هر آنچه در مورد انواع دستبند طلا مردانه باید بدانید

انواع دستبند طلا مردانه

شاید اگر سال‌های پیش از انواع دستبند طلا مردانه صحبت می‌شد افراد زیادی با تعجب پاسخ می‌دادند که آقایان از دستبند طلا استفاده نمی‌کنند. اما امروزه آقایان نیز از طلاهای اسپورت برای جذاب‌تر کردن استایل خود استفاده می‌کنند. اما پیش از خرید باید بدانید که چه مدل دستبندی بیشتر برای استفاده شما مناسب است.

در هنگام خرید باید به نکات بسیاری توجه کنید. در این مقاله ما خرید را برایتان راحت‌تر کردیم تا با آگاهی کامل دستبند مردانه‌ای که دوست دارید را خریداری کنید. خرید دستبند طلا برای آقایان کار سختی است.

انواع دستبندهای طلای مردانه

با گذشت زمان تنوع زیادی در انواع دستبند طلا مردانه به وجود آمد. این تغییرات باعث شده تا برای انتخاب مدل‌های جذاب‌تری داشته باشید. اغلب آقایان از طلاهای اسپورت استفاده می‌کنند که برای خانم‌ها نیز مناسب است. البته برخی از این طلاهای اسپورت به علت ضخامت زیاد مورد پسند بانوان نیست. اما اگر ظریف‌تر باشد خانم‌ها نیز از آنها استفاده می‌کنند.

تنوع بسیار زیادی در مدل‌های مختلف دستبند مردانه وجود دارد. قصد داریم جدیدترین دستبند طلا مردانه را معرفی کنیم تا در هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را مطابق با سلیقه خود داشته باشید.

انتخاب دستبند مردانه باتوجه‌به سلیقه اشخاص متفاوت است. به همین علت است که در هنگام تولید دستبندهای مردانه از متریال‌های مختلف و متنوعی استفاده می‌کنند. مثلاً در برخی از دستبندها از مهره‌های مختلف، انواع سنگ‌های قیمتی و غیره استفاده می‌کنند تا جذابیت کار را تا حد بسیار زیادی بالا ببرند. این تنوع باعث می‌شود که همه اشخاص با هر مدل سلیقه‌ای به‌راحتی مدل مدنظر خود را بیابند.

◾️ دستبند فیگارو

یکی از انواع دستبند طلا مردانه دستبندهای فیگارو هستند. این مدل جز پرطرفدارترین دستبند طلا مردانه محسوب می‌شود. البته لازم است ذکر کنیم که دستبندهای فیگارو به دلیل اسپورت بودن و ظرافت نسبی که دارند مورد پسند بانوان نیز هستند و با استایل‌های مختلف می‌توانید این دستبندها را ست کنید.

اگر به دنبال طلای قیمت مناسب و درعین‌حال شیک هستید بهتر است که دستبند فیگارو طلا را در لیست خرید خود داشته باشید. دستبند طلا مردانه با قیمت مناسب به‌سختی یافت می‌شود. زیرا اغلب مدل‌هایی که برای آقایان طراحی و تولید می‌شوند حجیم بوده و نسبتاً سنگین هستند؛ بنابراین قیمت‌های نسبتاً بالایی دارند اما مدل فیگارو درعین‌حال که بسیار شیک است قیمت مناسب و خوبی دارد که برای خانم‌ها و آقایان مناسب است.

دستبند بیزمارک

◾️ دستبند طلا مردانه کارتیه

دستبندهای کارتیه از متنوع‌ترین انواع دستبند طلا مردانه است. اگر به دنبال دستبندی هستید که بتوانید هر روزه با استایل‌های مختلف ست کنید بهترین گزینه استفاده از دستبندهای کارتیه است. این مدل دستبند در سایزهای مختلف و با ضخامت‌های متفاوتی قابل سفارش است. فقط باید در هنگام خرید مدل مد نظرتان را انتخاب کنید.

دستبندهای کارتیه نیز از پرطرفدارترین دستبند طلا مردانه هستند. این مدل نیز به دلیل اسپورت بودن برای خانم‌ها و آقایان گزینه بسیار خوبی است. اگر قصد ست کردن با همسرتان دارید، کارتیه از بهترین انتخاب‌ها است. دستبند طلا مردانه کارتیه برای استایل های رسمی، نیمه‌رسمی و اسپرت انتخاب خوبی است. در واقع داشتن یکی از دستبندهای کارتیه برای همه افراد لازم است.

از جمله کارتیه های پلاک دار و دستبند های تمام کارتیه که در تصاویر زیر مشاهده میکنید.

برای مشاهده انواع دستبند کارتیه طلا و مشاهده قیمت ها روی لینک کلیک کنید.

دستبند کارتیه
دستبند کارتیه پلاک دار

◾️ دستبند دیپلمات

اگر معمولاً از استایل‌های رسمی استفاده می‌کنید دستبند دیپلمات انتخاب خوبی است. در میان انواع دستبند طلا مردانه مدل دیپلمات بسیار شیک و رسمی‌تر است که می‌توانید با گرم‌های متفاوت آنها را خریداری کنید. اغلب برای خرید دستبند مردانه باید مقاومت آن را مدنظر قرار دهید. استحکام در کنار زیبایی معنا پیدا می‌کند.

دستبندهای دیپلمات در کنار زیبایی و شیک بودن استحکام بسیار خوبی دارند. در میان مدل‌های مختلف دستبند مردانه، پرطرف‌دارترین مدل دستبندهای مردانه دیپلمات با حک ورساچه هستند. البته در این محصول، تنوع مدل نیز بسیار زیاد است.

دستبند دیپلمات
دستبند دیپلمات

◾️ دستبند چرم طلا مردانه

یکی از متنوع‌ترین مدل‌هایی که در دستبندهای طلا وجود دارد، مدل‌های چرمی است. بند اصلی از چرم ساخته می‌شود و پلاک وسط دستبند باتوجه‌به سلیقه هر شخص قابل تغییر است. می‌توانید از نمونه‌های مختلفی برای پلاک استفاده کنید. مثلاً می‌توانید از زنجیر کارتیه در بخش میانی برای پلاک دستبند استفاده کنید.

دستبندهای چرم مردانه بسیار شیک هستند و برای استفاده در هر جایی مناسب‌اند. همچنین می‌توانید پلاک اسم خود را با طلا سفارش دهید. این مدل دستبند بهترین گزینه برای هدیه دادن نیز هست. زیرا درعین‌حال که بسیار شیک و مدرن‌ است، قیمت‌ خیلی مناسبی نیز دارد.

اگر قصد سفارش دستبند چرم با پلاک مورد نظر خود می‌توانید به لینک خرید دستبند چرم مردانه مراجعه کنید.

کلام آخر

داشتن یکی از انواع دستبند طلا مردانه برای داشتن استایل جذاب و زیبا بسیار مهم است. با هر سلیقه یا استایلی می‌توانید دستبند طلای مورد نظر خود را بیابید. فقط کافی است اطلاعات کاملی در زمینه مدل‌های متنوع دستبند داشته باشید. برای خرید دستبند مورد نظر خود می‌توانید به سایت  www.zartalagold.com مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود سفارش خود را تکمیل کنید.

برای مشاهده کانال های اینستاگرام و یوتیوب زرطلا روی لینک کلیک کنید و به مجموعه بزرگ ما بپیوندید.

دستبند کارتیر با چرم
admin
ارسال دیدگاه