قیمت گوشواره آویز بلند طلا

گوشواره آویز بلند طلا

گوشواره آویز بلند طلا:

طلا همیشه یکی از ارزشمندترین کالاهایی است که با گذر زمان بر قیمت آن افزوده می شود از اینرو بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از آن به عنوان یک سرمایه و همچنین زیبایی بخشیدن به استایل خود استفاده نمایند.

گوشواره طلا یکی از زیور آلاتی است که در گوش بانوان بسیار زیبنده و چشم نواز است. امروزه مدل های بسیار زیادی از انواع گوشواره های آویز بلند طلا ساخته می شود که گاهی انتخاب یکی از میان اینهمه مدل کاری سخت و دشوار خواهد بود.

گوشواره آویز بلند طلا یکی از مدل هایی است که اخیرا در ویترین تمام طلافروشی ها مشاهده می شود و بانوان با توجه به سلیقه خود از انواع بلند یا کوتاه آن خریداری می نمایند. گوشواره در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای دارد و با توجه به رنگ پوست، تناسبات چهره و مدل و طرح لباس انتخاب می شود.

گوشواره آویز بلند طلا به یک رشته یا چند رشته زنجیر ظریف طلا گفته می شود که با گیره ای به گوش آویزان شده و در انتهای پایین زنجیر یک تکه طلا به شکل های مختلف مانند پروانه، بی نهایت یا گل آویزان است که زیبایی خاصی به چهره می بخشد. گوشواره آویز بلند طلا برای خانم هایی که صورتی گرد دارند بسیار مناسب است.

همچنین این سبک از گوشواره برای بانوانی با صورت بیضی نیز می تواند گزینه خوب و مناسبی باشد. خانم هایی با صورت هایی به شکل قلب نیز می توانند به راحتی از این مدل گوشواره استفاده کرده و بر زیبایی استایل خود بیفزایند خانم هایی با صورت چند ضلعی نیز با اعتماد به نفس کامل می توانند با انتخاب گوشواره آویز بلند طلا به صورت خود درخشش خاصی ببخشند. به طور کلی می توان گفت این مدل گوشواره برازنده بیشتر افراد با خصوصیات مختلف چهره می باشد.

8 1

این گوشواره با یک قلاب در بالا به راحتی وارد سوراخ گوش می شود و تا نزدیکی های گردن به سمت پایین به شکل آبشاری آویزان می شود. قفل این گوشواره طلا می تواند از نوع قفل گل میخ، قفل حلقه ای، قفل اهرمی، قفل پیچی، قفل فشاری یا قفل امگا باشد.

قفل گوشواره مانع از گم شدن طلا می شود از اینرو ایمنی و محکم بودن آن بسیار حائز اهمیت است.

گوشواره آویز بلند طلا از طلای 18 عیار ساخته شده است که با کیفیت خوبی به هم متصل شده اند. وزن حدودی این گوشواره ها بستگی به وزن آن دارد. برای شستشوی این محصول می توان به راحتی آن را در محلول های معمولی شستشو قرار داد.

گوشواره آویز بلند طلا یکی از انواع گوشواره هایی است که بسیار وسوسه انگیز است و خانم های خوش سلیقه که به دنبال این هستند تا در جمع های مهمانی زیبا و درخشان باشند حتما از دیدن آن به وجد می آیند.

این مدل گوشواره برای دخترخانم هایی که می خواهند در لباس عروسی بدرخشند نیز بسیار مناسب است.

قیمت گوشواره آویز بلند طلا:

همانطور که همه ما میدانیم طلا از آن دست محصولاتی است که قیمت آن با توجه به قیمت روز محاسبه می شود. وزن گوشواره آویز بلند طلا در محاسبه قیمت آن نقش مهمی دارد.

 

چنانچه شما می خواهید با خرید این گوشواره زیبا بدرخشید حتما به سایت گالری رز طلا سر بزنید و از انواع گوشواره آویز بلند طلا به شکل حلقه ای، دو حلقه، طرح گل، طرح قلب، اشک فیوژن، ستاره تراش دار، طرح زنجیر و هزاران مدل متنوع دیدن نمایید و پس از انتخاب مدل مورد نظر خود و اضافه کردن آن به سبد خرید در کوتاهترین زمان ممکن  و با ارائه فاکتور  معتبر درب منزل تحویل بگیرید. در صورت اشکال محصول قابل عودت می باشد.

6 1

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه