سفارش دستبند چرم و اسم طلا

دستبند چرم و اسم طلا مردانه

دستبند چرم با اسم طلا مردانه

 دستبند چرم از سالیان دور، به عنوان یکی از اکسسوری‌های محبوب و جذاب مورد توجه آقایان و حتی خانم ها قرار گرفته است. دستبند، ظاهر مناسبی را به دست بخشیده و تاثیرات بصری مطلوبی بر جای می گذارد.

اما یکی از دستبندهایی طلا که مورد پسند آقایان جوان واقع شده، دستبند چرم و طلا است. دستبند چرم و طلا اسم یکی از جدیدترین مدل های آن به شمار می آید. این دستبند زیبا، تلفیقی از دو متریال ارزشمند یعنی چرم و طلا بوده و علاوه بر ظاهر، کیفیت بالایی دارد. به طوری که سالها همراه دستتان خواهد بود.

چرم اسم حسین

اگر تمایل دارید دستبند چرم و اسم طلا با اسم خودتان را در دست داشته باشید؛ می توانید این انتظار را توسط تیم زرطلا برآورده نمایید. این دستبندها سفارشی ساخته شده و قابل ساخت با طرح مورد نظر شما می باشند.

بنابراین می توانید طرح دلخواه خود را با اسم خود به صورت اختصاصی سفارش دهید. حتی امکان انتخاب چرم دلخواه را هم دارید. هر چرمی با هر رنگی که مد نظرتان باشد؛ در دستبند استفاده خواهد شد.

دستبند چرم قهوه ای و پلاک بینهایت کد B2243

نحوه سفارش دستبند چرم و طلا

نحوه سفارش دستبند چرم و طلا اسم با چرم و اسم انتخابی شما، بسیار آسان است. برای این کار کافیست با پشتیبان زرطلا تماس حاصل نمایید. پشتیبان، سفارش شما را ثبت نموده و در خصوص وزن، اندازه، اسم و طرح انتخابی تان، سوالاتی را می پرسد. پس از مشخص شدن تمامی این آیتم ها، سفارشتان ثبت نهایی می گردد. اگر رنگ خاصی از چرم را در نظر دارید؛ باید ابتدا موجودی همان رنگ را استعلام کنید. در صورت موجود بودن، چرم با همان رنگ انتخاب می شود.

چرم اسم مهسا

اگر درباره طرح دستبند، هنوز تصمیمی نگرفته اید؛ می توانید از طراحان زرطلا کمک بگیرید. آنها اسم شما را با طرح های متنوع طراحی کرده و به شما نشان می دهند. پس از تایید طرح، همان مورد اجرا خواهد شد.

اگر هم طرح اسم را از قبل انتخاب کرده اید و می دانید چه می خواهید، می توانید همان طرح انتخاب شده را به طراحان بسپارید. آنها اقدام به طراحی طرح انتخابی تان نموده و در نهایت، یک طرح فوق العاده جذاب را اجرایی می سازند.

این طرح روی دستبند چرم انتخابی دوخته شده و دوخت نیز به صورت کاملا حرفه ای صورت می گیرد. لازم به ذکر است امکان انتخاب طرح اسم، هم به صورت طرح فارسی و هم به صورت طرح لاتین وجود دارد. بنابراین هر کدام از این طرح ها را که خواستار باشید؛ اجرا می گردند.

برای سفارش پلاک اختصاصی برای دستبند چرم خود با شماره پشتیبانی 09356669022 تماس بگیرید.

دستبند چرم با پلاک اسم دنیا

قیمت دستبند چرم و طلا اسم

در این بخش می خواهیم به یکی از مهمترین سوالات و دغدغه های شما پاسخ دهیم که آن قیمت دستبند چرم و طلا اسم است. این قیمت با توجه به عوامل متعدد، برآورد شده و سپس تعیین می شود.

اولین عاملی که روی قیمت تاثیر می گذارد؛ وزن کار است. وزن هم بر اساس اندازه اسم یا طرح مشخص می گردد. طبیعتا اسم هایی با اندازه بزرگتر، وزن بیشتری داشته و به همان نسبت قیمت بالاتری دارند؛ چون طلای بیشتری در آنها کار شده است.

در ضمن ضخامت طلا هم در این موضوع موثر می باشد. اسم هایی که ضخیم تر کار شوند؛ افزایش وزن و قیمت پیدا می کنند.

اما طرح هایی که نازک ترند؛ به دلیل وزن پایین تر، قیمت کمتری هم به خود اختصاص می دهند.

 در مجموع قیمت کار از حدود 3 تومان شروع شده و تا مبلغ مورد نظر شما را در بر می گیرد.

چرم اسم علی

قیمت دستبند چرم و طلا مردانه اسم

اگر هدف شما، خرید دستبند چرم و طلا اسم مردانه با قیمت پایین است؛ پس باید کار را با طرح کوچکتر و ضخامت کمتر سفارش دهید. اما اگر قیمت مسئله ای نیست؛ می توانید اسم بزرگتر با ضخامت بیشتر را انتخاب نمایید.

در این صورت، دستبند هم جلوه بهتری داشته و اسمتان بیشتر به چشم می آید. البته به جز آقایان، خانم های عزیز هم می توانند دستبند چرم و طلا اسم را به صورت سفارشی خریداری نمایند. اما از آنجا که شمار بیشتری از آقایان اقدام به سفارش این دستبند می کنند، ما بیشتر روی آنها مانور دادیم.

