشواره میخی برجسته، مانند این گوشواره توپی، در برابر موهای بلند خودنمایی می کند.
وقتی موهایتان را باز می‌کنید، می‌تواند حواس را از گوشواره‌ هایی که می‌پوشید منحرف کند. برای پوشیدن روزمره، یک جفت گوشواره میخی ساده ترین راه است. برای اینکه آن را چشمگیرتر کنید، همچنین یک جفت گوشواره میخی با سنگ های قیمتی مانند مروارید یا اونیکس سیاه انتخاب کنید که در کنار موهای باز شما مورد توجه قرار می گیرند.
همچنین اگر چندین سوراخ گوش دارید، می توانید از یک مجموعه مینیمالیستی از گوشواره های میخی ظریف و ریز ایجاد کنید. وقتی از میخی در رنگ های متفاوت مانند سفید یا طلایی و زرگلد استفاده می کنید، عالی به نظر می رسد.استفاده از رنگ های آبکاری متنوع باعث می شود گوشواره های که انداختید خیلی شلوغ به نظر نرسد.
این بدان معنا نیست که شما فقط زمانی که موهایتان را باز گذاشته اید، باید گوشواره میخی بپوشید. گوشواره های منگوله دار رنگارنگ پر جنب و جوش بدون توجه به مدل مویی که دارید، زنانه و شیک به نظر می رسند.
فقط مطمئن شوید که جفت گوشواره در موهای شما پنهان یا غرق نشده باشد.

مدل موی صاف با گوشواره
گوشواره میخی طلا تک نگین کد E6591

2. مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای زمانی است که موهایتان را به‌طور براقی به عقب برگردانید که این یک مدل موی بی عیب و نقص برای مجالس رسمی است. گوشواره های ایده آل برای پوشیدن با مدل موی گوجه ای، گوشواره های آویز بلند ظریف هستند.

طول گوشواره های درازی خط گردن و شانه شما را برجسته می کند در حالی که بلندای گوشواره ماهیت کلاسیک این مدل مو را متعادل می کند. این نوع مدل مو مناسب مجالس و مهمانی هاست پس با گوشواره ای آویز بلند چشم های جمعیت را به خود دخیره کنید.

مدل موی گوجه ای با گوشواره
گوشواره طلا آویز بلند مجلسی خاص کد E5918

3. موی کوتاه/پیکسی

مانند مدل شینیون، یک مدل کوتاه می‌تواند یک مدل موی پیچیده باشد که با گوشواره‌های شما هماهنگ شود. از آنجایی که گوش شما در بیشتر مواقع قابل مشاهده است، یک خزنده روی گوش می تواند ظاهری تازه و شاداب به شما بدهد!

به خاطر داشته باشید گوشوادره هایی که روی گوش شما میخزد بسیار ظاهری چشم نواز با کلاس برای شما ایجاد میکند و گوش و لباس شما را خیلی شلوغ نمی کند.

مدل موی کوتاه با گوشواره
Ear Climbers

4. شینیون های شلوغ پشت سر

وقتی موهایتان را به صورت شینیون پشت سر می آرایید، فضای خالی زیادی از گوش تا شانه‌هایتان وجود دارد. گوش های شما به وضوح قابل مشاهده هستند و می توانید یک جفت گوشواره کلاسیک را به رخ بکشید.

یک جفت گوشواره انتخاب کنید که از همه جهات زیبا به نظر برسد تا لباس شما از جلو تا پشت زیبا به نظر برسد. گوشواره های آویز بلند و نازک ترکیب مناسبی برای این مدل مو است.

گوشواره حلقه‌ ای یکی دیگر از انتخاب‌ها برای این مدل مو هستند، زیرا پشت حلقه مانند قسمت جلویی زیبا به نظر می‌رسد. حلقه های بزرگ طرح دار انتخابی عالی برای این کار هستند.

