همه چیز درباره انگشتر پورتوفینو طلا

انگشتر پورتوفینو

انگشتر پورتوفینو طلا، یک انگشتر پرطرفدار

یکی از جواهرات جذابی که در دل همه جا باز کرده و رای بیشتری را به خود اختصاص داده؛ انگشتر طلا است. انگشتان دست با پوشیدن انگشتر، تغییر شگرفی پیدا کرده و از حالت سادگی خارج می گردند.

اما انگشتر که حالا نظر همه را به خود جلب کرده، تنوع خیلی بالایی دارد. به طوری که مدل های زیادی را از آن خواهید دید و این تنوع، گاهی شما را در انتخاب، گیج می سازد. حالا وقت آن رسیده تا با یکی از جذاب ترین انگشترها آشنا شوید که آن انگشتر پورتوفینو طلا است.

 

پورتوفینو

این انگشتر، طرفداران زیادی داشته و شامل ویژگی های مشخصی است. شاید وجه تمایز این انگشتر نسبت به انگشترهای دیگر، این باشد که جلوه خیلی بیشتری دارد. اما دلیل اینکه چرا جلوه این انگشتر، از همه بیشتر است را در ادامه متوجه خواهید شد.

بیشتر بخوانیم …  راهنمای سایز انگشتر 

ویژگی ظاهری انگشتر پورتوفینو

بدون اغراق می توان گفت انگشتر پورتوفینو یکی از منحصر به فردترین انگشترهایی است که در طول عمر خود دیده اید. وقتی به این انگشتر خاص نگاه می کنید؛ جذب آن می شوید، چون بسیار زیبا و چشمگیر است.

یکی از عواملی که باعث افزایش محبوبیت آن شده، آبکاری متفاوت آن است. گاهی چند رنگ طلا از جمله رنگ های زرد، سفید و گلدن رز را در این انگشتر خواهید دید که ترکیب آنها با هم واقعا جالب توجه است.

122

این انگشتر؛ دارای چند لایه یا چند رج بوده و هر کدام از لایه ها با ظرافت تمام طراحی شده اند. لایه ها به هم متصل بوده و یک انگشتر پهن و جذاب را شکل داده اند.

وقتی انگشتر پورتوفینو را در انگشتان خود قرار می دهید، متوجه زیبایی آن خواهید شد. شاید تا پیش از این، آنچنان که باید؛ به نظرتان نمی آمد.

اما حالا می بینید که انگشتتان مزین به بهترین و زیباترین انگشتر شده است. لایه های تراش خورده هم بر جنبه های ظاهری مثبت این انگشتر افزوده و آن را تبدیل به یک انگشتر منحصر به فرد نموده اند.

پورتوفینو

طرح های مختلف انگشتر پورتوفینو

انگشتر پورتوفینو طلا دارای طرح های گوناگونی است. طرح هایی که هر کدام بسیار زیبا بوده و چشمان شما را به خود خیره خواهند کرد. یکی از طرح های بی نظیر این انگشتر، طرح نگین است.

انگشتر پورتوفینو طلا کار شده با نگین های الماس، تلالو و درخشش زیادی داشته و زیر نور، این تلالو، صد برابر خواهد شد.

طرح دیگری که در این انگشتر شکیل به چشم می خورد، طرح سنگی است. منظور از آن انگشتر کار شده با سنگ است که به صورت انگشتر تک نگین، نشان داده می شود.

ترکیب سنگ های رنگی و ارزشمند با این انگشتر طلا، یک ترکیب رویایی را به وجود آورده است. وقتی به آن نگاه می کنید؛ تصور انگشترهای شاهانه در ذهنتان نقش می بندد. البته طرح های دیگری را هم می توان در این انگشتر خارق العاده دید. مثل انگشتر پورتوفینو بدون نگین و دارای رج های گره ای، کارتیه، رینگی و … که هر یک در نوع خود، دیدنی اند.

انگشتر پورتوفینو

قیمت انگشتر پورتوفینو طلا

اگر پیش از خرید انگشتر پورتوفینو طلا، خواستار اطلاع از قیمت آن هستید؛ باید بگوییم که قیمت انگشتر پورتوفینو تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. مثلا اگر این انگشتر از طلای 18 عیار باشد که مسلما قیمت بهتری خواهد داشت.

در نتیجه می توانید با صرف هزینه کمتر آن را تهیه کنید. یا اگر از طلای 24 عیار ساخته شده باشد، قیمت بالاتری داشته و باید هزینه بیشتری را به خرید آن اختصاص دهید. عامل دیگری که بر قیمت انگشتر پورتوفینو موثر خواهد بود، تعداد رج ها و ردیف هاست. وقتی بر تعداد رج ها اضافه می شود، قیمت انگشتر هم افزایش پیدا می کند.

انگشترهایی هم که ردیف های کمتری دارند؛ دارای قیمت مناسب تری اند. لذا می توانید آنها را انتخاب کنید. چون طلای کمتری در این انگشترها به کار رفته و وزن پایین تری دارند.

اما اگر قیمت برای شما مهم نیست، پس انگشترهای چند ردیفه را انتخاب کنید. با توجه به اینکه تعداد ردیف های طلا در این انگشتر، بیشتر است؛ لذا ظاهر زیباتری داشته و نیاز شما به یک انگشتر شیک را برطرف خواهد کرد.

بنابراین می توانید از آن به عنوان یک انگشتر مجلسی استفاده کرده و استایل مجلسی متمایز از سایر مهمان ها پیدا کنید.

11

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه