معرفی انواع مختلف مدل دستبند کارتیه طلا

انواع دستبند کارتیه

در میان انواع مختلف زیور آلات شاید به راحتی بتوان گفت که دستبند طلا ،یکی از محبوبترین اعضای این خانواده می باشد. از دلایل محبوبیت دستبند طلا می توان به سهولت در پوشیدن آن، نمایش زیبایی آن (حتی با حفظ پوشش اسلامی) و صرف هزینه پایین تر جهت تهیه آن (نسبت به سایر زیورآلات مانند انواع گردنبند ) و تنوع مدلهای آن اشاره نمود.

از سوی دیگر دستبند طلا گونه ای از زیورآلات است که در فرهنگ های متنوع، علاوه بر خانم ها توسط آقایان نیز به وفور به کار می رود.

دستبند طلا طرح کارتیه :

دستبند کارتیر کلاسیک طلا

انتخاب مدل و طرح دستبند طلا یکی از زمانبرترین مراحل در تهیه آن می باشد. خوشبختانه امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات در این زمینه نیز به یاری ما آمده است و شما می توانید با جستجو در فضای مجازی مدلهای متنوعی را مشاهده نموده و حتی به راحتی اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

دستبند کارتیه چند نوع است؟

نکته: قبل از اینکه به بحث شیرین انواع دستبندهای کارتیه بپردازیم؛ توجه کنید که: خیلی اوقات نمیدانیم کارتیه درست است یا کارتیر ؟!!!!
باید بگوییم هر دو درست است. کارتیه به لاتین بصورت cartier نوشته می شود که r اخر تلفظ نمیشود. ولی در ایران جا افتاده به هر دو صورت هم سرچ می شود و هم بیان میشود. پس راحت باشید هر طور راحت بودید بخوانید.

پیشنهاد ما به شما دستبند کارتیه است .این دستبند علاوه بر داشتن  طراحی جذاب و مسحور کننده، دارای مدل های متنوعی نیز می باشد. هم چنین قیمت دستبند کارتیه طلا با توجه به مدل های آن دارای محدوده متنوعی است و شما حتی با صرف کمترین هزینه می توانید دستبندهایی از این طرح را برای خود یا عزیزانتان تهیه نمایید.

معرفی انواع مختلف مدل دستبند کارتیه طلا:

1. دستبند سنگی کارتیه

این دستبند ها از لحاظ نوع بافت دارای انواع  بافت نازک ،متوسط، قوی و خیلی قوی هستند که انتخاب نوع بافت تاثیر مستقیمی در وزن آن ها دارد. هم چنین دارای مدل های زنانه و مردانه است.

استفاده از سنگ های قیمتی در زیور آلات سابقه ای طولانی دارد و برای افزایش زیبایی و تنوع رنگ در زیورآلات از زمان های کهن مورد استفاده بوده است. این سنگ ها دارای قیمت های مختلفی می باشند و ممکن است ارزش قطعه ای طلا را صدها برابر افزوده نمایند.

هم چنین می دانیم که سنگ ها انرژی های ظریفی را با خود حمل می کنند و همه ما قطعا” در مورد خواص سنگ های فیروزه ،عقیق ، کوارتز بلورین و … شنیده ایم .جهت ایجاد تنوع بیشتر در طرح ها و قیمت ها و نیز بهره مندی از زیبایی و خواص سنگ ها انواع دستبند کارتیه ، به صورت مدل های ترکیبی با سنگ یا  نگین نیز موجود است.

برای مشاهده همه ی محصولات دستبند سنگ و طلا روی لینک کلیک کنید.

دستبند کارتیه با سنگ

2. دستبند چرمی کارتیه

 استفاده از چرم در زیور آلات به دلیل برخی خواص چرم می باشد از جمله این که دارای مقاومت بالایی هستند و در هر موقعیتی قابل استفاده می باشند. هم چنین برای افرادی که دارای استایل اسپرت می باشند مناسب به نظر می رسد. در ساخت دستبند چرم و کارتیه طلا، این نکات مورد توجه طراحان بوده است. این طرح ها مورد توجه بسیاری از مشتریان جوان و خوش سلیقه قرار گرفته است.

دستبند چرم و پلاک طلا طرح کارتیه پهن کد B6272

برای مشاهده انواع دستبند چرم و طلا روی لینک کلیک کنید.

3. دستبند زنجیر و کارتیه

هم چنین طرح دستبند کارتیه با زنجیر نیز موجود می باشد که در ساخت آن از قطعه کوچکی از کارتیه و زنجیر استفاده گردیده است. که اینطور دستبندها از نظر اقتصادی به صرفه است زیرا که علاوه بر اینکه قطعه ای کارتیه در دست دارید کاری سبک و ظریف به دست دارید که ظرافت آن در دست شما بسیار چشم گیر است.

دستبند زنجیری کارتیر عرض 5 میل کد B2216

در ساخت تمامی مدل های دستبند کارتیه از طلای 18 عیار استفاده شده است.

با کلیک گزینه دستبند کارتیه می توانید انواع دستبند کارتیه طلا را مشاهده نمایید. جهت سهولت انتخاب قابلیت بزرگنمایی در تصاویر فعال است.

بیشتر بدانیم …        همه چیز درباره برند کارتیه

4. دستبند کارتیه با پلاک

دستبند پلاک دار کارتیه طلا در قیمت جلوی دستبند پلاکی مستطیلی وجود دارد که مطالبق سلیقه بسیاری از افراد است و در سایز های مختلف و وزن های متفاوت موجود است.

نکته جالب اینکه روی پلاک این مدل دستبندها می توانید حک مورد نظرتان را هم بزنید. خواه جمله باشد خواه کلمه ای خاص. و به این صورت دستبند را برای خودتان شخصی سازی کرده اید.

دستبند طلا کارتیه سوپر طرح درشت کد B306

5. دستبند کارتیه کامل

دستبند کارتیه طلا (بدون زنجیر طلا، پلاک، سنگ و چرم) که همیشه جزو پر طرفدار ترین دستبندهای کارتیه بوده و دارای سایز، وزن و قیمت های متفاوتی دارند.  

دستبند کارتیر
دستبند کارتیر

6. دستبند النگویی کارتیه Love (دستبند عشق کارتیه النگویی)

دستبندهای النگویی کارتیه، از پرطرفدارترین دستبندهای النگویی طلاست. سبک مینیمال و طراحی ساده و خاص، از بارز ترین ویژگیهای این دستنبد است.

برای مشاهده جدیدترین نوع النگو کارتیه لاو روی لینک کلیک کنید.

دستبند کارتیه لاو النگویی طلا زرد
دستبند عشق کارتیه

بیشتر بدانیم …        انواع مدل گردنبند کارتیه

7. دستبند زنجیری کارتیه Love (دستبند عشق کارتیه زنجیری)

از مینیمال ترین، جدیدترین و متفاوت ترین سبک برند کارتیه، دستبند عشق کارتیه مدل زنجیری است.  

دستبند کارتیه لاو زنجیری

8. دستبند النگویی طرح میخ کارتیه

یکی از متفاوت ترین دستبندهای برند کارتیه، دستبندهای طرح میخ کارتیه است. این دستبند نوعی دستبند النگویی بدون قفل به حساب می آید که فری سایز است.

دستبند کارتیه میخی

قیمت دستبند های کارتیه :

در خرید حضوری طلا، زمان زیادی صرف وزن کشی و محاسبه قیمت می گردد. در خرید آنلاین بدون اتلاف این زمان، بسیار سریع می توانید قیمت دستبند کارتیه طلا را مشاهده نموده و تصمیم بگیرید.

قیمت دستبند کارتیه با توجه به مدل و میزان طلای به کار رفته در آن متفاوت می باشد. در طرحهای ترکیبی با سنگ یا چرم، از آن جا که میزان طلای به کار رفته کمتر است قیمت تمام شده دستبند نیز پایین تر می باشد.

اجرت دستبند های کارتیه :

اجرت اکثر دستبندهای کارتیه موجود در گالری زرطلا 9% است که در مقایسه با بازار رقابتی، بسیار اجرت مناسبی است که حتی می توانید به عنوان سرمایه گذاری روی دستبندهای زیبای کارتیه حساب کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه