کامل ترین راهنمای سایز انگشتر طلا

راهنمای سایز انگشتر

تعیین سایز انگشتر

انگشتر طلا از قدیمی ترین زیورآلاتی است که وجود دارد. در گذشته، پادشاهان، بزرگان و صاحب منصبان هم از انگشتر استفاده میکردند. این موضوع، نشان دهنده قدمت انگشتر بوده و اصالت آن را بازگو می کند. همچنین انگشتر از پرکاربردترین زیورآلات خانم ها و آقایان به حساب می آید.

حجمی

امروزه هم فضای مجازی و اینترنت پر از انگشترهای ریز و درشت زیبا و دلچسب است که چشم ها را خیره می کنند. با داشتن سایز انگشت های خود، می توانیم بدون دغدغه هر انگشتر مناسبی که دیدیم را تهیه کنیم.

جدیدترین و آسان ترین روش اندازه گیری سایز انگشت و انگشتر

🟢 در صورتی که انگشتر دارید: 👇

همانطور که در ویدیو دیدید به راحتی با استفاده از اپ رینگ سایزر که برایتان لینکش را میگذارم به راحتی یاز انگشتر را بدست آوردیم. ابتدا توضیحی میدهم : 

1. ابتدا اپلیکیشن ring sizer را دانلود میکنیم.

2. اپ را باز میکنیم و سپس انگشتر یا حلقه را روی قسمت چهارخونه قرار میدهیم. درست وسط دایره ای که اپ ایجاد کرده.

3. درجه پایین قیمت چهار خانه را اینقدر به چپ و راست میبریم تا حلقه اپلیکشین دقیقا زیر حلقه ما قرار بگیرد.

4. وقتی دایره ی اپ و انگشتر دقیقا زیر و روی هم قرار گرفتند از قسمت EU/ISO سایز انگشتر خود را بیابید. این عدد همان سایز انگشت ماست.

🟢 اما اگر انگشتر ندارید:: 👇

1. ابتدا باید با کاغذ دور انگشت مورد نظر خود را اندازه بگیرید و سانت بزنید.

2. وقتی اندازه به سانتی متر درامد آن را به میلی متر تبدیل کنید. 

♥ یادتان که نرفته چگونه سانتی متر را به میلی متر تبدیل میکردیم 🤨 ؟؟؟؟؟؟  عدد بدست آمده به سانتی متر ضرب در 10 = عدد مورد نظر به میلی متر

3. اپ رینگ سایزر را باز میکنیم (این مرحله خیلی سخت بود 😁 )

4. در قسمت چهارخانه، داخل دایره، عددی به میلی متر نوشته شده است. که شما باید با چپ و راست کردن درجه پایین این قسمت، به عددی که بدست آورده بودید برسید. 

5. در انتها از قسمت EU/ISO سایز انگشت خود را بیابید.

از طرف نویسنده : یادگیری اپ رینگ سایزر اصلا کاری نداره و فضای خیلی زیبایی داره و علاوه بر سایز انگشتر، انواع برش های الماس را برای انگشتر نامزدی را با نام توضیح داده. حتما با این اپ کار کنید و واقعا اپلیکیشن جذابیه.

قسمت EU/ISO سایز استاندارد انگشت و انگشتر است و اگر این سایز را برای انگشت های مختلفتان داشته باشید به راحتی می توانید بصورت آنلاین ، هر انگشتری را که دوست داشتید و البته اگر مناسب برای سایز دست شما بود را سفارش دهید. بدون نگرانی و دغدغه اینکه نکند به دستانتان بزرگ یا کوچک باشد.

جدول سایز انگشتر

راهنمای سایز انگشتر
admin
ارسال دیدگاه