همه چیز درباره معنی انگشتر در هر انگشت

معنی انگشتر در هر انگشت

در کدام انگشت باید انگشتر انداخت؟

هر انگشتر در هر انگشت مختلف چه مفهومی دارد؟ اکثر افراد اطلاعات چندانی در مورد آداب انگشتر انداختن ندارند. اگر دارید این مقاله را می خوانید پس این دیگر یک مشکل به حساب نمی آید. شما در عرض 5 دقیقه، بیشتر از آنچه که 95 درصد مردم در مورد انگشترها می دانند، خواهید آموخت. عقاید زیادی در مورد جواهرات  و مخصوصا  انگشترها  وجود دارد. حلقه ها به شما این امکان را می دهند که بدون گفتن حتی یک کلمه ، چیزهای زیادی بفهمید. در این مقاله، مفهوم هر انگشتر در انگشتان مختلف را خواهید یافت:

آیا استفاده از حلقه برای مردان خوب است؟

انگشتر حلقه ست

استفاده از انگشتر حلقه برای مردان میتواند به این معنا باشد که در دسترس نیستند(متاهل اند). یا اینکه در فرهنگ شما ، مردم از نشان دادن ثروت در دستانشان نمی ترسند.(دوست دارید توی چشم باشید). حواستان باشد که در دست کردن انگشتر امضا، چیزی نیست که همه مفهومش را بدانند. مانند بسیاری از انتخاب هایی که بر اساس فشن و مد هستند، این نوع انگشتر ها برای افرادی مناسب اند که به مفهوم آن دقت می کنند همچنین عضویت در باشگاه نخبگانی که “مفهوم آن را می فهمند” بخشی از سرگرمی ماجرا است. بنابراین، اگر فردی هستید که به فکر انداختن انگشتر صرفاً برای  استایلی زیبا هستید (نه فقط حلقه ی ازدواج)، در اینجا چند مورد از باورهای سنتی در مورد انگشتر آورده شده است.

برای  خرید و مشاهده قیمت انواع حلقه ست ازدواج طلا  💍 روی لینک کلیک کنید.

اول اینکه دست راست برای انداختن انگشتر مناسب تر است یا دست چپ؟

هیچ قانون ثابتی در مورد اینکه انگشتر (های) خود را بیشتر در کدام دست بیندازید وجود ندارد. انگشتر در انگشتان مختلف هر دستتان چه معنایی دارد؟ حلقه های نامزدی و ازدواج جزو استثنا ها هستند. عقاید فرهنگی خاص‌ زیادی وجود دارد. اما در نهایت، عقاید فرهنگی زیادی وجود دارد که دیگر برای مردم اهمیت چندانی ندارد. ممکن است برخی از مدارس و سازمان ها قوانین خاصی در مورد نحوه ی پوشیدن حلقه داشته باشند (که در این صورت این قوانین را به شما خواهند گفت) اما اکثرا تصمیم گیری در این باره را بر عهده ی خود اعضا می گذارند. بنابراین زیاد نگران اینکه هر انگشتر را در کدام دست بیاندازید نباشید.

از نظر نماد گرایی، دست راست دست “فیزیکی”ست، دستی که فعال و بر دست دیگر غالب است و بیشتر کار های شما را انجام میدهد. دست چپ دست “ذهنی” در نظر گرفته می شود که شخصیت و باور های شما را نشان می دهد. چیزهایی که گفتیم مبتنی بر دیدگاه راست دستان غالب در دنیاست. یک مرد چپ دست ممکن است متناسب با شرایطش کل ماجرا را برعکس کند. ما در اینجا در مورد مفاهیم بسیار کلی صحبت می کنیم – نترسید و راه خود را در یادگیری بیشتر درمورد جواهرات ادامه دهید.

انگشت شماره 1 # انگشتر در انگشت کوچک به چه معناست؟

این انگشت اغلب اولین انتخاب برای مردی است که می‌خواهد انگشتر «بزرگ و مطابق مد» بپوشد.

انگشتر های  انگشت  کوچک چند مزیت دارند. آنها در بیشتر فرهنگ ها ربطی به موارد مذهبی یا فرهنگی (برخلاف انگشت حلقه) ندارند.  و مانند انگشتر در انگشت چهارم (حلقه)، به هیچ وجه به انگشت اشاره برخورد نمیکنند.

