معرفی گوشواره حلقه ای طلا آویزدار

گوشواره حلقه ای طلا آویزدار

طلا جزو زیورآلات بسیار دوست داشتنی است که اکثر بانوان اینگونه زیورآلات را بسیار ارزشمند می دانند و علاقه بسیاری به استفاده از آنها در استایل خود دارند.

در این بخش با گوشواره حلقه ای آویزدار طلا آشنا می شوید که با خرید آن در واقع با یک تیر، دو نشان خواهید زد. گوشواره معمولا جزو اصلی ترین بخش اکسسوری ها در استایل است. با استفاده از گوشواره حلقه ای آویزدار طلا می توانید هم گوشواره حلقه ای و هم آویزدار در استایل خود داشته باشید.

گوشواره حلقه ای طلا با آویز ماه

به عقیده برخی خرید آنلاین و اینترنتی زیورآلات طلا کمی دشوار است؛  تا حدودی می توان گفت درست است. اما در خرید طلا کافیست مجموعه ای معتبر و با سابقه را در ارائه طلاجات جستجو کنید تا با خیال راحت اکسسوری های خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

4016

مشخصات گوشواره حلقه ای آویزدار طلا

گوشواره حلقه ای آویزدار طلا با آویزهای بسیار متنوع و حتی آویزی به دلخواه شما ارائه می شود. گوشواره می تواند جلوه بسیار زیبا و با شکوهی به ظاهر شما بدهد. بخصوص گوشواره حلقه ای آویزدار طلا که از ترندهای 2023 است.

گوشواره ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که با تغییر وزن، اجرت و قیمت محصول افزایش یا کاهش پیدا می کند. ابعاد گوشواره می تواند متناسب با سن هر شخص تعیین شود. برای رنج سنی کودکان از ابعاد کوچک تر و برای بزرگسالان می توان از نمونه های حلقه ای آویزدار بزرگتر استفاده کرد.

گوشواره حلقه ای طلا با آویز ستاره

گوشواره حلقه ای برای گوش های حساس بسیار مناسب است زیرا برخی از افراد به گوشواره های چسبان حساسیت دارند. گوشواره حلقه ای آویزدار بسیار راحت و آزادانه در سوراخ گوش حرکت می کند. این مدل باعث وارد کردن فشار به لاله گوش نمی شود.

این نوع گوشواره حلقه ای آویزدار طلا برای هر رده سنی از کوچک تا بزرگ که علاقه مند به گوشواره های جدید و ظریف هستند مناسب است.

رنگ طلای کار شده در اکثر زیورآلات مجموعه ما زرد است که جلوه بسیار زیباتری از طلای سفید برای گوشواره حلقه ای آویز دار طلا دارد.

گوشواره

رنج قیمت گوشواره حلقه ای آویزدار

گوشواره حلقه ای آویزدار طلا با داشتن رینگ و حلقه، نماد جاودانگی و بی انتها بودن را القا می کند. شما می توانید از آویز های متنوع مجموعه ما به دلخواه انتخاب کنید تا در کنار نماد حلقه جلوه زیبایی داشته باشد.

فلز طلا طبیعت گرمی دارد که به قلب انسان نیرو می بخشد و باعث تقویت روند مثبت فعالیت بانوان می شود. این فلز ارزشمند پس از اینکه به محصولاتی همچون گوشواره حلقه ای و غیره تبدیل می شود، دارای اجرت، مالیات و غیره می شود که باید توسط خریدار پرداخت شود.

بسته به قیمت روز هر گرم طلا و میزان سود، اجرت و مالیات محصولات جدید، مبلغ پرداختی تعیین میشود که امروزه طلا دارای نوسانات بسیار زیادی است که هر روز در حال تغییر است.

مجموعه زرطلا تلاش میکند بهترین کیفیت و منصفانه ترین میزان سود و اجرت را از بین محصولات به شما عزیزان ارائه دهد، تا محصولی با بهترین قیمت، کیفیت و زیبایی به دست مشتریان همیشگی و با افتخار مجموعه برسد.

برای مشاهده  قیمت گوشواره طلا روی لینک کلیک کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه