معرفی انواع مختلف سرویس طلا عروس

معرفی انواع سرویس طلا عروس

مقدمه

یکی از سنت‌های ایرانی خرید سرویس طلا برای عروس است، این امر توسط خانواده داماد انجام می‌پذیرد و امروزه با توجه به افزایش نجومی قیمت ارز و طلا، خرید یک سرویس طلا عروس که قطعا وزن سنگینی دارد، برای زوج‌های در آستانه ازدواج به یک دغدغه مهم تبدیل شده است.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم ست‌ها و نیم ست‌های مختلف طلا که برای عروس مناسب هستند و از لحاظ قیمتی در رنج معقولی قرار دارند، را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

سرویس طلای عروس چند گرم است؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی به سلیقه و بودجه شخصی شما دارد. اینکه لباس عروس شما دکلته یا یقه بسته باشد و اینکه مدل آرایش موهایتان به چه شکل باشد نیز در انتخاب سرویس طلای عروس مناسب، بسیار تاثیرگذار است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر لباس سفید عروس شما شلوغ و پر زرق و برق است، آرایش موهایتان را ساده انتخاب کنید و یک گوشواره شلوغ و گردنبند ساده را جایگزین گردنبند تجملاتی کنید.

اما اگر لباس شما ساده است و مدل دکلته دارد، یک گردنبند شلوغ و تجملاتی را انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه از سرویس طلای عروس را مشاهده می‌کنید.

نیم ست طلا طرح کارتیه حصیری

وزن سرویس طلا عروس می‌تواند با جواهراتی که روی آن قرار می‌گیرند تا زرق و برق آن را افزایش دهد، بیشتر شود. البته با توجه به مورد پسند بودن طلای سفید، این نوع طلا در سرویس‌های ست و نیم ست قیمت بالاتری دارد و اگر شما همچنان از طرفداران طلای زرد هستید، برای صرفه جویی در هزینه‌های می‌توانید از این نوع از سرویس طلای عروس استفاده کنید.

نیم ست طلا طرح گرد حجمی NS6428

نیم ست طلای جدید

تفاوت بین نیم ست و ست کامل را در چه می‌دانید؟ نیم ست شامل انگشتر و گوشواره و اکثر اوقات یک انگشتر است. در حالیکه ست کامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره و یک دستبند دارد.

اصولا اگر یکی از این موارد کم شود، ست تبدیل به نیم ست می‌شود. نیم ست برای بانوان و دوشیزگان در سنین پایین‌تر مناسب هستند و ست کامل برای هدیه دادن به عنوان کادوی عروسی یا مناسبت‌های خاص برای بانوان در سنین بالاتر انتخاب مناسبی هستند. در ادامه می‌توانید چند نیم ست طلای جدید که ترند 2021 بوده‌اند، را مشاهده کنید.

نیم ست طلا طرح استوانه ای تراشدار کد NS6582

در سایت زرطلا گلد شما می‌توانید انواع گوناگونی از نیم ست‌های جدید طلا را مشاهده کرده و با توجه به بودجه خود خریداری نمایید.

همچنین چنانچه برای پرداخت هزینه مشکل داشتید، امکان خرید اقساطی از این گروه فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به این سایت سر بزنید.

نیم ست طلا طرح پروانه پارچه ای رنگی کد NS1025

نیم ست‌ها از اجرت ساحت پایین‌تری برخوردارند و اغلب با استفاده از طلای 14 عیار ساخته می‌شوند، وزن سبک تری دارند و مدل‌های آن‌ها به روز تر و مدرن‌تر از ست طلا است.

به همین سبب خرید یک نیم ست طلا شما را پشیمان نخواهد کرد.

سرویس طلا تا 8 میلیون

میزان مخارج عروسی و زحمت برگزاری‌ یک مراسم عالی بر هیچکس پوشیده نیست. خرید یک ست طلا عروس از جمله مخارجی است که فشار زیادی بر روی خانواده‌های درگیر در مراسم عروسی می‌گذارد.

به همین دلیل سایت زر طلا گلد برای شما امکان خرید یک ست زیبا و چشم نواز را با قیمت مناسب، فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید یک سرویس طلا تا 8 میلیون تومان هستید، ست‌های زیر پیشنهاد ما به شما است.

سرویس طلا طرح لیزرکات دایره تو خالی کد NS10003

اگر یک بودجه محدود و مشخص برای خرید ست طلا عروس کنار گذاشته‌اید و نمی‌خواهید بیش از حد نیاز برای این موضوع خرج بکنید، پیشنهاد می‌کنیم طلاهایی با عیار 14 را انتخاب بفرمایید.

این نوع عیار گرچه به خلوص 18 عیار نیست اما حقیقتا در ظاهر تفاوت چندانی نمی‌کند. هزینه ذخیره شده از خرید یک ست با عیار پایین‌تر را می‌توان صرف جلا دادن به ست خریداری شده کرد. همچنین شاید برایتان عجیب باشد که خرید در هر فصل قیمت خاص خودش را دارد.

با توجه به تعداد بالای عروسی‌ها در فصل تابستان و بهار، اغلب در این دو فصل قیمت طلا بالاتر است.

8 2

قیمت سرویس طلای عروس 2021

همانطور که در جریان هستید قیمت طلا روزانه و گاها لحظه‌ای تغییر می‌کند، بنابراین نمی‌توان برای آن قیمت دقیقی ذکر کرد.

اما اگر شما قصد خرید سرویس طلا عروس در سال 2021 را دارید، می‌توانید یک سرویس زیبا را تا حدود ده میلیون تومان در سایت زرطلا گلد بیابید. در هنگام خرید از این وبسایت خیال شما از بابت ارسال سریع و امن راحت خواهد بود.

البته باید در نظر داشت که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال 2020 و ادامه پیدا کردن آن در سال 2021 و کنسل شدن تعداد زیادی از مراسم‌های عروسی، قیمت‌های مناسبی برای سرویس طلا عروس وجود دارد.

نیم ست طلا طرح NS4209
admin
ارسال دیدگاه