دستبند چرم و طلا اسم میلاد

اشکال مختلف دستبند چرم و طلا

🔸 دستبندهای چرم و طلا از لحاظ رنگ : این دستبندها از نظر رنگ به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. هر کدام از این رنگ‌ها، دارای معانی مختلف می‌باشند. برای مثال، رنگ سبز نماد طبیعت، رنگ قهوه‌ای و زرشکی نماد آرامش و رنگ‌های تیره مانند مشکی، نماد قدرت و استحکام می‌باشد. در این میان توجه داشته باشید که رنگ قهوه‌ای و زرشکی برای پوست‌های روشن و سفید مناسب می‌باشند. همچنین افرادی که دارای پوست تیره هستند؛ بهتر است، از رنگ‌های تیره استفاده کنند‌.

دستبند چرم عسلی و پلاک بینهایت love کد B2247
دستبند چرم طلا و پلاک love بینهایت کد B6119

🔸 طرح پلاک‌های دوخته شده بر روی دستبند : پلاک روی دستبند چرم و طلا زنانه در اشکال مختلف طراحی می‌شوند. بخش‌های طلای دستبند چرم، می تواند به شکل های مختلفی کار شود؛ از طرح‌های مختلف گرفته تا نام اشخاص، نماد تولد، حروف‌های مختلف و لوگوی برندها و تیکه های کوتاه زنجیر کارتیه که جدیدا بسیار ترند شده، اشاره کرد.

دستبند چرم و پلاک طلا طرح 4 پره کد B6473
دستبند چرم و طلا طرح بینهایت کد B3004

🔸قفل دستبند چرم : قفل دستبند چرمی انواع مختلفی دارد. دستبندهای چرم به دلیل برخورداری از جنس مقاوم، نیاز به قفل‌های مستحکم و سخت دارد. به همین دلیل نمی‌توان از هر نوع قفلی برای دستبندهای چرم طلا استفاده کرد. معمولا برای قفل دستبندهای چرم از قفل‌ ساعتی استفاده می‌کنند. جنس و رنگ قفل‌ها را باید متناسب با رنگ دستبند انتخاب کرد. جنس اغلب این قفل‌ها از استیل یا فولاد می‌باشند. این نوع از قفل‌ها به طور کلی در سایزهای 10، 12 و 14 دسته بندی می‌شوند.

چرم و طلا هیچ

مراقبت ضروری دستبندهای چرم

برای مراقبت هر چه بیشتر دستبند چرم ضروری به مواردی مهم توجه کنید که این موارد عبارتند از:

▪️ این دستبندها را به دور از رطوبت نگه دارید.

رطوبت یکی از عمده ترین دلایل پوسیدگی چرم است. اگر می خواهید دست به خرید اینگونه دستبند بزنید نخستین مسئله ای که بایستی در خصوص آن  رعایت کنید این است که آن را دور از رطوبت بگذارید. اگر زود به زود دست های خود را می شویید بهتر است بعد از شستشوی دست ها، با یک پارچه نخی آن را خشک کنید.

▪️ دستبند خود را از گرمای و تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید.

آفتاب و حرارت از علل دیگر پوسیدگی و از بین رفتن رنگ آن است. مسلما منظور از حرارت خورشید واقع شدن این محصول زیر نور به مدت طولانی ( ۵ ساعت پیاپی) است. توصیه می شود هنگامی که از این محصول استفاده نمی کنید آن را درون باکس مخصوص خود قرار دهید. اگر دستبند چرم و طلای خود را از زر طلا خریداری کرده اید  لازم است آن را تا بکارگیری دوباره درون باکس مخصوص خود بگذارید.

▪️ لکه های موجود روی چرم را حتما جدی بگیرید.

این دستبند ها امکان دارد در برابر آب، روغن و اسپری و… لکه دار شوند. چنانچه لکه های عمیقی بر روی آن ایجاد شده است بایستی آن را خیلی فوری پاک کنید. ولی برای برداشتن این لکه ها نباید به هر شیوه ای روی آورد. زیرا که در این شرایط امکان دارد به چرم صدمه وارد شود.

▪️ مواد بهداشتی و آرایشی را دور نگه دارید.

مطلوب است حین بکارگیری از مواد آرایشی و بهداشتی و اقسام اسپری و عطر دستبند خود را از روی دست بردارید. این مواد دارنده خواص شیمیایی بوده و اگر به شکل مستقیم بر روی این محصول ریخته شود سبب صدمه و لکه دار شدن آن می شود.

▪️ نگران خراش های سطحی نباشید.

یکی از عمده ترین معضلات اشخاص حین خرید این نوع دستبند ها فکر کردن به خراش و فرسودگی چرم آن است. مطمئن باشید که خراشیدگی های کوچک بر روی این محصول به هیچ عنوان  به جذابیت و زیبایی آن لطمه ای وارد نمی کند.‌بلکه روال طبیعی در بکارگیری دراز مدت از آن است.

▪️ دستبد خود را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

اگر لکه موجود بر روی این نوع دستبند هنوز کهنه نشده است می توانید آن را به آسانی به وسیله یک دستمال مرطوب تمیز کنید و بگذارید در برابر هوای آزاد خشک شود . جنس این محصول بسیار لطیف و حساس است پس دقت کنید با کشیدن پارچه بر روی آن خراش ایجاد نکنید.

▪️ پاک کننده های قوی ممنوع

بکارگیری از پاک کننده های شیمیایی جهت تمیز نمودن این دستبند ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. پیشنهاد ما این است که جهت پاکیزه نمودن این محصول از یک دستمال نمدار استفاده کنید و اگرچه یک لکه عمیق بر روی آن ایجاد شده است از محلول آب و صابون رقیق شده جهت پاک کردن این لکه ها استفاده کنید. در مجموع این  مدل دستبند چرم و طلای  زنانه ها احتیاجی به تمیز شدن با محلول های قوی جز آب ندارند.

برای سفارش پلاک اختصاصی برای دستبند چرم خود با شماره پشتیبانی 09356669022 تماس بگیرید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه