بهترین روش ست کردن چند گوشواره با هم |✔️بایدها و ❌نبایدها

کردن چند گوشواره با هم

نکاتی درباره ست کردن چند گوشواره با هم که باید بدانید

ظاهر زیبا به تنهایی خلق نمی شود؛ بلکه باید از عناصری برای زیباتر شدن مدد گرفت. زیورآلاتی مثل گوشواره، نقش موثر در خلق چنین ظاهری خواهند داشت. چه بسا که گوشواره علاوه بر تاثیر در ظاهر، در تکمیل لباستان هم تاثیرگذار است.

قانون شماره 1 را فراموش نکنید: گوشواره باید ظاهری متعادل و خوش فرم را برایتان به ارمغان بیاورد. حتی به نحوه قرار دادن گوشواره در گوش دقت کنید. اگر به این نکته توجه نمایید؛ شاهد نتیجه بی نظیری خواهید بود. البته ست کردن چند گوشواره با هم نیز غوغایی به پا می کند. گویی که یک مد جدید در حال گسترش است.

منظور ما این نیست که نسبت به علایق و ترجیحات خود بی توجه باشید، خیر. نباید علایقتان در خصوص پوشیدن گوشواره را نادیده بگیرید. اما اگر علاوه بر علاقه شخصی، نکات مهم را هم اجرا کنید، به سوی بهتر شدن پیش رفته و زیبایی هایتان برجسته تر نشان داده می شوند.

گوشواره های نامتقارن، کاملا جذاب

شاید به نظر شما پوشیدن گوشواره های نامتقارن، چندان جالب به نظر نیاید. اما اگر روش های صحیحی که در ادامه خواهیم گفت را اجرا کنید؛ خواهید دید که ست کردن چند گوشواره با هم، آن هم گوشواره های نامتقارن، ایده بدی نیست. در ادامه به بررسی 3 روش صحیح در خصوص ست کردن چند گوشواره با هم خواهیم پرداخت:

گوشواره حلقه ای و میخی

◼️ انتخاب گوشواره هایی با تم مشترک و رنگ یکنواخت

گوشواره هایی که دارای تم مشترک هستند؛ مکمل یکدیگر بوده و ست کردن آنها با هم به یک نتیجه عالی ختم خواهد شد. برای مثال اگر گوشواره ای با طرح گل را انتخاب کردید؛ گوشواره دوم شما می تواند از طرح میوه انتخاب شود. یا اینکه می توانید چند گوشواره طرح گل با اندازه های مختلف را کنار هم بپوشید. البته یک گوشواره و یک گل میخ هم انتخاب های خوبی هستند. همه گوشواره های نامبرده دارای طبیعت بوده و بنابراین کاملا به هم می آیند.

رنگ های یکنواخت و مکمل

اگر علاوه بر تم، به رنگ گوشواره نیز دقت کنید؛ باز هم با یک نتیجه خوب روبرو خواهید شد. سعی کنید گوشواره هایی با رنگ یکنواخت و یا رنگ مکمل را انتخاب کنید. در این حالت، شاهد یک کنتراست ظریف و زیبا خواهید بود.

ست کردن چند گوشواره حلقه ای

فرم های مشابه

نکته دیگری که درباره ست کردن چند گوشواره با هم وجود داشته و باید به آن اذعان کرد؛ توجه به فرم گوشواره است. اگر گوشواره های دارای فرم مشابه مانند فرم هندسی و یا منحنی را انتخاب کنید؛ یک تطابق و هماهنگی عالی را برقرار خواهید کرد.

گوشواره هایی از یک جنس

سعی کنید چند گوشواره از یک جنس را با هم امتحان کنید. مثلا ست کردن گوشواره طلا با گوشواره نقره، کار اشتباهی است. اگر گوشواره نقره را با نقره و یا گوشواره های سنگی حاوی یک سنگ را بپوشید؛ شباهتی بی نظیر را به وجود خواهید آورد.

گوشواره با هم

◼️ ترکیب گوشواره های میخی با هم

این بار برای ست کردن چند گوشواره با هم باید به سراغ گوشواره میخی طلا رفته و آنها را از دو رنگ مختلف انتخاب کنید. البته سبک این گوشواره ها باید عین هم باشد. اگر این گوشواره ها را با لباس خود ست کنید؛ با یک نتیجه غیر قابل تصور روبرو خواهید شد.

گوشواره میخی طرح ضربدر کد E1457
گوشواره میخی طرح گل و پروانه کد E14885

◼️ از پوشیدن گوشواره بلند غافل نشوید

دوست دارید یک اقدام جسورانه و نفس گیر انجام دهید؟ پس گوشواره آویز طلا ، بلند و تک را بپوشید. یک طرف گوش این گوشواره را انداخته و در طرف دیگر، موهایتان را بریزید. در این حالت به یک ظاهر جذاب و مدرن دست یافته و تعادل را هم در این ظاهر احساس خواهید کرد.

مدل موی یک طرفه با گوشواره

✔️ بایدها و ❌نبایدها

اگر کاملا متوجه موضوع نشده و هنوز به توضیحاتی درباره ست کردن چند گوشواره با هم نیاز دارید؛ به مثالی که در ادامه آمده، توجه فرمایید. این مثال، باعث تسلط بیشتر شما شده و از این پس می توانید چند گوشواره مخلوط را به طرز هنرمندانه با هم ست کنید:

        1. گوشواره های بلند ناهموار

گوشواره های بلند ناهموار و نامتقارن بپوشید. البته این عدم تقارن نباید زیاد باشد. این گوشواره ها منجر به زیبایی هر چه بیشتر لبخند و استخوان ترقوه می گردند.

 

        2. گوشواره میخی های کوچک

چند گوشواره گل میخ کوچک را در دو گوش خود بپوشید. تعداد این گوشواره ها باید مثل هم باشد. استخوان گونه با این گوشواره ها تلاقی کرده و توجه را به سمت چشمانتان متمرکز میبرد. چشمانی که حالت رمانتیک به خود گرفته اند.

 

        3. گوشواره و جواهرات با هم

اگر اهل جواهرات هستید؛ پس حتما آن را با گوشواره امتحان کنید. اگر مدل موها را هم با جواهرات و گوشواره هماهنگ کنید، نتیجه نهایی، عالی از آب در می آید.

 

        4. گوشواره های متفاوت

گوشواره های متفاوت را هم امتحان کنید. این گوشواره ها خیلی نامتقارن به نظر می رسند. اما در عوض، ظاهری منحصر به فرد به شما هدیه می بخشند.

 

        5. پوشیدن چندین گوشواره مختلف در هر طرف گوش

راه دیگر این است که در هر طرف از گوش، گوشواره هایی که خیلی باهم فرق دارند را بپوشید. در این حالت، نوعی سردرگمی ایجاد خواهد شد و نمی دانید که به چپ باید نگاه کنید و یا به راست.

 

        6. گوشواره تک در یک گوش و ریختن موها در همان سمت

در یک طرف گوش، گوشواره تک انداخته و موها را هم درست در همان سمت بیندازید. با این کار، دارای یک ظاهر نامتقارن و جالب خواهید بود.

ست کردن گوشواره حلقه ای آویزدار و میخی

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه