روند ساخت سفارشی پلاک طلا

سفارشی سازی پلاک طلا

ساخت سفارشی طلا طبق نظر و سلیقه شما

آیا تمایل به ساخت طلا سفارشی دارید؟ آیا به طلافروشی های بسیاری برای این امر مراجعه کرده اید، اما پاسخی دریافت نکرده اید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مسیر برای ساخت طلا سفارشی مطابق با طرح مورد نظرتان را به شما نشان دهیم.

حقیقت این است که بسیاری از افراد علاقمند به سفارش طلایی هستند که اسم خودشان یا شخص مورد علاقه شان را در بر گرفته باشد. با همه این تمایلات، اما هنوز کسی نام تایپوگرافی را خیلی نشنیده است.

منظور از تایپوگرافی، درج هرگونه اسم، شکل و هر چیز دیگری روی طلاست. هر آن چیزی که فرد در جستجوی آن است تا طلای سفارشی اش را طبق آن بسازد.

انواع پلاک اسم های سفارشی سازی شده

طراحی سفارشی

برای ساخت سفارشی طلا اعم از گردنبند، مراحلی وجود دارند که باید طی شوند. نخستین مرحله اختصاص به طراحی دارد. برای این کار، طرح مورد نظرتان را همانطور که می توانید بکشید و روی کاغذ به تصویر درآورید. اصلا چرا راه دور برویم؟ می توانید طرح هایی که در اینترنت وجود دارند را اقتباس کرده و آن را به طلاساز بدهید.

این طرح نه تنها برای گردنبند، بلکه برای هر یک از اقلام طلا نیز قابل اجراست. مهم خواسته شماست که چه بخواهید. در مرحله بعد می توانید طبق نظر خود، تغییری را در طرح مورد نظر اِعمال کنید. البته طراح این کار را انجام می دهد. فقط کافی است تغییر مورد نظر را به او اعلام کنید.

برای مشاهده ساده ترین روش محاسبه طلا رو لینک کلیک کنید.

مرحله پس از آن توسط طراح اجرا شده و او توسط نرم افزارهای مربوطه، طراحی طلا را انجام می دهد. البته اگر بخواهید، می توانید بعد از اینکه طرح به صورت نهایی اجرا شد، باز هم نظر خود را در رابطه با تغییر آن بگویید.

رضایت قلبی شما از هر چیزی مهمتر است. در آخر پس از طراحی، هر آنچه که می خواهید طرح روی آن اجرا شود را انتخاب خواهید کرد.

انواع پلاک اسم های سفارشی سازی شده

سفارش انواع پلاک با طرح مورد علاقه تان

آیا به جز گردنبند طلا، جواهرات دیگر نیز به صورت سفارشی ساخته می شوند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت بله. تیم ما زرطلا که متشکل از طراحان زبده و حرفه ای و همچنین سازندگان متخصص و مجرب طلاست، هر نوع طلا و جواهراتی را طبق خواسته شما به صورت سفارشی خواهند ساخت.

لازم به ذکر است آنها کار طراحی دستبند طلا را انجام داده و محصول اصلی را به صورت سفارشی نمی سازند. یعنی می توانید طرحی که مد نظرتان است را روی دستبند طلا اعمال کنید.

دستبند طلا سفارشی

برای مثال اگر تصمیم به ساخت سفارشی دستبند طلا طبق طرح پیشنهادی خود دارید، می توانید سفارشات خود را ثبت کنید. اگر دستبندتان دارای پلاک است، کار طراحی برای پلاک آن انجام خواهد شد. یا اگر فضای خالی در دستبند شما وجود داشته باشد، باز هم طرح مورد نظرتان قابل اجرا در همین فضا خواهد بود.

همچنین محصولات دیگر نظیر پلاک اسم، پلاک طرح، پلاک شعر و پلاک های حک را نیز طبق سلیقه تان آماده نموده و به شما سروران گرامی تقدیم خواهیم کرد.

پلاک حک سفارشی سازی شده
پلاک شعر تو مرا جان و جهانی مدل کشیده کد P1274

ساخت سفارشی طلا بدون هیچگونه تفاوت با نمونه های دیگر

در قسمت زیر می توانید مجموعه ای از طلاهایی که به صورت سفارشی ساخته شده اند را ملاحظه نمایید. همه این محصولات، مشابه با نمونه های موجود در بازار بوده و تفاوت فاحشی بین آنها وجود ندارد. جنس طلا هر چیز دیگری که می بینید، تفاوت چندانی نداشته و از لحاظ ظاهر یا کیفیت، هم سطح با آنها بلکه بهتر می باشند.

پلاک برگ سفارشی سازی شده مناسب دستبند

عوامل موثر بر قیمت طلا سفارشی

آنچه که در رابطه با ساخت سفارشی طلا برای مشتریان عزیز مطرح می باشد، بحث قیمت است. همه خریداران این حق طبیعی را دارند که از قیمت نهایی محصولی که تقاضای آن را دارند، مطلع باشند.

مباحثی مثل قیمت طلاهای سفارشی، پیچیده تر از قیمت سایر محصولات است و با آنها کمی متفاوت است. تنها موضوعی که می توان در رابطه با قیمت طلا سفارشی عنوان کرد؛ پارامترهایی است که بر روی آن تاثیر می گذارند.

برخی از این پارامترها مهمتر و بعضی دیگر از درجه اهمیت کمتری برخوردار می باشند. این عوامل باعث نوسان و تغییر قیمت طلا سفارشی خواهند شد. وزن طلا مهمترین پارامتری است که وجود دارد. علاوه بر وزن، عیار آن نیز در محاسبه قیمت طلا سفارشی اعم از پلاک سفارشی اعمال می گردد.

پلاک دایره با حک سفارشی سازی شده

منظور از عیار، میزان خلوص طلاست. با افزایش عیار طلا بر زیبایی آن افزوده شده و با کاهش عیار نیز مقداری از این زیبایی ظاهری کاهش می یابد. البته باید در نظر داشت که با افزایش عیار طلا، از استحکام آن کم می شود. با وجود این کاهش، افزایش ارزش مادی طلا و همینطور افزایش قیمت رخ می دهد.

برای ساخت سفارشی طلا، بهترین آیتم، طلای 18 عیار است. این عیار نه تنها استحکام کافی را دارد؛ بلکه زیبایی تمام و کمالی را نیز به رخ می کشد. با افزایش میزان سختی کار و همچنین ازدیاد تایم بابت ساخت سفارشی طلا، هزینه و قیمت طلا سفارشی نیز روند صعودی خواهد داشت. اما اگر طرح انتخابی یک طرح ساده و ظریف باشد، قضیه فرق می کند، در این حالت، قیمت مناسب تر خواهد بود.

پلاک اسم هاس سفارشی سازی شده طلا
پلاک قلب طلا با حک سفارشی

از طراحی تا اجرا با زرطلا

پیش از ساخت سفارشی طلا می توانید طرح ها را به تیم پشتیبانی ما ارسال کنید. همچنین می توانید از طرح های موجود در سایت برای ایده کمک بگیرید. راه دیگری نیز وجود دارد که آن ثبت سفارش طراحی است. با این اقدام، طراحان ما طرح ها را انتخاب کرده و آنها را به شما نشان می دهند تا در صورت تایید، همان طرح ها را اجرا کرده و طلاهایی مثل پلاک را طبق آنها بسازند.

در مجموعه ما زرطلا نه تنها کار ساخت پلاک اسم، طرح و هر پلاک دیگری انجام می شود، بلکه کار طراحی طلایی که در دست شماست نیز صورت می گیرد. پس کافیست تصمیم خود را مشخص کرده تا طبق همان تصمیم، زرطلا وارد کار شود. ما از مرحله ابتدایی تا مرحله پایانی یعنی طراحی تا اجرا در کنار شماییم!

پلاک اسم کمند طلا سفارشی
پلاک دایره با حک اسم فاطمه
پلاک اسم و بینهایت دستبندی طلا

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه