معنی گوشواره در گوش چپ و راست مردان

مردانه

چرا پسرها در گوش چپ خود گوشواره می زنند؟

وقتی در مورد مردانی که از جواهرات استفاده میکنند صحبت می کنیم، سوالات زیادی در ذهن ما ایجاد می شود. دلیل آن، دیدگاه های منفی و شایعات متفاوتی است که در مورد گوشواره مردانه  به گوش ما میرسد. آیا این فقط یک روند مد است یا به دغدغه های زنانگی مربوط می شود؟؟

در دهه 80 میلادی استفاده از گوشواره در گوش چپ به معنای مجذوب شدن به جنس مخالف، اما پوشیدن گوشواره در گوش راست کاملاً برعکس تلقی می شود.

این بدان معناست که وقتی گوشواره را در گوش راست خود می‌پوشید، ممکن است این تفکر بوجود بیاید که جذب همجنس‌تان شده باشید.

 اما امروزه همه اینها یک تصور اشتباه تلقی می شود و گوشواره زدن فقط به بخشی از شخصیت افراد مربوط می شود و افراد می توانند طبق ذهنیت و علاقه مندی خود بپوشند، زیرا غیرقانونی نیست.

این زندگی هر شخصی است و حق دارند بدون هیچ محدودیتی آن را بگذرانند. شاید گوشواره را در سمت چپ می‌پوشند چون احساس می‌کنند راحت آن را باز و بسته میکنند یا دلیل آن این است که سمت چپ ، هنگام دست گرفتن گوشی کمتر استفاده میشود.

بنابراین احتمالات زیادی در مورد پوشیدن گوشواره در گوش چپ در مردان وجود دارد

در این محتوا میواهیم بدانیم چرا مردان از گوشواره استفاده میکنند.؟

منشا گوشواره چیست؟

بسیاری از مردم این واقعیت را نمی‌دانند که گوشواره‌ها عمدتاً جواهرات مردانه بوده و مربوط به زنان نمی‌شود. سال‌ها پیش، شواهد زیادی در مورد استفاده مردی از گوشواره وجود دارد. منشأ آن در آسیای باستان است. ما همچنین دریافتیم که مصریان گوشواره هایی برای نمادهای ثروت و مقام بلند خود می پوشند و در مقابل آن در روم باستان گوشواره ها و دستبندها توسط برده به عنوان نماد بردگی استفاده می شود

گوشواره در گوش چپ به چه معناست؟

گوشواره در گوش چپ در یونان قدیم توسط روسپی ها استفاده می شد.

در قرن سیزدهم زمانی که کلیسای کاتولیک مردم را ممنوع کرد و گفت که نمی توانند از بدن خود برای چنین اهدافی استفاده کنند زیرا بدن شما به شکل خدا آفریده شده است و شما حق ندارید از بدن خود برای چنین اهدافی استفاده کنید در همین راستا استفاده از گوشواره، در دزدان و طبقات پایین رایج شد

گوشواره مردانه

آیا استفاده از گوشواره ربطی به معنویت و دین دارد؟

در برخی از ادیان مانند هندوئیسم و ​​بودیسم یافت می شود که در آن با مذهب مرتبط است. در هند، خدایان آنها، پوشیدن گوشواره را نشان داده اند و در جامعه آنها رسمی وجود دارد که در کودکی، گوش کودک را در مراسمی سوراخ می کنند.

در آیین بودا معتقدند بودا لاله گوش بلندی دارد که بیانگر معنویت و جایگاه برتر او در جامعه است، به همین دلیل افرادی که تمایل مذهبی دارند؛ دوست داشتند گوش هایشان را سوراخ کنند، اما این هدف معمولی نیست.

