مدل گردنبند طلا ظریف و دخترانه

طلا ارزان

این روزها به علت افزایش نرخ طلا بیشتر افراد به دنبال خرید گردنبند طلا ارزان اند. علاوه بر این بسیاری از خانوم ها  و مخصوصا دختران جوان علاقه ی شدیدی به خرید گردنبند طلا ظریف دارند. این علاقه یا نشأت گرفته از سلیقه و ساده پسندی ست و یا مربوط به افزایش روزانه ی قیمت طلا  می باشد.

اگر شما یکی از این دو دسته افرادید، پس دارید مقاله ی درستی را میخوانید. در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی گردنبند های طلای ظریف ، حدود قیمت و وزن آن ها بپردازیم. با ما همراه باشید تا فرآیند خرید طلا ارزان را با دقت بیشتری انجام دهید.

گردنبند زنجیری طلا طرح گوی و نگین صورتی کد N20540

انواع گردنبند طلا ارزان زنانه

همگی میدانیم قیمت طلا ، سراسری ست و از طلافروشی ای به طلا فروشی دیگر تغییر نمیکند. سود و کارمزد هر کار هم که به صورت درصدی ثابت حساب میشود. پس واضح است که برای خرید تهیه ی گردنبند طلا ارزان راهی جز سبک وزن بودن آن وجود ندارد.

البته  برخی طلافروشان طلای دست دوم میفروشند که بدون کارمزد است، در نتیچه قیمت کل مقداری ارزان تر از طلای نو می شود. اما امکان دارد دردسر های خاص خود را داشته باشد.

گردنبند های طلای ارزان زنانه را میتوان به چند دسته تقسیم کرد:

1. گردنبند هایی با زنجیر سنگی و پلاک سبکی از جنس طلا:

اگر سنگ های به کار رفته در این مدل گردنبندها از نوع ارزان قیمتی ( همانند سنگ اونیکس) باشند و پلاک طلای به کار رفته در آن از وزن پاینی برخوردار باشد میتوانید یگ گردنبند طلا ارزان زنانه داشته باشید.

این نوع گردنبندها معمولا به عنوان رو مانتویی استفاده می شوند. چرا که اکثرا طول زیادی دارند و بلند اند. شما میتوانید هر سنگی که دوست دارید با هر مدل پلاکی که مد نظرتان است را به گالری زرطلا سفارش بدهید.

گردنبند کارتیه + سنگ اونیکس

2. پلاک و زنجیر:

 این نوع گردنبند ها معمول ترین نوع گردنبند در میان خانوم هاست، که خودش به دو دسته تقسیم میشود.

دسته اول: پلاک طلا که جدا از زنجیر هستند. در این صورت شما میتوانید یک زنجیر واحد تهیه کرده و چند پلاک ظریف جداگانه خریداری کنید. در نتیجه میتوانید چندین گردنبند ، فقط با یک زنجیر داشته باشید

پلاک طلا طرح قلب لیزری
پلاک طلا طرح قفل حجمی کد P16263
گردنبند طلا طرح بی نهایت قلبی کد P17890

دسته دوم : پلاک و زنجیر طلا که به هم متصل هستند. این مدل پلاک و زنجیر که معمولا هم ظریف اند، در میان دختران جوان طرفداران زیادی دارند. زنجیر هایی که در آن ها مروارید، سنگ های سبک و یا گوی های کوچک به کار رفته است. این زنچیر ها به تنهایی و بدون پلاک هم بسیار زیبا و شیک اند.

گردنبند طلا طرح فرشته کد N15647
گردنبند طلا طرح گل شبدر سه برگ کد N16157

3. پلاک های اوریگامی :

پلاک های اوریگامی به علت تو خالی بودن برخی قسمت ها از وزن کمتری برخوردارند. درنتیجه انتخاب درستی برای خرید گردنبند طلا ارزان اند. این نوع پلاک ها طرح های بسیار متنوع و جالبی دارند.

پلاک طلا طرح قلب پیکسلی کد P11449

پلاک های دخترانه و زنانه نازک

گرچه نگهداری از گردنبند های نازک و ظریف مقداری سخت تر از گردنبند هایی با ضخامت زیاد است، اما به آنها جلوه دخترانه تری میدهد. باید توجه کنیم که هنگام خرید گردنبند طلا ارزان، پلاک هایی با ضخامت بیش از حد پایین را سفارش ندهیم. چرا که طلا فلزی انعطاف پذیر است و اگز بیش از حد نازک باشد ممکن است در اثر فشار تغییر حالت دهد. پس در این مورد به نظر کارشناسان جواهر سازی دقت کنید.

گردنبند طلا طرح مربع سواروسکی صدفی کد N15604

گردنبند طلا ظریف از چه قیمتی شروع میشود؟

در گالری زرطلا تلاش میشود تا مشتریان، با مقدار کمی بودجه هم بتوانند مالک جواهرات طلا شوید. علاوه بر فروش اقساطی طلا، کار های ظریف و جذاب زیادی دارد که میتواند انتخاب مناسبی برای خرید گردنبند طلا باشد. وزن زنجیر های  طلای آن حدود یک گرم می باشد. پلاک های موجود در گالری زرطلا نیز از 0.30 گرم  شروع می شود. که با ضرب کردن قیمت روز طلا در گرم آن ها میتوانید قیمت لحظه ای اش را حساب کنید. همچنین در قسمت فروشگاه زرطلا قیمت به روز تمامی جواهرات قابل مشاهده است.

نمونه هایی از پلاک ها و گردنبند های نازک دخترانه 👇

گردنبند طلا طرح تک گوی مدرن کد N4189
گردنبند طلا طرح زنجیر و گوی البرنادو کد N1783
گردنبند طلا طرح آویز دم ماهی کد N20206
گردنبند طلا طرح بال فرشته و قلب توخالی کد N670
گردنبند طلا طرح کریستال ستاره سواروسکی کد N6693
پلاک طلا طرح چتر کد P17885
گردنبند طلا طرح گوی بزرگ کد N6287

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه