پر سودترین سرمایه گذاری با پول کم

بهترین سرمایه گذاری با پول کم

برای سرمایه گذاری چی بخریم؟

آینده، وقتی برای همه ما تبدیل به یک آینده روشن خواهد شد که از حالا به فکر آن باشیم. اگر می خواهیم آینده ای بهتر در انتظارمان باشد؛ پس باید به فکر سرمایه گذاری باشیم تا بتوانیم در آینده، از سرمایه ای که اندوخته ایم، نهایت بهره را ببریم. اگر شما هم فرد آینده نگری هستید و حالا این سوال را دارید که برای سرمایه گذاری چی بخریم؟ پاسخ ما طلاست. شما می توانید پر سودترین سرمایه گذاری روی طلا با پول کم انجام دهید.

طلا یکی از فلزات گرانبها و ارزشمند است که نه تنها از ارزش آن کم نمی شود؛ بلکه روز به روز به آن اضافه هم می شود. فرقی ندارد انتخاب شما، کدام یک از انواع طلا باشد؛ طلای 18 عیار یا 24 عیار. مهم این است که با انتخاب هر کدام از آنها به هدفتان می رسید. هر پولی که دستتان آمد و به آن نیاز نداشتید؛ سعی کنید همان را به خرید طلا اختصاص دهید. با این کار، پشیمان نخواهید شد.

سرمایه گذاری با پول کم

بهترین سرمایه گذاری با پول کم

پر سودترین سرمایه گذاری روی طلا با پول کم هم امکانپذیر است. می پرسید چطور؟ حالا که قیمت طلا در بازار داخلی و همینطور بازارهای جهانی افزایش پیدا کرده، منجر به ورود طلاهایی با ساختار ظریف تر و باریک تر شده است. چرا؟ چون اگر مثل گذشته، قرار به عرضه طلاهای ضخیم و درشت باشد، آن وقت قیمت نهایی طلا خیلی بالا رفته و دیگر کمتر کسی، توان خرید آن را خواهد داشت.

اما با ورود طلاهای ظریف می توانید آنها را حتی با اختصاص پول کم هم خریداری کنید. پس فکر نکنید پر سودترین سرمایه گذاری روی طلا با پول کم، یک شوخی است. خیر اینطور نیست و حالا با هر پولی که به دست می آورید، می توانید به آسانی طلاهای قیمت مناسب خریداری کرده و آن را به ذخیره طلاهای خود اضافه کنید.

خرید طلا برای سرمایه گذاری

حالا که متوجه شدید پر سودترین سرمایه گذاری روی طلا با پول کم هم امری دور از واقعیت نیست؛ پس همین حالا دست به کار شده و این اقدام را انجام دهید. با خرید طلا می توانید یک سرمایه گذاری کوچک را تبدیل به یک سرمایه گذاری بزرگ در آینده نمایید. شاید حالا تعداد طلاهایتان، زیاد نباشد؛ اما با تکرار خرید طلا برای سرمایه گذاری، به این امر عادت کرده و بعد در چند سال آتی می بینید که کلی طلا جمع کرده اید که روی هم ارزش آنها بسیار زیاد است. لذا با این مقدار پول می توانید گره ای از کارهای خود باز کنید.

اما طلاهایی که برای خرید، مناسب به نظر می رسند؛ عبارتند از: شمش طلا، سکه پارسیان، سکه امامی، طلای آب شده و طلای زینتی. شمش ها وزن های مختلفی داشته و با عیار 18 و 24 همراه هستند. وزن شمش هم از یک دهم گرم شروع شده و تا بالای صد گرم را هم شامل می گردد. سکه های پارسیان هم از یک گرم تا پنج گرم را در برگرفته و گزینه مناسبی برای خرید به شمار می آیند. سکه امامی هم بهترین آیتم برای انتخاب محسوب می شود، چون بدون اجرت است و موقع فروش هم سود بیشتری را نصیبتان می کند. ولی طلاهای زینتی همراه با اجرت بوده و از این رو در رده بعدی قرار دارند. و اما طلاهای آب شده هم گزینه بعدی هستند که سرمایه گذاری خوبی به نظر می آیند.

خرید طلا برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در طلای آب شده

کمتر کسی در خرید طلا، سراغ طلای آب شده را می گیرد. ولی این نوع طلا هم گزینه ای عالی برای سرمایه گذاری محسوب شده و می توانید به آن فکر کنید. توجه داشته باشید طلای آب شده هم مثل سایر طلاها باید دارای عیار بوده و ضمنا باید انگ هم داشته باشد؛ وگرنه آن را نخرید. ولی اگر انگ و عیار این طلا را در آن مشاهده کردید، در خرید این طلا تردید نکنید که انتخابتان درست است. چرا؟ چون طلای آب شده با کارمزد کمتری همراه بوده و ارزانتر پایتان تمام می شود.

سرمایه گذاری بلند مدت در طلا

به دنبال پر سودترین سرمایه گذاری روی طلا با پول کم هستید و هدف شما سرمایه گذاری بلند مدت است؟ از بین گزینه هایی که در بخش های قبل نام بردیم، سکه طلا یعنی سکه امامی، به درد سرمایه گذاری بلندمدت می خورد. دلایل آن را هم گفتیم. سکه طلا بر خلاف سایر طلا بدون اجرت فروخته شده و وقتی بخواهید آن را بفروشید، پول بیشتری از فروش آن به دست خواهید آورد. پس به این مسئله بی توجه نباشید.

سرمایه گذاری بلند مدت در طلا
admin
ارسال دیدگاه