آیا سوراخ کردن گوش تأثیر خوب یا بدی در زندگی شما دارد؟

برخی افراد فکر می کنند سوراخ کردن گوش می تواند در زندگی شما تأثیر بگذارد. برخی از ملل که به خاطر طبیعت خرافی خود مشهور هستند؛ به خوش شانسی و بد شانسی اعتقاد قوی دارند و مانند چینی ها با ماهیت خرافی آن آشنا هستند. در چین باستان، سوراخ کردن گوش چپ به این معنی است که جان این فرد در خطر است و سوراخ کردن گوش او می تواند او را از هر اتفاق ناگواری محافظت کند.

به همین دلیل در دوران پیری، ملوانان سوراخ هایی در گوش خود داشتند تا از هر گونه کولاک در دریا در امان باشند و دزدان دریایی برای محافظت از آنها از سوراخ کردن گوش استفاده می کردند

آیا از افسانه ها و افراد مشهور خود الهام گرفته اید و از سبک آنها پیروی می کنید و آیا این دلیلی است که گوشواره در گوش خود می گذارید؟

می بینیم که اکثر مردم می خواهند از سبک شخصی که دوست دارند پیروی کنند. در این مورد نیز می توان به این نکته توجه کرد. برخی از بازیگران مشهور گوشواره در گوش خود می‌بندند و طرفداران آن‌ها آن را دنبال می‌کنند و از استایل آن‌ها کپی می‌کنند و می‌خواهند مانند بازیگرانشان باشند.

برخی از نویسندگان مشهور مانند شکسپیر نیز به داشتن حلقه طلا در گوش و برخی از پادشاهان باستانی مانند شاه جیمز دوم نیز به داشتن گوشواره مشهور بودند

آیا استفاده از گوشواره با مشکل سلامتی مرتبط است؟ آیا بر سلامتی شما تأثیر می گذارد؟

به طور کلی، هیچ تاثیری بر سلامتی شما ندارد، هیچ علمی پشت این واقعیت وجود ندارد که چرا مردان گوشواره استفاده می کنند، ایم موضوع فقط مربوط به شیک بودن و متفاوت بودن از دیگران است، اما  آنها فکر می کنند سوراخ کردن گوش چپ ممکن است تأثیر مفیدی بر سلامت آنها داشته باشد.

گوشواره مردانه

چه زنانی در مورد گوشواره زدن مردان نظر دارند؟ آنها سبک خود را دوست دارند یا نه؟

درست است که برخی از آقایان برای جذب جنس مخالف از گوشواره استفاده می کنند، اما آیا می دانید همه خانم ها دیدگاه متفاوتی در مورد استفاده از گوشواره دارند. این بستگی به طبقه، جامعه، تحصیلات و فرهنگی آنها دارد که از آن تعلق دارند.

دخترانی که از یک طبقه لیبرال (آزادی خواه) تعلق دارند این موضوع را مایه شرمساری نمی دانند، آنها فکر می کنند گوشواره داشتن بخشی از شخصیت شماست و این حق شماست که زندگی خود را به شکلی که دوست دارید بگذرانید. افراد دیگر نباید حق داشته باشند که شخصیت خود را رسوا کنند.

شاید در شغلتان مشکلاتی برای شما ایجاد کند، ممکن است رئیستان از پوشیدن گوشواره های شما خوشش نیاید، ظاهر مناسبی نداشته باشد، اما می توانید آنها را با جایگزین های دیگری مانند پوشیدن یک لباس مناسب و کراوات و غیره تحت تاثیر قرار دهید.

دختری که از طبقه محافظه کار است دوست نخواهد داشت که شما گوشواره بپوشید، برای او مایه شرمساری و کمبود است او نمی تواند مردان را با جواهرات بپذیرد، او فکر می کند که جواهرات فقط با زنان مرتبط است. برخی از دختران پسرهایی را دوست دارند که جواهرات نداشته باشند به جز حلقه ازدواجی که می توانند بپوشند.

برای مشاهده قیمت گوشواره طلا روی لینک کلیک کنید.

آیا این ضروری است، گوشواره شما با شخصیت شما سازگار باشد؟

البته آنچه می پوشید باید متناسب با شخصیت شما باشد. وقتی چیزی را بپوشید که مناسب شما نیست، ناخوشایند به نظر می رسد. شما می خواهید متفاوت و شیک به نظر برسید. شما می خواهید فردیت خود را نشان دهید و گوشواره های شما باید با رنگ پوست و فرم صورت شما مطابقت داشته باشد زیرا رنگ پوست شما با برخی از رنگ ها تطبیق می یابد.

اگر رنگ پوست شما روشن است و رزگلد می پوشید تاثیر زیادی روی صورت شما نمی گذارد، رنگ نقره ای یا سفید برای پوست شما مناسب است. اگر پوست شما تیره است، طلای زرد عالی به نظر می رسد. بنابراین می توانید با توجه به رنگ پوست خود از گوشواره استفاده کنید. مانند رنگ پوست، شکل صورت شما نیز هنگام انتخاب گوشواره مهم است. گوشواره های گرد در صورت بیضی شکل زیبا به نظر می رسند. در صورت مربعی گوشواره منحنی یا گرد زیبا به نظر می رسد

بنابراین رنگ پوست و فرم صورت شما نقش کلیدی در انتخاب گوشواره شما دارد. گوشواره شما باید سایز کوچکی داشته باشد. شما می توانید گوشواره های خود را با انتخاب خود بپوشید، اما به یاد داشته باشید که باید شخصیت شما را تکمیل کند.

چند نوع گوشواره برای پسران آشناست؟

گوشواره های مغناطیسی بسیار قوی، پایدار و آسان برای استفاده هستند و هیچ اثری روی پوست شما باقی نمی گذارند.

گوشواره های میخی مورد علاقه افراد مبتدی است زیرا پوشیدن آن آسان است و همه کاره تر هستند

مخروطی ها را می توان در رنگ های مختلف یافت و متناسب با یک لاله گوش بزرگ باشد.

شما می توانید بسیاری دیگر مانند هالتر، چیزهای جدید، سنگ های قیمتی و الماس، گوشواره های گیره دار و غیره را پیدا کنید.

چرا پسرها در هر دو گوش گوشواره می زنند؟

قبل از چند دهه تصور می شد که مردانی که در هر دو گوش خود گوشواره می زنند BI/HOMO هستند، اما اکنون به یک مفهوم نادرست تبدیل شده است زیرا چیزی که شما آن را می پوشید هیچ ارتباطی با وضعیت شما ندارد. این انتخاب و ترجیح شماست که دوست دارید چه چیزی را در یک گوش یا هر دو گوش خود سوراخ کنید. برخی احساس عدم تعادل در استفاده از گوشواره در یک گوش می کنند و به همین دلیل در هر دو گوش می پوشند.

پسرها در کدام گوش گوشواره می زنند؟ بسیاری از افراد مشهور دوست دارند در هر دو گوش بپوشند در حالی که برخی از افراد مشهور دوست دارند در یک گوش بپوشند. این به شما بستگی دارد، دیگران نمی توانند به شما پیشنهاد دهند که چه لباسی بپوشید.

آیا پسرها باید هر دو گوش را سوراخ کنند یا یکی را؟

جهان سریعتر در حال تغییر است و با روند و مد آن نیز تغییر می کند، بنابراین پوشیدن گوشواره نسبت به قبل محبوب تر شده است، ظاهر شما با اتخاذ یک مد کاملا تغییر می کند. سوراخ کردن هر دو گوش یا یک گوش می تواند شما را کاملاً تغییر دهد. برخی از مردم فکر می کنند که استفاده از گوشواره در هر دو یا یک گوش نشان دهنده قدرت یک مرد است، اما برخی فکر می کنند که استفاده از گوشواره برای پسران (چه یک و چه دو گوشواره) نامناسب است.

زمانی که تصمیم می گیرید یک یا دو گوشواره بپوشید به اعتماد به نفس و ترجیح شما مربوط می شود. اگر می‌خواهید بدانید چه چیزی برای شما مناسب است، باید بدانید که برخی از سلبریتی‌ها چه لباسی می‌پوشند، زیرا آن‌ها در جامعه ترند هستند و بیشتر افراد سبک آن‌ها را دوست دارند، بنابراین اگر گوش‌هایشان سوراخ می‌کنند، به این معنی است که به روز هستند اما اگر هیچ شخص یا افراد مشهوری را در حال سوراخ کردن گوش ندیدید به این معنی است که سوراخ کردن گوش دیگر در ترند نیست.

برخی مشاهده کرده اند که پیرسینگ در هر دو گوش مرسوم ترین و محبوب ترین ظاهر است.

زرطلا را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

1. آیا تجربه استفاده از گوشواره مردانه را داشتید؟

2. با دیدن گوشواره در گوش آقایان چه احساسی به شما دست میدهد؟

نظرتان را با ما در میان بگذارید. 👇👇👇👇👇

admin
دیدگاه کاربران
20 دیدگاه
  • ناشناس 11 آذر 1402 / 2:59 بعد از ظهر

    هر کس عقیده و نظری دار و قابل احترام ..ولی گوشواره برای زن خوبه نه مرد ..

  • ناشناس 3 آذر 1402 / 10:59 قبل از ظهر

    گوشواره واسه مرد چیز دست و پا گیره ولی زنها از گوشواره و لوستر و چیزهای کلا آویزون خوششون می آد. حالا اینکه سلبریتیه خارجی طبق فرهنگ و خرافات خودش استفاده می کنه دلیل نمیشه ما هم به عنوان مسلمون زیر بار خرافات اونا بریم

    • ناشناس 17 دی 1402 / 3:05 بعد از ظهر

      منکه ترجیه میدم یکیو بندازم ولی نمیدونم چرا وقتی گوشوارمو کسی میبینه یجوری نگاهم میکنن انگار جن دیدن

  • ناشناس 28 آبان 1402 / 2:20 قبل از ظهر

    سلام بنده علاوه بر گوشواره خیلی چیز های دیگه آویزه گوشم کردم تا بتوانم زندگی کنم

    • admin 7 مرداد 1402 / 9:27 قبل از ظهر

      درود بر شما. شاید قبل ها معنای خاصی میداد اما در حال حاضر همه چیز به سلیقه بر میگرده و هیچ معنا و مفهوم خاصی نداره.

  • سارا 8 تیر 1402 / 8:26 بعد از ظهر

    چرا گوشواره باید فقط مال زنان باشه اخه مردان هم می تونن بپوشن مثل مردان هندی که البته بیشتر گوشواره حلقه ای به مردان میاد حتی مقداری بزرگ هم باشه و مثل دست بند و انگشتر و گردنبند که اشکال نداره گوشواره هم نباید اشکال داشته باشه

  • امیر 19 خرداد 1402 / 9:03 بعد از ظهر

    من خودم یک مردمتاهل ۵۰ ساله هستم با یک فرزند دختر ۱۵ ساله گوشواره می اندازم..و به کسی هم مربوط نیست ..هر کی سلیقه ای داره….و از پسران نوجوان و جوان و مردانی که گوشواره می اندازند هم حمایت میکنم و به روز هستن و اصلا مهم نیست که دیگران چی میگند و چی فکر میکنند

  • کوروش 4 فروردین 1402 / 8:43 بعد از ظهر

    کاملا درسته و واقعا درسته هرکس هر طوری لباس یا گوشواره بندازه نمیشه بهش نسبت بد بدید ولی متسفانه معلم من و چند تا از دوستان این رو میگن و این منو اذیت میکنه

    • admin 9 اسفند 1401 / 5:32 بعد از ظهر

      درود و ممنون از نظرتون در پست وبلاگ گوشواره مردانه – اگر کارهای با کیفیتی به دستمون رسید حتما شارژ میشوند.

  • کاربر زرطلا 10 آبان 1401 / 2:16 بعد از ظهر

    کلا محتواهای این سایت برام جالبه، پرسیدم ازشون و گفتن فعلاً گوشواره مردانه شارژ نکردن.

ارسال دیدگاه