آشنایی با خرید اینترنتی النگو طلا

آشنایی با خرید اینترنتی النگو طلا

تاریخچه طلا

از 5000 سال پیش از میلاد که طلا کشف و استخراج شد تا امروز، این فلز گرانبها و کمیاب جزوی جدا نشدنی از معاملات و داد و ستدهای بین انسانها بوده. 

همچنین دیرین زمانی است که این عنصر شیمیایی زینت بخش ظاهر ما انسانهاست.

 در نقوش و سنگ واره های باستان هم نقش زنانی دیده میشود که گردنبند و دستبند و پابند طلا به تن دارند. این امر بیانگر آن است که از ابتدا بانوان شیفته زیبایی و شکوه طلا بوده‌اند. 

همانطور که همه می‌دانیم علاقه و وابستگی بانوان به طلا بسیار بیشتر از آقایان است، اما این بدین معنی نیست که آقایان از طلا بدشان میاید! خصوصا در حال حاضر که دستبندهای تلفیقی چرم و طلا متنوعی تولید شده و هدیه ای مناسب برای هر مرد خوش پوشی است.

انواع مختلف النگو طلا

النگو طلا

اسم النگو طلا ما را به یاد صدای جیرینگ جیرینگ دستان مادر و مادربزرگ‌ها می اندازد، با پیشرفت طراحی جواهرات و مدرن شدن آنها، دیگر از طرحهای قدیمی که بسیار پر زرق و برق بودند و در سایزهای پهن تر تولید می‌شدند، خبری نیست.

 مینیمال شدن سبک زندگی سبب شده افراد از اکسسوری های ظریف تر لذت ببرند و البته با قیمت عجیب امروزه‌ی طلا این به نفع ماست!

النگو طلا

مدل النگو طلا جدید زنانه ۲۰۲۰

آشنایی با خرید اینترنتی النگو طلا

تعریف خوش پوشی و شیک بودن دیگر تنها پوشیدن لباسهای مرتب و ست نیست، بلکه داشتن زیورآلات مناسب در کنار لباس مناسب، به تیپ شما جلوه خاصی می بخشد. چه اکسسوری بهتر از طلا ؟ فعالان حوزه مد معتقدند اگر می خواهید تاثیرگذار باشید بهتر است در مچ هر دو دستتتان دستبند یا النگویی داشته باشید.

در ادامه می‌توانید چند مدل از النگوهایی که در سال 2020 ترند بوده اند را مشاهده کنید.

النگو ترند 2020

پیش از خرید النگو باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. آیا این النگو قرار است به طور روزانه استفاده شود و همه جا همراه شما باشد یا فقط زینت بخش دستان شما در مهمانی هاست؟ آیا قرار است تنهایی انداخته شود و اصطلاحا تک پوش باشد یا با چند النگو دیگر همراه میشود؟ همچنین می‌توانید انتخاب کنید که روی النگو شما طراحی و حکاکی صورت گرفته باشد یا خیر.

النگو ترند 2020

مدل النگو طلا جدید دخترانه

النگوهای طلا برای تمام بانوان با هر سن و سلیقه‌ای که باشند، جذابیت دارند. تفاوت بین مدلهای زنانه و دخترانه النگوها در ظرافت، وزن و سبک طراحی آنهاست. مدلهای تینیجری اصولا وزن سبک‌تری دارند و آویزی به شکل قلب، پرنده، بی‌نهایت و … در میان خود دارند.

در ادامه چند مدل از النگوهای دخترانه‌ای که در سال 2020 محبوب بوده‌اند را مرور می‌کنیم.

مدل النگو دخترانه

اگر قرار است النگویی را برای مصرف روزمره خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما النگوهایی با وزن بالاتر و ضخیم تر هستند. با توجه به اینکه دست ما روزانه با اشیا و محیط های گوناگون برخورد دارد، النگوهای ظریف تر امکان آسیب بیشتری دارند. درحالیکه هرچه قطر النگو بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر آسیب‌ها و برخوردهای احتمالی بالاتر است.

مدل النگو دخترانه

النگو آینه‌ای چیست؟

النگوهایی که ظاهری شفاف و براق دارند و به خوبی نور را انعکاس می دهند. این النگوها اغلب طراحی ساده و دخترانه داشته و برای نوجوانان جزو زیورآلات مناسب محسوب می‌شوند. النگوهای آینه‌ای چه به صورت تک پوش و چه به صورت چندتایی جلوه ویژه ای به مچ شما می‌بخشند.

النگو آینه‌ای

قیمت النگو طلا مدل آینه ای

قیمت النگو آینه ای براساس وزن و عیار آن صورت می گیرد و بسته به اینکه ساخت دست باشد یا توسط دستگاه تولید شده باشد، اجرت المثلش فرق می کند. اما میتوان گفت که در حال حاضر از رنج قیمتی یک میلیون و هفتصد هزار تومان تا چهار میلیون و نهصد هزار تومان، بسته به وزن النگو، قیمت گذاری می شود. می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق و لحظه ای هر گرم طلای 18 عیار به وبسایت ما به نشانی zartalagold.com مراجعه کنید. در وبسایت ما امکان خرید اینترنتی النگو طلا به صورت اقساطی نیز موجود است.

انواع النگو آینه ای جدید

النگوهای آینه ای با توجه به ظاهر شیک و ظریفی که دارند برای مهمانی ها انتخاب بسیار مناسبی به نظر میرسند. در ادامه چند مدل از این النگو را با هم می‌بینیم.

النگو آینه‌ای

اگر می‌خواهید النگو آینه‌ای شما دچار آسیب و یا قرشدگی در اثر برخورد روزانه دست نشود، اگر راست دست هستید بهتر است النگو در دست چپ و اگر چپ دست هستید النگو را در دست راست بیاندازید.

النگو آینه‌ای

خرید اینترنتی النگو طلا

در شرایطی که قیمت طلا هرلحظه و بطور آنی تغییر میکند، به نظر میاید بهترین کار سفارش آنلاین محصولات طلا باشد، چرا که بعید نیست در فاصله منزل تا مغازه قیمت ها باز هم افزایش یابند! همچنین خرید آنلاین باعث کاهش آلودگی شده و در شرایط بیماری این روزها به عدم انتشار ویروس هم کمک می کند. امکان پرداخت قسطی و ارسال رایگان از دیگر مزایای خرید اینترنتی النگو طلا است. پیشنهاد ما به شما که هم به دنبال محصولاتی خاص و زیبا هستید و هم به قیمت اهمیت میدهید، سایت زرطلا گلد است.

النگو طلا را از کجا آنلاین بخریم؟

سایت زرطلاگلد با داشتن سه سال سابقه فروش آنلاین و همچنین حضوری، برای عزیزان ساکن در شهر تنکابن، به شما امکان مقایسه قیمتها و انتخاب بهترین گزینه با توجه به بودجه تان را میدهد. همچنین این گروه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، امکان ارسال رایگان به سراسر ایران در صورت خرید بیش از دو میلیون، ارسال به صورت کادویی و در بسته بندی شیک و پرداخت امن، خیال شما عزیزان را بابت همه چیز راحت کرده اند.

سایت زرطلا گلد برای شما عزیزانی که به دنبال خرید اینترنتی النگو طلا هستید، خبر خوش دیگری هم دارد. گرچه باورش دشوار است اما شما می توانید النگو خود را سفارش داده و هزینه آن بدون پیش پرداخت و به شکل از دم قسط پرداخت کنید. در صفحه شرایط خرید توضیحات کامل در این باره داده شده است.

admin
ارسال دیدگاه