سرویس طلا اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سرویس طلا اسپرت

سرویس طلا اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در دنیای طلا و جواهرات، روزانه مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند. این مدل ها می توانند مدل های مناسبی برای دختران کم سن و سال یا خانم های جوان باشند.

با این وجود  بیشتر خانم ها تمایل دارند در هنگام خرید طلا و جواهرات با محدودیت رو به رو نشوند و انتخاب مناسبی داشته باشند. در حال حاضر یکی از سرویس های طلا که بسیار مورد توجه خانم های جوان قرار می گیرد، سرویس طلا اسپرت است.

نیم ست طلا طرح قلب 5

معرفی سرویس طلا اسپرت

سرویس طلا اسپرت ویژگی های خاصی برای حضور در بازار دارد و از تنوع لازم برخوردار می باشد. سرویس طلا اسپرت از نظر مدل، رنگ، طرح و سایز تنوع قابل توجهی دارد و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه و نظر شخصی سرویس طلا اسپرت را انتخاب کند.

 خوشبختانه این نوع سرویس طلا هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب ایجاد نمی کند. خانم های مسن، دختر خانم های کم سن و سال و خانم های جوان می توانند از سرویس طلا اسپرت بهره ‌مند شوند. این سرویس ها معمولاً بسیار ظریف و جذاب هستند و به شکل نیم ست و ست کامل به بازار عرضه می‌ شوند.  

 رنگ در نظر گرفته شده برای سرویس طلا اسپرت می تواند طلایی، طلای متمایل به سفید، طلای متمایل به مسی و… باشد. اشکال هندسی یکی از طرح های پرطرفدار برای سرویس طلا اسپرت است. در واقع بخش قابل توجهی از مدل های سرویس طلا اسپرت را طرح ها و اشکال هندسی تشکیل می دهند.

نیم ست طلا طرح گل پنج برگ کد NS456

عوامل موثر در گران ترین سرویس طلا موجود در ایران

به طور کلی سرویس طلا اسپرت از اکسسوری های زینتی شامل دستبند، گوشواره و گردنبند تشکیل شده، البته در برخی از مواقع این سرویس ها با انگشتر نیز عرضه می شود. بانوان تمایل زیادی به خرید سرویس طلا اسپرت دارند. ضمن اینکه از گران ترین سرویس طلا موجود در ایران نیز به شدت استقبال می ‌کنند. حال باید دید  گران ترین سرویس طلا موجود در ایران از چه آپشن ها و ویژگی های مختلفی برخوردار است؟

46

امروزه برای تخمین قیمت سرویس طلا عوامل و عناصر مختلفی مد نظر قرار می‌ گیرد. در برخی از مواقع دو سرویس شباهت بسیاری به هم دارند اما از نظر قیمت متفاوت هستند.

میزان طلای استفاده شده

یکی از پارامترهای مهم در قیمت گذاری سرویس طلا، میزان طلای به کار گرفته شده در جریان ساخت و تولید سرویس طلا می باشد. طبیعتاً هر چه میزان طلای استفاده شده در ساخت سرویس بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت اختصاص داده شده به سرویس نیز افزایش پیدا می کند. توجه داشته باشید که قیمت به روز طلا از سمت اتحادیه طلا و جواهر به شکل روزانه اعلام می گردد و این قیمت به شکل سراسری و یکسان است.

وجود سنگ های قیمتی در سرویس طلا اسپرت

بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند سرویس ‌هایی که دارای سنگ های گران قیمت هستند، در زمان فروش ارزش خود را از دست می دهند یا به قیمت روز خریدارم نمی‌ شوند. توجه داشته باشید که سرویس های طلا با سنگ های گران قیمت نسبت به سرویس های فاقد سنگ های قیمتی، ارزش بیشتری دارند. به شرطی که سنگ های قیمتی به کار رفته در تزیین سرویس از شناسنامه اصالت برخوردار برخوردار باشند.  

نیم ست طلا طرح پروانه پارچه ای رنگی کد NS1025

اجرت ساخت طلا

یکی از موارد دیگر نیز که در قیمت گذاری سرویس طلا اسپرت تاثیر زیادی دارد، اجرت ساخت است. طلاهای شرکتی با اجرت ساخت مشخصی به مشتریان عرضه می شوند و در برخی موارد نیز طلاها از نوع وارداتی یا سفارشی هستند که هر کدام از این نوع طلاها بر حسب هزینه های ساخت و تولید، دارای اجرت ساخت مشخصی می باشند. این اجرت بر مبنای گرم طلا تخمین زده می ‌شود و گاهی نیز اجرت تولید و ساخت طلا به شکل درصدی برای مشتری محاسبه می گردد.

مثلاً زمانی که گفته می ‌شود اجرت ساخت این طلا برابر با ۱۶ درصد است، یعنی ۱۶ درصد به قیمت سرویس طلا اضافه می گردد. این ویژگی ها باعث می شود سرویس هایی که از نظر گرم و وزن یکسان هستند نیز با هم تفاوت قیمت داشته باشند. با این اوصاف متوجه شدید که گران ترین سرویس طلا موجود در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

ارزان ترین سرویس طلا موجود در ایران

همانطور که گران ترین سرویس طلا موجود در ایران طرفداران بسیاری دارد، ارزان ترین سرویس طلا موجود در ایران نیز خواهان بسیاری دارد. بسیاری از افراد تمایل دارند سرویس طلای بسیار ارزان و کم وزن بهره مند شوند. مسلما سرویس های ارزان از نظر گرم و وزن بسیار سبک هستند.

نیم ست طلا طرح قلب 5

 سرویس های ظریف و حساس معمولاً در گروه ارزان ترین سرویس طلا موجود در ایران قرار می گیرد. این نوع سرویس ها از نظر اجرت ساخت نیز هزینه های کمتری را به خود اختصاص می‌ دهند. در نتیجه مشتریان برای خرید چنین سرویس هایی مشمول پرداخت هزینه کمتری خواهند شد.

سرویس طلا از کجا بخریم؟

 سرویس طلا اسپرت مبلغ قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. از این رو پیدا کردن مکان های معتبر و عالی برای خرید سرویس طلا اسپرت اهمیت زیادی دارد. یک فروشگاه معتبر در هنگام خرید سرویس طلا به شما فاکتور اصلی و مطمئن ارائه می کند. در این فاکتور باید تمامی مشخصات محصول و نام خریدار قید شود. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های نامعتبر از فاکتور های غیر رسمی برای فروش سرویس طلا استفاده می کنند. این مسئله می تواند خریدار را در هنگام فروش سرویس طلا دچار مشکل نماید.

 

 توجه داشته باشید خرید هر نوع وسیله، ابزار و لوازم باید با قوانین خاص انجام شود. اگرچه طلا و جواهرات از ارزش و قیمت بالایی برخوردار هستند اما زمانی می توانند برای ما ارزش داشته باشند که امکان تبدیل آن ها به پول وجود داشته باشد.

 بسیاری از خانم ها به سرویس طلای خود به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه می کنند. بنابراین این سرمایه باید قابلیت استفاده داشته باشد. ممکن است هر فردی روزی تمایل به فروش سرویس طلا داشته باشد، در هنگام فروش سرویس طلا ارائه فاکتور های رسمی و معتبر از فروشگاه ها اهمیت زیادی دارد.

 در هنگام خرید سرویس طلا به قیمت آن توجه کنید. شما باید ابتدا در مورد قیمت روز طلا، هزینه و اجرت ساخت و میزان وزن سرویس اطلاعات لازم را به دست آورید. برای اینکه قیمت سرویس طلای شما به شکل بهینه شود، می توانید از اجرت ساخت کمتری بهره مند گردید. اجرت ساخت کمتر مربوط به سرویس هایی می شود که ساده هستند و تزیین چندانی ندارند.

مدل های مختلف سرویس و جواهرات طلا

در حال حاضر طلا و جواهرات مختلفی در مدل، سایز و رنگ های متنوع عرضه می شوند. بنابراین هر فردی می تواند از بازار متنوع طلا و جواهرات طبق نظر و سلیقه شخصی بهره مند شود.

 طلا و جواهرات به شکل نیم ست یا ست کامل عرضه می شود. بیشتر خانم ها طرفداران نیم ست هستند. چون نیم ست ها از جذابیت بسیاری برخوردار بوده و هزینه کمتری را نیز به خود اختصاص می‌دهند. همچنین برای مجالس گزینه جذاب تری هستند.

 شرکت زرطلا یکی از فروشگاه های معتبر و عالی در زمینه فروش انواع سرویس طلا اسپرت می باشد. این شرکت از تنوع محصول فوق العاده ای برخوردار بوده و و طلا و جواهرات خود را با قیمت منصفانه و طبق نظر اتحادیه ارائه می کند. همچنین در هنگام فروش فاکتور رسمی و معتبر به مشتریان ارائه می نماید. خرید از زرطلا به دو صورت حضوری و اینترنتی برای مشتریان قابل انجام است.

admin
ارسال دیدگاه