همچنین این انگشتر، ظاهری چشم نواز به شما می دهد. در نتیجه انگشتر های انگشت کوچک معمولا پر کاربرد ترین انگشتر ها با طراحی های پر زرق و برق هستند.جایی برای به نمایش گذاشتن چیز هایی که دوستشان دارید.

افرادی که نمادهای طالع بینی یا مربوط به کف بینی را دوست دارند، انگشت کوچک را با هوش و متقاعدسازی مرتبط می دانند. این مورد نشان دهنده سیاره ی عطارد است که (به دلایل واضح) با عنصر جیوه مرتبط  می باشد. اما قرار نیست حلقه ای از فلز مربوطه داشته باشید.  جیوه در دمای اتاق مایع است و برای انسان بسیار سمی است.

انگشتر در انگشت کوچک

انگشت شماره 2 # انگشتر در انگشت حلقه به چه معناست؟

در اکثر جاهای مختلف دنیا از جمله ایران، انگشت حلقه بیشتر با نماد عروسی مرتبط است. انگشتر های ست در انگشت چهارم دست راست نشان دهنده نامزدی است، در حالی که حلقه های ست در انگشت چهارم دست چپ نشان دهنده ازدواج است.

گفته می‌شود، تقریباً همه مردان برای حلقه‌های ازدواج/ نامزدی خود یک رینگ طلا یا نقره ی ساده انتخاب می‌کنند. احتمال کمتری وجود دارد که یک انگشتر بزرگ با یک نگین یا طرح سه بعدی، نشان دهنده وضعیت تاهل شما باشد. این بدان معنا نیست که مردم چیزهای عجیب و غریب و هنری را به عنوان ست حلقه ی ازدواج در دست نمی اندازند. حلقه تزئینی متمایز در انگشت چهارم احتمالاً حلقه ازدواج یا نامزدی فرض نمی شود. در حالی که احتمال یک رینگ فلزی ساده یا با حکاکی‌ طرح‌های جزئی و همرنگ به عنوان حلقه ی ازدواج وجود دارد.

به طور نمادین، انگشت حلقه با کره ی ماه، خلاقیت و زیبایی مرتبط است. و همچنین ارتباط آشکاری با روابط عاشقانه دارد. فلز کره ی ماه، نقره است و حلقه‌های نقره را به یک انتخاب معمول برای انگشتر هایی غیر حلقه های عروسی که در انگشت چهارم می اندازند تبدیل می‌کند.

انگشتر در انگشت حلقه

بیشتر بخوانیم …  راهنمای سایز انگشتر 

انگشت شماره 3 # انگشتر در انگشتان میانی به چه معناست؟

 جدا از خود نمایی آشکار در دست، انگشت وسط بزرگترین و جسورترین انگشت شماست. انگشتر هایی که در انگشت وسط انداخته می شوند به طور شگفت انگیزی غیر عادی هستند. این می تواند به این دلیل باشد که این انگشت در مجاورت انگشت اشاره قرار دارد و هر چیز بزرگی می تواند مانعی برای کارهای ظریف دستی باشد. اگر انگشتر را در انگشت وسط خود می اندازید، بهتر است آن‌ها را کوچک و ساده انتخاب کنید.

گفته می شود، بسیاری از کسانی که برای اولین بار انگشتر می اندازند ممکن است با انگشت وسط احساس راحتی بیشتری داشته باشند. صرفاً به این دلیل که بسیار مرکزی، محکم و صادق،و در نهایت “مردانه” به نظر می رسد. انگشت میانی به دلیل موقعیت مرکزی خود نماد تعادل و مسئولیت است و با سیاره ی زحل مرتبط است. از آنجایی که فلز زحل سرب است، فلزات خاکستری ساده مانند فولاد برای انتخاب انگشت میانی مناسب هستند.

انگشتر در انگشت وسط

انگشت شماره #4 انگشترهای انگشت اشاره به چه معناست؟

انسان به طور غریزی تمایل به خالی نگه داشتن این انگشت دارد زیرا ما بیش از هر انگشت دیگری (به جز انگشت شست) از آن استفاده می کنیم. اگر به صدها سال قبل برگردید، انگشت اشاره رایج ترین انگشت برای انگشتر مردانه بود. به طور کلی یک علامت یا یک تاج.  در برخی از نقاط اروپا، افرادی که رده ی پایین اجتماعی داشتند اجازه ی استفاده از انگشتر را نداشتند. انگشتر ها نشان از وضعیت خانوادگی خاصی داشتند و برای افراد سرآمد بودند.

این باعث می شود انگشت اشاره مکان خوبی برای چیزهایی مانند انگشتر هایی که درجه اجتماعی را نشان میدهند، انگشتر های برادری، یا نشان خانوادگی و عضویت در گروهی خاص باشد. اگر چه بسیاری از مردان (به ویژه مردان جوان تر و مجرد) از روی عادت انگشت حلقه را برای انداختن انگشتر انتخاب می کنند. انگشت اشاره ارتباط نجومی با سیاره ی مشتری دارد که نماد قدرت، رهبری و اقتدار است. شیاره ی مشتری تداعی کننده ی فلز قلع است که پیدا کردن انگشتر با فلز قلع چندان آسان نیست. با این حال، رنگ های نقره ای روشن برای انگشت اشاره استاندارد هستند.

انگشتر در انگشت اشاره

انگشت شماره #5 انگشتر های انگشت شست به چه معناست؟

انگشترهای انگشت شست برای افرادی که از فرهنگ سنتی هستند، کمی عجیب و غریب است، اما در سراسر جهان رایج هستند. در بیشتر جوامع، انگشتر انگشت شست نشانه ثروت یا نفوذ است، و برای بازتاب همچین چیزی، انگشتر باید پهن یا حجیم باشد ( البته این نوع انگشتر ها به راحتی روی انگشت شست هم قرار می گیرند). انگشتر در انگشت شست نیز اغلب انتخاب طبیعی برای مردانی است که می‌خواهند چندین انگشتر را در یک دست بپوشند. یک ست حلقه ی ازدواج  به اضافه یک انگشتر در انگشت کوچک یا انگشت وسط می تواند بسیار شلوغ باشد، هم از نظر بصری و هم از نظر فیزیکی، در حالی که انگشتر در انگشت شست به همه چیز فضای بیشتری می دهد. حرکات انگشت شست با تعامل و دوستی مرتبط است (حرکت انگشت شست به سمت بالا را تصور کنید(علامت لایک)) 👍.

انگشتری بپوشید که دوست دارید مردم آن را دوست داشته باشند – بزرگ و درشت خوب است، اما هیچ چیز فوق العاده زشت یا گران قیمت نیست. سعی کنید از انگشتر های فوق العاده بزرگ استفاده نکنید چرا که حتی اگر طراحی فوق العاده نیز داشته باشند، فقط به یک لنگر عظیم تبدیل می شوند که دست شما را به پایین می کشند. آن را جسورانه اما ساده نگه دارید. انگشت شست ارتباط نجومی خاصی ندارد.

با این حال، در اساطیر کلاسیک (و پزشکی ماقبل علمی) اعتقاد بر این بود که شست هر فرد نشانگر شخصیت است: شست های محکم و صاف به معنای شخصیتی معتبر است و در مقابل افرادی با شست کج، رفتاری شرورانه یا غیر صادقانه دارند.

انگشتر در انگشت شست

حداکثر تعداد انگشترهایی که باید بپوشید چقدر است؟

 این به نوع انگشترها بستگی دارد. به طور کلی، روی هر انگشتی بیش از یک انگشتر نیاندازید، اما ممکن است از با چیزهایی مانند دسته‌هایی از چهار یا پنج رینگ نازک سیمی مواجه شوید که بر اساس طراحی خاص با هم پوشیده شده‌اند. معمولا وجود فقط یک انگشتر در هر انگشت، یا دو یا سه انگشتر که در هر دو دست پخش شده باشد،متناسب است.

حتی  بسیار چشمگیر هم خواهد بود – اگر فراتر از آن بروید وخود را به یک کاریکاتور نزدیک کرده اید. اغلب، بهترین حالت استفاده از انگشتر، تنها یک انگشتر “بزرگ مطابق مد چشمگیر” در یک دست است، یا اینکه از یک حلقه ی ازدواج /نامزدی ساده که با آن متناسب باشد، هم استفاده کنید. در نهایت کیفیت از کمیت مهمتر است- مهم نیست که انگشترهای خود را در چه انگشتی می اندازید.

انگشتر طلا

برای مشاهده تمامی انگشتر های طلا روی لینک کلیک کنید. همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و ترندهای روز و اخبار های روز طلا همراه با قیمت روز و لحظه ای پیگیری کنید.

admin
ارسال دیدگاه