خرید شمش طلا از صرافی

خرید-شمش-طلا

این‌روزها خرید شمش طلا یکی از مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. اما زمانی که از خرید شمش طلا از صرافی صحبت می‌کنیم، شاید بسیاری فقط تصویر شمش‌های  طلا با وزن بالا و به طبع با قیمت بسیار بالا در ذهنشان شکل بگیرد. اما خبر خوب این است که گالری زرطلا شمش‌های طلا با عیار 24 و البته با وزن‌های متفاوت تولید می‌کند. این شمش‌های طلا می‌توانند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت مطمئن و حتی یک هدیه شیک و جذاب  باشند. شمش‌های طلای زرطلا همه روزه به صورت حضوری و آنلاین قابل خریداری هستند.

خرید شمش طلا از صرافی در وزن‌های متفاوت

خرید شمش طلا از صرافی یا از گالری زرطلا در وزن‌های متفاوت، از 100 سوت تا 50 گرم، به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به بودجه‌ی مورد نظر خود، شمش طلای مناسب را تهیه کنید. شمش‌های طلای زرطلا با طراحی‌های مختلفی چون ونوس، الیزابت و پرنیا، و در بسته‌بندی‌های متنوع چون عطری و چرمی قابل سفارش هستند.

برای مثال شمش طلایی که در عکس زیر می‌بینید، 1.5 گرم بوده،  با طلای 24 عیار ساخته شده و دارای طرح الیزابت است. طبیعتاً قیمت این شمش‌ها با توجه به تغییرات روزانه قیمت طلا در بازار ایران تغییر خواهند کرد.

شمش طلا

خرید و ارسال شمش طلا از صرافی

سوالی که بعد از دیدن این شمش‌های طلای جذاب ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که از کجا و به چه صورت می‌توانیم این شمش‌ها را سفارش بدهیم؟‌ جواب ساده است! خرید شمش طلا از صرافی، به صورت حضوری از گالری زرطلا و یا حتی به صورت آنلاین از وبسایت یا پیج اینستاگرام گالری زرطلا! گالری زرطلا در تنکابن واقع شده است اما شما از هر جای ایران می‌توانید شمش‌ طلا با وزن درخواستی مورد نظرتان را به صورت آنلاین سفارش داده وبا پست یا تیپاکس و در کمتر از 24 ساعت دریافت کنید!

 همانطور که در عکس زیر می‌بینید، پشت هر کدام از بسته‌های شمش طلا مشخصات هر شمش مانند: وزن، کد سازنده، طرح و … ثبت شده است.  بنابراین  با خرید شمش طلا از صرافی یا گالری زرطلا جای هیچ نگرانی نیست، زیرا شمش طلای شما در هر جای ایران یا جهان قابل مبادله خواهد بود. به بیان دیگر، شمش طلا مانند انواع دیگر طلا، در تمام طلا فروشی‌های معتبر در سراسر ایران و جهان اعتبار داشته و روزانه خرید و فروش می‌شود.

شمش طلا

مزایای خرید شمش طلا از صرافی

از آنجایی که طلای 24 عیار ناخالصی بسیار کمی دارد، معمولا تنها در قالب شمش طلا در سراسر جهان عرضه می‌شود. اما زیورآلات معمولا با عیار 18 و سکه‌های پارسیان با عیار 22 بوده و قیمت پایین‌تری نسبت به شمش‌های با عیار 24 دارند. بنابراین قیمت سکه روزانه دارای نوسانات بیشتری شده و یا به بیان دیگر و به اصطلاح، حباب قیمت دارد، که این مساله برای طلای 24 عیار بسیار کمتر است. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت دارید، از حداقل 6 تا 12 ماه، خرید شمش طلا از صرافی با عیار 24، بسیار گزینه‌ی بهتری خواهد بود. نکته‌ی قابل توجه دیگر در مورد شمش طلا این است که بدون مالیات بوده و شما درهنگام خرید با توجه به وزن شمش طلا، تنها باید مبلغ کمی بابت اجرت شمش بپردازید.

 در نهایت حتی می‌توانید شمش طلای خود را به گالری زرطلا بفروشید! که برای این کار نیز همچنان می‌توانید با پست و یا تیپاکس شمش طلا را برای ما ارسال کنید. طبیعتاً هر زمان که قصد فروش داشتید، هر شمش طلا متناسب با قیمت روز طلا از شما خریداری می‌شود.

برای خرید شمش طلا از مرکز خرید شمش طلا  👉 روی کلیک کنید.

admin
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
ارسال دیدگاه