راهنمای انتخاب و خرید گوشواره طلا

راهنمای سایز گوشواره

راهنمای انتخاب گوشواره طلا

گوشواره از جمله زیورآلاتی ست که بسیار پرطرفدار بوده و خانم ها حداقل یک جفت گوشواره برای استفاده روزمره دارند. گوشواره هم در روزمره مورد استفاده است و هم در مجالس و میهانی های رسمی و غیر رسمی و در کل از جمله زیورآلاتی است که هیچ محدودیت استفاده ای ندارد و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. 

از این رو بسیار مهم است که خانم ها نکاتی را در رابطه با گوشواره ها بدانند مثلا وزن مناسب گوشواره برای گوش، انواع گوشواره ها، گوشوارهو فرم صورت، گوشواره ها با مدل لباس، ست کردن چند گوشواره با هم و … ، و رنج قیمتی.

پس با ما همراه باشید تا با هم این نکات مهم را یاد بگیریم: 👇

1. وزن مناسب گوشواره داخل گوش

تمایل به خرید گوشواره طلا دارید؟ بهتر است نکاتی را به عنوان راهنمای انتخاب گوشواره طلا بدانید. اولین نکته مهم این است که گوشواره انتخابی باید از وزن مناسب برخوردار باشد.  در غیر این صورت، با داخل کردن آن در گوش، احساس سنگینی به سراغتان می آید.

تحمل وزن هر کس متفاوت است. معمولا خانم ها می توانند تا 2.5 گرم در هر گوش را تحمل کنند اما در صورت امکان قطعاً 2 گرم یا کمتر در هر گوش را ترجیح می دهند. در کل صرف نظر از پشت گوشواره ای، گوشواره های سبک تری را برای لاله گوش حساسشان ترجیح می دهند.

عایشه بارون، جراح پلاستیک و ترمیمی مستقر در آتلانتا، هشدار می دهد:« اگر متوجه شدید که سوراخ گوشواره شما شروع به دراز شدن کرده و بیشتر به یک شکاف تبدیل می شود تا یک سوراخ، در این صورت کشیده می شود.»

خانم‌ها در هر سنی گوشواره‌های طلای ۵ گرمی را ترجیح می‌دهند، زیرا اندازه مناسبی دارند و با انواع لباس‌ها همخوانی دارند. طرح های گوشواره طلای 5 گرمی به دلیل سایز، مقرون به صرفه بودن و الگوهای بیشتر در طرح ها ترجیح داده می شود. اینها انتخاب خانم های مدرن و باکلاس هستند و مورد پسند دختران نوجوان نیز هستند.

2. انواع گوشواره از لحاظ ظاهر و انواع قفل

گوشواره ها از لحاظ انواع فرم گوشواره و نوع قفل، بسیار متفاوت هستند.

انواع گوشواره از جمله: 

1. گوشواره میخی: گوشواره های گل میخی معمولاً در سمت کوچک قرار دارند و به راحتی در بالای لاله گوش قرار می گیرند بدون اینکه به سمت پایین بیفتند، به سمت عقب حلقه شوند یا به سمت بالا بالا بروند. به طور معمول طراحی ساده ای دارد، پوشیدن گل میخ ها راحت است و با هر لباسی عالی به نظر می رسد. ناودانی های الماسی یک جعبه جواهرات و یکی از محبوب ترین مدل های گوشواره است.

های میخی

2. گوشواره قطره ای: اگر گوشواره‌ای می‌خواهید که هنوز ساده باشد اما کمی طول داشته باشد، ممکن است یک گوشواره ظریف همان چیزی باشد که به دنبالش هستید. گوشواره های قطره ای زیر لاله گوش آویزان می شوند و معمولاً ثابت هستند، تقریباً مانند یک گوشواره میخی کشیده.

گوشواره قطره ای

3. گوشواره هاگی: گوشواره های هاگی لاله گوش را در آغوش گرفته و به راحتی دور آن می پیچد. این حلقه‌های کوچک برای کسانی که می‌خواهند ظاهر یک گوشواره حلقه‌ای بدون خطر گیر کردن یا گیرکردن آن‌ها داشته باشند، ایده‌آل هستند.

گوشواره

و …

و انواع قفل گوشواره ها از جمله :

1. پشت گیره دار: گوشواره هایی که دارای پشت گیره ای هستند برای کسانی که گوش خود را سوراخ نمی کنند و همچنین برای کسانی که گوش خود را سوراخ نمی کنند عالی است. گیره پشتی به آرامی به لاله گوش می چسبد و گوشواره را در جای خود نگه می دارد، بدون نیاز به سوراخ کردن.

گوشواره پشت گیره دار

2. قفل لولایی: گوشواره‌های قفل لولایی دارای یک پایه لولایی هستند که روی شیار پشت گوشواره می‌چسبند. این پشتی ها که به عنوان پشتی زینی یا لولایی نیز شناخته می شوند، معمولاً روی حلقه ها و گوشواره های هوگی استفاده می شوند. به محض شنیدن صدای ضربه زدن یا کلیک کردن گوشواره، می‌دانید که ایمن است.

گوشواره حلقه ای ناپل سایز 3 کد E1029

و … سایر گوشواره ها و قفل گوشواره هایی که در مقاله ای جدا به آن پرداختیم. 👇

برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید…  انواع گوشواره طلا و انواع قفل گوشواره 

3. انواع گوشواره متناسب با فرم صورت

ناگفته نماند که همه فرم‌های صورت زیبا هستند، اما به همان ترتیبی که بسیاری از افراد دوست دارند لباس‌ها را آزمایش کنند تا ببینند چه چیزی بیشتر به بدن ما می‌آید، بازی کردن با جواهرات خود برای فهمیدن سبک‌ها نیز می‌تواند سرگرم کننده باشد. تناسبات صورت خود را به گونه ای که دوست دارید متعادل و برجسته کنید.

در اینجا راهنمای ما برای خرید گوشواره مناسب برای فرم صورت شما است …

1. اگر دارای صورت گرد هستید؛ پس باید گوشواره ای را انتخاب کنید که صورتتان را کمی بلندتر یا کشیده تر جلوه دهد. یعنی اگر گوشواره های گرد را برای چنین صورتی انتخاب کنید؛ شاهد گردی و پهنی بیش از حد صورت خود بوده و این تغییر، اصلا خوشایند نیست و علاوه بر دیگران، خودتان هم اصلا آن را نمی پسندید. اگر از گوشواره آویز استفاده کنید؛ خواهید دید که صورتتان کمی کشیده تر نشان داده شده و این تغییر قطعا جذاب است و به دل می نشیند.

گوشواره مناسب صورت گرد

2. اگر صورتتان مربعی است: اما در بررسی گوشواره و فرم صورت مربعی می توان گفت انواع گوشواره های گرد، منحنی شکل مثل گوشواره اشکی، گوشواره حلقه ای، کاملا ایده آل بوده و به این فرم صورت کاملا می آیند. گوشواره هایی که دارای زاویه زیاد هستند را انتخاب نکنید.

گوشواره مناسب صورت مربع

و …

برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید…  انواع گوشواره متناسب با فرم صورت

4. ست کردن چند گوشواره با هم

گوشواره نقش بسزایی در ایجاد ظاهری زیبا و زیبا دارد. آنها می توانند به زیبایی ظاهر شما را زیبا کنند یا یک لباس خاص را تکمیل کنند، و به همین دلیل است که باید قانون شماره یک را به خاطر بسپارید: گوشواره ها همیشه باید تعادل و فرم را به صورت شما اضافه کنند.
نحوه قرار دادن آنها تأثیر زیادی بر ظاهر شما و واکنش هایی دارد که باعث می شود. به خصوص زمانی که گوشواره های مختلف را با هم ترکیب می کنید، یک روند مد که شروع به بزرگ شدن کرده است!

اگرچه سبک و ترجیحات شما همیشه باید انتخاب های شما را راهنمایی کند – هرگز آن را نادیده نگیرید! – سپس مواردی وجود دارد که می توانید برای تأکید بر بهترین های خود و برجسته کردن ویژگی های طبیعی زیبای خود در ذهن داشته باشید.

آیا آماده اید که بفهمید چگونه گوشواره های نامتقارن را بپوشید که با هم هماهنگ نیستند؟ پس روی لنیک زیر کلیک کنید و ادامه مطلب مطالعه فرمایید … 

ست کردن چند گوشواره با هم 

5. ست کردن گوشواره طلا با لباس

برای تکمیل هر ظاهری و استایلی، وجود زیورآلات امری اجباری است. هنگامی که جواهرات با دقت انتخاب  شوند، می توانند یک مجموعه ی کامل ایجاد کرده و با تمامی اجزای موجود در ظاهرتان هماهنگ باشند. با این حال، یک انتخاب بد در جواهرات می تواند به طور کامل یک مجموعه ی خیره کننده را خراب کند.

هر لباسی ممکن است به نحوی از افزودن جواهرات سود ببرد. برای مثال به منظور رسمی‌تر کردن لباس، برای ایجاد جذابیت و برجسته کردن نقاط کانونی یک مجموعه ی ساده یا خنثی، یا برای افزودن رنگ و درخشش بیشتر به لباس. جواهرات یک جزء جدایی ناپذیر برای تمام بانوان طرفدار زیبایی هستند که به خود احترام می گذارد. با این حال،ممکن است یافتن جواهرات مناسب برای تکمیل ظاهر یک کت و شلوار خاص بدون آنکه از نمای آن بکاهد ، چالش برانگیز باشد.شما نباید هیچگونه مشکلی برای پیدا کردن جواهر مناسبی که به لباستان بیاید داشته باشید. راهنمای زیر به شما آموزش می‌دهد که چگونه برای لباس‌های خود اکسسوری مناسبی پیدا کنید.به طوریکه هر جا می‌روید از هماهنگی میان جواهرات و لباستان تعریف و تمجید کنند.

گوشواره یکی از آن اکسسوری هایی است که بدون توجه به شرایط و مناسبت می تواند تیپ و ظاهر یک شخص را بسازد یا خراب کند.

به عنوان مثال، اگر گوشواره مشکی را با بلوز قهوه ای بپوشید، تضاد بین این دو رنگ ناخوشایند خواهد بود و توجه دیگران را از بقیه ی زیبایی های ظاهریتان دور می کند.

برای جلوگیری از این امر، طرح های مختلف گوشواره های خود را بررسی کرده و یکی از رنگ های ثانویه را انتخاب کنید.

بنابراین، اگر یک تاپ یا لباس سبز با اکسسوری‌های آبی یا سفید می‌پوشید، گوشواره‌های سبز می توانند نگاه ها را به رنگی که می‌پوشید جلب می‌کند. اگر لباسی که می پوشید کاملا یکدست و یک رنگ است، گوشواره هایی با رنگ متضاد لباستان انتخاب کنید.

اگر می خواهید شبیه عروسک باربی به نظر نرسید، باید در برابر هماهنگی با رنگ غالب لباستان مقاومت کنید و از اکسسوری ها و لباس های غیر هم رنگ استفاده کنید.

چگونه گوشواره را با لباس هماهنگ کنیم؟

برای مطالعه دقیق نحوه ست کردن گوشواره با لباس روی لینک بالا 👆 کلیک کنید.

6. 5 گوشواره ای که باید داشته باشید:

1. همه به یک جفت گوشواره میخی کلاسیک برای پوشیدن با لباس های روزمره خود نیاز دارند. بسیاری از مردم دوست دارند همیشه گوشواره داشته باشند و گوشواره های میخی همه پشند است و بعید است کسی آن را دوست نداشته باشد.
آنها ممکن است ساده و کوچک باشند، اما سبک هایی برای هر شخصیتی وجود دارد، از دایره های کلاسیک و مروارید گرفته تا نگین های مینیاتوری و طرح های پیچیده و زیبا.

گوشواره میخی طرح دایره ضخیم کد E4122

2. پس گوشواره های آویز رنگی مخصوصا در فصل تابستان بسیار پر کاربرد است و توصیه میشود که همه حد اقل یک جفت از آن را داشته باشید.

گوشواره های آویز نسبت به گوشواره های میخی معمولی روزمره شما، مجلل تر هستند، و واقعاً رنگ و نشاط را برای شما به ارمغان می آورند و شما را سرزنده و شاداب نشان میدهد.

گوشواره آویز رنگی

همچنین چند گوشواره دیگر نیز برای تکمیل کردن ست و استایل لازم است که روی لینککلیک کنید تا محتوای 5 گوشواره ای هر خانمی به آن نیاز دارد را مطالعه کنید تا همیشه بروز باشید.

7. انتخاب گوشواره متناسب با مدل موی شما

حالت دادن به جواهرات خود برای هماهنگی با موهای شما مهارتی است که می تواند یک مجموعه لباس را بسازد یا آن را خراب کند. گوشواره ها به ویژه در جلب توجه به چهره شما خوب هستند، اما با موهای شما نیز تضاد دارند. برای اطمینان از اینکه ظاهر کلی در نقطه نظر است، مهم است که ترکیب مناسب را انتخاب کنید.
بنابراین، چگونه گوشواره های عالی را متناسب با لباس و همچنین مدل موهای خود انتخاب کنید؟
در حالی که یک دستورالعمل کلی برای لوازم جانبی با گوشواره به شکل صورت و طول گردن شما بستگی دارد، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
بیایید به آن بپردازیم و چند دستورالعمل اساسی در مورد تطبیق گوشواره با مدل موی خود را بررسی کنیم!

1. موی باز: یک جفت گوشواره میخی برجسته، مانند این گوشواره توپی، در برابر موهای بلند خودنمایی می کند.
وقتی موهایتان را باز می‌کنید، می‌تواند حواس را از گوشواره‌ هایی که می‌پوشید منحرف کند. برای پوشیدن روزمره، یک جفت گوشواره میخی ساده ترین راه است. برای اینکه آن را چشمگیرتر کنید، همچنین یک جفت گوشواره میخی با سنگ های قیمتی مانند مروارید یا اونیکس سیاه انتخاب کنید که در کنار موهای باز شما مورد توجه قرار می گیرند.
همچنین اگر چندین سوراخ گوش دارید، می توانید از یک مجموعه مینیمالیستی از گوشواره های میخی ظریف و ریز ایجاد کنید. وقتی از میخی در رنگ های متفاوت مانند سفید یا طلایی و زرگلد استفاده می کنید، عالی به نظر می رسد.استفاده از رنگ های آبکاری متنوع باعث می شود گوشواره های که انداختید خیلی شلوغ به نظر نرسد.
این بدان معنا نیست که شما فقط زمانی که موهایتان را باز گذاشته اید، باید گوشواره میخی بپوشید. گوشواره های منگوله دار رنگارنگ پر جنب و جوش بدون توجه به مدل مویی که دارید، زنانه و شیک به نظر می رسند.
فقط مطمئن شوید که جفت گوشواره در موهای شما پنهان یا غرق نشده باشد.

مدل موی صاف با گوشواره

2. مدل موی گوجه ای: مدل موی گوجه ای زمانی است که موهایتان را به‌طور براقی به عقب برگردانید که این یک مدل موی بی عیب و نقص برای مجالس رسمی است. گوشواره های ایده آل برای پوشیدن با مدل موی گوجه ای، گوشواره های آویز بلند ظریف هستند.

طول گوشواره های درازی خط گردن و شانه شما را برجسته می کند در حالی که بلندای گوشواره ماهیت کلاسیک این مدل مو را متعادل می کند. این نوع مدل مو مناسب مجالس و مهمانی هاست پس با گوشواره ای آویز بلند چشم های جمعیت را به خود دخیره کنید.

مدل موی گوجه ای با گوشواره

3. مدل موی یک طرفه: زمانی که موهایتان را به یک طرف کشیده اید، ساده اما شیک است. گوشواره های آویز یک قطعه کلاسیک هستند.

آنها ساده، زنانه و ظریف هستند به علاوه شما می توانید آنها را در هر رنگی بپوشید تا با لباس خود مطابقت یا تضاد داشته باشد. حتی می توانید آنها را با رنگ چشمان خود هماهنگ کنید.

از پوشیدن هر گونه گوشواره بیش از حد بلند خودداری کنید زیرا با مدل موی جاروب شده از کنار، این امر باعث کشیده شدن بیشتر صورت شما می شود.

مدل موی یک طرفه با گوشواره

روی لینک کلیک کنید و گوشواره متناسب با مدل مو  های مختلف دیگر را نیز مطالعه کنید. با این مقاله میتوانید زین پس بدون درگیری گوشواره مناسب مدل موی خود را بیندازید و بدانید برای دور همی با موی باز یا موی فر خود چه گوشواره ای بیندازید.

8. رنج قیمتی انواع گوشواره های طلا

با توجه به قیمت طلا این بخش از راهنمای گوشواره، ممکن است کمی با قیمت لحظه ای مغایرت داشته باشد.

اگر نیاز به دریافت راهنمای انتخاب گوشواره طلا دارید، با ما همراه باشید تا با اطلاع یافتن از رنج قیمتی گوشواره، بهتر تصمیم بگیرید:

مدل گوشواره های تا 2 میلیون

گوشواره های میخی و گوشواره های حلقه ای کوچک، گزینه های بعدی اند که از 1 میلیون شروع می شوند. هر چقدر بر قطر حلقه ها و ملهقات آن افزوده شود؛ قیمت گوشواره حلقه ای نیز سیر صعودی خواهد داشت.

مدل های 3 میلیون تومان

گوشواره های میخی درشت تر، گوشواره های حلقه ای سایز کوچک و کمی از گوشواره های بخیه ای در این رده به حساب می آیند.

مدل های 3 میلیون به بالا

گوشواره های آویز که جلوه خاصی دارند؛ از 3 میلیون شروع شده و قیمت های بالاتر را هم در برمی گیرند. و همینطور گوشواره های حلقه ای بزرگ که رنج قیمتی آن بالای 4 میلیون است.

برای مشاهده و بررسی قیمت گوشواره طلا روی لینک کلیک کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه