انواع آویز ساعت طلا

انواع آویز ساعت

آویز ساعت چیست؟

با افزایش روزمره محبوبیت شبکه‌های اجتماعی روز به روز به تنوع اکسسوری‌ها و طرحها و رنگهای جدید اضافه می‌شود. 

یکی از زیورآلاتی که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده، آویز ساعت است. این آویزها در طرحها و جنس های گوناگون با بندهای کوتاه یا بلند به بند ساعت شما متصل شده و جلوه جدیدی به مچ دست شما می‌بخشند.

 یک آویز ساعت مناسب می‌تواند به ساعت قدیمی شما روح تازه‌ای بخشد و علیرغم اندازه کوچکش روی تیپ شما تاثیر بالایی داشته باشد.

 اما اگر می‌خواهید دستان شما توجه هر بیننده‌ای را جلب کند، پیشنهاد ما به شما آویز ساعت طلا است که در این مقاله به سراغ انواع این آویزها و قیمت‌های آن رفته‌ایم.

انواع آویز ساعت طلا

آویز ساعتی که استفاده می‌کنید نشان دهنده شخصیت و حال و هوای درونی شماست. 

همچنین بسته به شکل ساعتی که قرار است آویز به آن آویزان شود می‌توانید انواع گوناگونی از جمله آویز ساعت اسم، حرف، حروف لاتین، چشم نظر و آویز ساعت طلا ماه تولد را انتخاب کرده و سفارش دهید. 

آویز ساعت طلا از طلا سفید و زرد و حتی گاها با تلفیقی از مس به دست میاید.

 این موضوع سبب شده دست شما، علاوه بر طرح، در انتخاب رنگ آویز موردعلاقه تان هم باز باشد. تصویر زیر نشان دهنده تعدادی از انواع مختلف آویز ساعت است.

انواع آویز ساعت طلا

آویز ساعت طلا مردانه

در گذشته ای نه چندان دور طلا یک زیورآلات طلا تنها مختص بانوان بودند. 

امروزه به لطف ذوق طراحان و افزایش درخواست مصرف کنندگان، استفاده از طلا برای آقایان هم معمول شده است. 

از اکسسوری های مناسب آقایان می‌توان دستبندهای تلفیق چرم و طلا، آویز ساعت طلا با طرح یونانی ماه تولد و یا حرف لاتین ابتدای اسم، بندهای طلا ساعتهای هوشمند و … را نام برد. البته باید درنظر داشت که آویز ساعت طلا بخاطر ظرافت و حساسیتی که دارد نیاز به مراقبت مضاعف دارد و هنگامی که آن را به دست دارید بهتر است مراقب حرکات دستهای خود باشید.

 در ادامه چند نمونه از آویز ساعت طلا مناسب آقایان را می‌بینیم.

نمونه آویز ساعت طلا مردانه

پیشنهاد می‌شود پیش از خرید آویز ساعت طلا مردانه، ابعاد و جنس بند ساعتی که قرار است این آویز به آن بسته شود را درنظر بگیرید و با توجه به آن از بین طرح‌های متفاوت یکی را برگزینید.

 از طرح‌ پیشنهادی آویز ساعت طلا وبسایت زرطلاگلد به شما عزیزان خوش سلیقه، طرح بی‌نهایت است که هم برای ست کردن زوج‌ها انتخاب مناسبی است و هم آقایان به تنهایی می‌توانند از آن بهره ببرند.

22

آویز ساعت اسم

یک اسم ممکن است انقدر برای ما عزیز و محترم باشد که بخواهیم دائما جلوی چشممان باشد. این اسم می‌تواند نام خودمان یا عزیزانمان باشد. آویز ساعت بخاطر ظرافت و اندازه کوچکی که دارد در طرح های اسم بسیار زیبا ظاهر شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 شما می‌توانید از طرحهای معمول رایج در بازار استفاده کرده و یا اگر طرح خاصی در ذهن دارید آن را طراحی کرده و به استادکاری تحویل بدهید تا طرح موردعلاقه تان زیر نبض دست چپ همواره و همه جا همراهتان باشد. 

علاوه بر آویزهای اسم، آویزهای حروف، چه فارسی و چه لاتین، هم طرفداران خاص خود را دارند.

در ادامه چند نمونه از این آویز ساعت های طلا را مشاهده می‌کنیم.

40

ابعاد هر پلاک آویز بستگی به حرف انتخابی دارد و ممکن است از نیم تا دو سانتی متر تغییر کند، همچنین طول زنجیر هر آویز ساعت طلا از حدود 10 تا 14 سانتی متر است که وقتی بسته می‌شود نصف می‌گردد. یعنی در حالت بسته شده از هر طرف بین 5 تا 7 طول دارد.

41

آویز ساعت طلا چشم نظر

نه تنها در فرهنگ ایرانی بلکه در بسیاری از ممالک به چشم نظر یا چشم زخم باور دارند. این باور قدیمی بیان میکند که اگر فردی با نگاهی حسود و خصمانه به شما بنگرد، سبب می‌شود رخدادهای بد و نامطلوبی برایتان پیش بیاید.

 برای جلوگیری از این اتفاقات ناخوشایند و پیشگیری از چشم خوردن، سالهاست چه در روستاهای دورافتاده و چه در کلانشهرها، کافه ها و رستوران‌ها و منازل شخصی نماد اشک شکلی به رنگ آبی را به در و دیوار می‌آویزند. به قنداق کودکان تازه متولد شده با سنجاق قفلی می‌بندد یا طرحش را بر روی لباسها می‌کشند.

 امروزه جدا از باور شخصی، نماد زخم چشم تبدیل به یک آیکون شده و در اکسسوری‌های گوناگونی دیده می‌شود.

 اینکه شما از معتقدان این افسانه قدیمی هستید یا صرفا به رنگ آبی فیروزه‌ای علاقه دارید، تفاوتی ندارد قطعا از آویز ساعت طلا با طرح چشم نظر خوشتان خواهد آمد. در ادامه چند نمونه از این آویزها را می‌بینیم.

42

آویز های چشم نظر در طرحهای مینیمال، مدرن و یا به شکل قدیمی موجود هستند و طرفداران مخصوص به خود را دارند.

 اگر می‌خواهید برای کودک تازه به دنیا آمده‌ای طلا هدیه ببرید اغلب پیشنهاد می‌شود که با طرح چشم نظر باشد تا نگاه‌های بد را از کودک دور کند.

46

آویز ساعت طلا ماه تولد

غیرممکن است اطراف خود فردی را نشناسید که در ابتدای برخورد با دیگران از آنها ماه تولدشان را نپرسد.

 این دسته از افراد اعتقاد دارند با دانستن ماه و تاریخ تولد دیگران میتوانند اخلاقیات و رفتارهای آنان را پیش بینی کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید رشته دانشگاهی نیز برای بررسی صورفلکی و ستاره ها در لحظه تولد وجود دارد که فارغ التحصیلان این رشته با توجه به این موضوعات، سرنوشت شما را پیش بینی می کنند!

 نمادهای یونانی ماه‌های تولد به خودی خود تصاویر جذابی دارند از سرطان یا عقرب که نماد ماه تیر است تا دولو که نماد ماه آذر می‌باشد. اما اگر شما هم جزو افراد معتقد به ویژگی های ماه تولد هستید پیشنهاد ما به شما آویزهای ظریف ساعت ماه تولد است.

 این آویزها اغلب وزن پایین و در نتیجه قیمت مناسبی دارند. این موضوع آنها را برای هدیه دادن مناسب ساخته است. همچنین همانطور که پیش‌تر گفته بودیم این آویزها برای آقایان انتخاب مناسبی هستند.

آویز ساعت طلا ماه تولد

قیمت آویز ساعت طلا ماه تولد

آویز ساعت طلا ماه تولد اکسسوری زیبا و پر استفاده‌ای که جای خالی آن روی میز آرایش هر بانو شیک پوشی احساس می‌شود.

 اما ممکن است با توجه به افزایش روزانه قیمت طلا از خرید آن هراس داشته باشید، در این صورت باید به شما مژدگانی بدهم، آویزهای ساعت با توجه به ظرافت و سبکی وزنی که دارند، قیمت بسیار مناسبی داشته و همچنین از اجرت ساخت پایینی برخوردار هستند.

 نمی‌توان پیش از انتخاب و وزن کردن آویز دلخواه شما قیمت دقیقی بیان کرد اما بازه حدودی قیمت آویز ساعت طلا از یک میلیون و دویست هزار تومان تا نزدیک به سه میلیون است.

 برای اطلاع از قیمت دقیق هر آویز طلا، به صورت لحظه‌ای،  از سایت زرطلاگلد دیدن فرمایید.

admin
ارسال دیدگاه