🟢🟢 گاهی اوقات حلقه ها بر اساس نحوه سوراخ شدن گوش شما می توانند در یک زاویه خنده دار بنشینند. هنگامی که یک جفت گوشواره حلقه‌ای را می‌پوشید یا امتحان می‌کنید، مطمئن شوید که مستقیماً رو به جلو هستند و به طرفین کج نمی‌شوند.

مدل موی شینیون عروس با گوشواره
گوشواره حلقه ای طرح مارپیچ 1

5. موی دم اسبی

دو راه برای تطبیق گوشواره با دم اسبی شما وجود دارد و همه اینها بستگی به این دارد که چقدر از دم اسبی استفاده می کنید.

اگر دم اسبی شما بلند باشد، ست کردن آن با گوشواره های بزرگتر آسان تر است. گوشواره حلقه ای آویزدار می‌توانند حرکت زیادی را به دم اسبی بلند اضافه کنند بدون اینکه چهره شما آسیبی ببینند.

دم اسبی کم ارتفاع اغلب نشان‌دهنده ظاهری کم اهمیت است، بنابراین گوشواره‌های ایده‌آل چیزی آرام با کمی زرق و برق هستند. می‌توانید یک جفت گوشواره میخی بزرگ بپوشید یا می‌توانید به دنبال چند گوشواره میخی کوچک زیبا و یک گوشواره حلقه‌ای هوگی که به راحتی به گوش شما می‌رسد بروید. هر دو ظاهر زنانه هستند و سبکی آرام را نشان می دهند اما ظاهری غیررسمی ندارند.

مدل موی دم اسبی با گوشواره
ست کردن گوشواره حلقه ای آویزدار و میخی

6. موی بلند تا روی شانه

هنگامی که موهایی به طول شانه دارید، یک خط مشخص در سرتاسر شانه های شما ایجاد می شود. این خط به شما یک نقطه مرجع عالی برای طول و اندازه گوشواره شما می دهد. یک جفت گوشواره ایده‌آل می‌تواند رنگارنگ و بسیار بزرگ باشد، اما مطمئن شوید که از خط شانه‌های شما عبور نمی‌کند.

گوشواره های کوچک و مدل های لوستری کمی در موهای شما گم می شوند. بنابراین، به دنبال گوشواره هایی باشید که فضای اطراف صورت شما را که توسط موهای شما ایجاد شده است، پر کند.

مو تا سرشانه با گوشواره
گوشواره حلقه ای طلا با آویز ون کلیف

7. مو فرفری

مشکلی که در مورد موهای مجعد وجود دارد این است که اغلب در گوشواره های شما گیر می کند و این مشکلی است که هیچ کس دوست ندارد داشته باشد! بعلاوه، موهای شما در حال حاضر دارای موج ها و پیچیدگی زیادی است که می تواند پیدا کردن گوشواره هایی که مدل موهای شما را تحسین کند، چالش برانگیز است.

اگر به یک جفت گوشواره میخی راضی هستید، همیشه زیبا و بی عیب به نظر می رسند و بعید است که در موهای شما گره بخورند. با این حال، اگر به دنبال چیز دیگری هستید، گوشواره حلقه ای انتخاب ایده آلی برای موهای مجعد هستند. این به این دلیل است که انحنای حلقه ها موهای شما را تحسین می کند و اگر موهای شما کمی در حلقه شما گیر کند در مقایسه با یک جفت گوشواره لوستری راحت تر باز می شود.

همچنین می توانید از میان طیف وسیعی از اندازه ها، گوشواره های حلقه ای را انتخاب کنید. و همینطور بهتر است برای هماهنگی بیشتر با موهای فرتان از یک گوشواره حلقه ای بزرگ ساده استفاده کنید.

مدل موی فر با گوشواره
گوشواره حلقه ای طلا با گوی البرنادو سایز 4

8. مدل موی یک طرفه

زمانی که موهایتان را به یک طرف کشیده اید، ساده اما شیک است. گوشواره آویز یک قطعه کلاسیک هستند.

آنها ساده، زنانه و ظریف هستند به علاوه شما می توانید آنها را در هر رنگی بپوشید تا با لباس خود مطابقت یا تضاد داشته باشد. حتی می توانید آنها را با رنگ چشمان خود هماهنگ کنید.

از پوشیدن هر گونه گوشواره بیش از حد بلند خودداری کنید زیرا با مدل موی جاروب شده از کنار، این امر باعث کشیده شدن بیشتر صورت شما می شود.

مدل موی یک طرفه با گوشواره
گوشواره طلا آویز طرح لکسوس کد E1031

9. نصف بالا نصف پایین

مدل‌های موی نیمه به بالا با موهای بلند عالی به نظر می‌رسند، زیرا صورت شما را متمرکز نگه می‌دارند. 

 یک جفت گوشواره میخی الماس ظریف یا یک سنگ قیمتی خنثی می تواند معجزه کند.

از هر چیزی که بزرگ یا رنگارنگ است خودداری کنید تا این استایل صیقلی و زیبا به نظر برسد.

اگر الماس فراتر از بودجه شما است یا چیزی نیست که به آن علاقه دارید، می توانید زیرکونیای مکعبی را برای جایگزینی مقرون به صرفه انتخاب کنید. استفاده از گوشواره هایی با تک نگین اتمی هم گزینه ی بسیار مقرون به صرفه ای است.

مدل موی نصف بالا نصف پایین با گوشواره
پشتی گوشواره

چگونه گوشواره می تواند شکل صورت شما را تغییر دهد
ما از مدل های موی خود برای فریم کردن صورت خود به روشی چاپلوس استفاده می کنیم. به عنوان مثال، مدل موی باب می‌تواند چهره‌ای بلند را قاب‌بندی کند تا ظاهری منحنی‌تر بدهد.

🟢🟢 وقتی صحبت از گوشواره می شود، اصول مشابهی وجود دارد. گوشواره های حلقه ای همیشه ظاهری منحنی به هر چهره ای می بخشد، بنابراین اگر صورت شما در حال حاضر کاملا گرد است، ممکن است شکل صورت شما را بیش از حد برجسته کند. گوشواره های بسیار بزرگ می توانند صورت شما را کوچکتر از آنچه هست نشان دهند و فرم صورت شما را کم کنند. اگر فرم صورتتان بلند است، استفاده از گوشواره‌های بلند و نازک باعث می‌شود که صورتتان بلندتر به نظر برسد. 

بنابراین چگونه می توانید گوشواره ها را با مدل موهایتان ست کنید؟

راز تطبیق گوشواره با مدل موی شما این است که بین مدل مو، فرم صورت و گوشواره خود تعادل پیدا کنید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که فرم صورت خود را در نظر بگیرید و سپس گوشواره های خود را با مدل های مختلف مو امتحان کنید.

ممکن است مدل‌هایی وجود داشته باشد که قبلاً هرگز برای فرم صورت خود در نظر نمی‌گرفتید، اما گوشواره‌ها و ترکیب‌های مناسب مدل مو می‌توانند یک تغییر واقعی بازی باشند.

بنابراین به طور خلاصه…

تطبیق گوشواره با مدل موی شما یک راه عالی برای همیشه خوش لباس به نظر می رسد. با این حال، اگر یک جفت گوشواره ای دارید که دوست دارید، اجازه ندهید مدل موهایتان مانع از پوشیدن آن شود.

در پایان روز، سلیقه‌های شخصی به اندازه «قوانین» مهم هستند. فرقی نمی‌کند موهایتان را باز میگذارید، دم اسبی می بندید یا کوتاه میکنید، سعی کنید همه گوشواره‌های مختلف خود را امتحان کنید.

آماده‌اید چند گوشواره شگفت‌انگیز را بررسی کنید؟ زرطلا طیف گسترده ای از گوشواره ها را برای هر موقعیتی دارد. چرا سری به فروشگاه آنلاین ما نمیزنید؟ ما مطمئن هستیم که چیزی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد!

برای مشاهده ویترین زرطلا و قیمت گوشواره طلا روی لینک کلیک کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه