خرید گردنبند طلا ارزان با مدل های مختلف

طلا ارزان

خرید گردنبند طلا ارزان

گردنبند طلا یکی از بهترین کادو هایی است که می توانید به عزیزانتان هدیه دهید. هدیه ای که هم ارزش مادی دارد و هم احساس خوشایندی را در طرف مقابل شما ایجاد می کند.

از طرفی تنوع مدل های گردنبند طلا بسیار زیاد است، به همین دلیل دست شما در هنگام خرید باز است و قدرت انتخاب زیادی دارید. با این حال نگرانی از بابت قیمت طلا موجب شده که بسیاری از افراد به گردنبند طلا به عنوان یک هدیه فکر نکنند. راه های زیادی برای خرید گردنبند طلا ارزان وجود دارد.

نیازی نیست که حتماً برای این کار به سراغ طلای دست دوم بروید. با کمی جستجو در بازار طلا متوجه می شوید که گزینه‌ های متعددی برای خریدی ارزان وجود دارد. مثلاً پلاک های طلای سبک و ظریف انتخاب مناسبی برای شما هستند.

این زیورآلات علاوه بر زیبایی و ظرافت از قیمت مناسبی برخوردارند و می‌ توانند هدیه ای ارزشمند و به یاد ماندنی باشند.

گردنبند طلا طرح بال فرشته و قلب توخالی کد N670

قیمت گردنبند طلای ارزان

وقتی قصد خرید گردنبند طلا ارزان را دارید قیمت گردنبند اولین چیزی است که به آن فکر می کنید. مطمئناً در چنین شرایطی شما ترجیح می‌ دهید که یک گردنبند زیبا و ارزشمند را با کیفیت مناسب خریداری کنید، ولی در هر صورت قیمت برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است.

قیمت گردنبند طلا به عوامل مختلفی بستگی دارد. ضخامت پلاک، ضخامت زنجیر و در کل وزن گردنبند برخی از عواملی هستند که بر روی قیمت آن تاثیر می‌ گذارند. نوسانات قیمت در بازار طلا هم که جای خود را دارد. با این اوصاف بهتر است که در هنگام خرید دقت زیادی به خرج دهید و به وزن، عیار طلا و دیگر مشخصات گردنبند خوب توجه کنید.

 در گالری زرطلا انواع پلاک طلا با مدل های مختلف با قیمتی در حدود 2 میلیون و بالاتر ارائه می شود. همچنین شما می توانید در گالری زرطلا، گردنبند‌ طلا متشکل از پلاک و زنجیر را با قیمت 3 میلیون یا بالاتر خریداری کنید.

پلاک طلا طرح گل 4 برگ کد P5338
گردنبند طلا طرح پروانه لیزری کد N4165

مدل های ارزان از گردنبند طلا

خرید گردنبند طلا ارزان بیشتر اوقات به قصد کادو و هدیه دادن انجام می شود. البته افراد بسیاری هم هستند که دوست دارند گردنبند طلا را با قیمتی مناسب برای خود خریداری کنند. تنوع بالای مدل های ارزان گردنبند طلا موجب شده که هر کسی با هر سلیقه و بودجه ای امکان انتخاب و خرید این زیورآلات را داشته باشد.

 گردنبند طلا با طرح قلب یکی از محبوب ترین مدل هایی است که می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. در گالری زرطلا، انواع پلاک طلا با طرح قلب وجود دارد که برای افرادی که قصد خرید گردنبند طلا ارزان را دارند انتخاب مناسبی به شمار می رود.

این مدل گردنبند علاوه بر زیبایی، احساسات و عواطف فرد هدیه دهنده را به خوبی به طرف مقابل منتقل می کند.

گردنبند طلا طرح قلب اوریگامی کد N4175
پلاک طلا طرح قلب رنگی مینا کاری کد P2202

پلاک های طلا با حروف فارسی هم از جمله جذابترین مدل های ارزان گردنبند طلا هستند. افراد بسیاری هستند که دوست دارند گردنبندی با حرف اول نامشان داشته باشند. می توان گفت که گردنبند طلا با طرح حروف فارسی هدیه هیجان انگیزی است و می تواند هر کسی را خوشحال کند.

خرید گردنبند طلا ارزان با طرح کلمات پر معنی و زیبا همچون کلمات مادر و عشق هم ایده جالبی است که می تواند به طور ویژه برای استفاده در برخی مناسبت ها چون روز مادر یا سالگرد ازدواج انجام شود.

پلاک تک طرح عشق کد P741

از دیگر پلاک طلا با قیمت مناسب می توانیم به گردنبند وان یکاد اشاره کنیم که از جمله محبوب ترین مدل های گردنبند طلاست. این گردنبند نیز در مدل های مختلف و با قیمتی مناسب در گالری زرطلا به فروش می رسد.

پلاک طلا طرح ون یکاد بیضی کد P6486

همه این مدل های گردنبند طلا در کنار بسیاری مدل های دیگر، در گالری زرطلا با قیمت مناسب ارائه شده اند. همچنین امکان سفارش گردنبند طلا با طرح دلخواه برای همه خریداران فراهم می باشد.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه