خرید طلا کم وزن

طلای کم وزن و سبک

خرید طلا کم وزن و سبک

این روزها قیمت طلا، روند افزایشی را طی کرده است. با این روند، تصمیم مردم برای خرید طلا عوض شده است. خیلی از آنها به سراغ خرید طلا کم وزن و سبک با قیمت مناسب رفته اند. در حقیقت با افزایش نرخ طلا، توان مالی خریداران تغییر کرده و بیش از نیمی از آنها توان خرید طلاهای سبک و کم وزن را پیدا کرده اند. آنچه که مسلم است؛ این است که امکان چشم پوشی از خرید طلا وجود ندارد. خرید طلا مانند خیلی از خریدهای دیگر در خیلی از مواقع، ضروری است.

رسم و رسومات ایرانی، این وضعیت را ایجاب می کند. آیا می توان نزدیک به ایام عروسی طلا نخرید؟ نه تنها جشن عروسی، بلکه خیلی از مناسبت های مهم هم دیگر هم خرید طلا را اقتضاء می کنند. برای مثال می توان به مناسبت هایی مثل شب یلدا اشاره کرد. در این شب بزرگترها جهت خوشحال کردن کوچکترها و ارزش نهادن به آنها برایشان طلا (هر چند کوچک) خریداری می کنند. یا در اعیاد مختلف هم خرید طلا مثل شمش طلا مرسوم می باشد. خرید طلا به عنوان چشم روشنی برای نوزاد نورسیده هم یکی دیگر از رسومات زیبای ایرانی است!

نیم ست طلا با قیمت دو میلیون تومان

اگر تصمیم به خرید طلا کم وزن و سبک دارید؛ برای شما یک پیشنهاد استثنایی داریم! شما می توانید نیم ست طلا با قیمت دو میلیون تومان را بخرید. نیم ست لیزری یکی از زیباترین و ظریف ترین نیم ست ها به شمار می آید. این نیم ست طلا از وزن کم برخوردار بوده و اصلا ضخیم نیست. دو گوشواره و یک گردنبند همراه با طرح های جذاب از اجزاء اصلی این نیم ست محسوب می شوند.

یکی دیگر از نیم ست های بی نظیر طلا که تا این قیمت می توانید بخرید؛ نیم ست پروانه ای است. پروانه های متعلق به این نیم ست از جنس پارچه ای برخوردار بوده و با رنگ های زیبا و متنوع به نمایش درآمده اند. این نیم ست ها برای کادویی، عالی به نظر می رسند. دو گوشواره و یک پلاک که همگی دارای یک طرح مشابه هستند را در این نیم ست می بینید.

دستبندهای طلا کادویی

گزینه بعدی که پیشنهاد می کنیم و بسیار مورد استقبال واقع شده؛ دستبند طلا کادویی است. برای مثال می توان دستبند چرم و طلا را نام برد.

بندهای چرمی شیک به همراه پلاک های طلا متصل به آنها از اجزاء اصلی این دستبند به شمار می آیند. این دستبندها در مدل های زنانه و مردانه موجود بوده و بندهای چرمی ضخیم و محکم را به خود اختصاص داده اند. بندهایی با رنگ های مشکی، قهوه ای و … که به همراه پلاک های طلا، نمای زیبایی به دستتان می دهند. قیمت این دستبندها بین 1 الی 2 میلیون تومان است. 

دکمه بنفش را برای مشاهده محصولات مرتبط کلیک کنید.

شمش های طلا مناسب هدیه

شمش طلا یکی از گزینه های مناسب برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف محسوب می شوند. این شمش ها در وزن های خیلی کم با قیمت بسیار مناسب مشاهده شده و فرصتی برای یک خرید اقتصادی را در اختیارتان قرار می دهند. این شمش ها در وزن های زیر 1 گرم تا بالاتر از آن را شامل می گردند. قیمت شمش طلا هم از کمتر از 500 هزار تومان تا حدودا 2 میلیون تومان را در برمی گیرد. همچنین باید بدانید شمش هایی که داخل بسته های آبی رنگ قرار دارند؛ دارای طلای 24 عیار بوده و شمش های مندرج در بسته های قرمز رنگ هم از طلای 18 عیار برخوردار می باشند.

شمش 0.5 گرمی 24 عیار

خرید هدیه برای کودک

خرید هدیه برای کودک، لذت خاصی دارد. به ویژه اگر این خرید، طلا باشد. اگر تصمیمتان، خرید طلا کم وزن و سبک برای کودک است و قصد دارید تا آن را به کودک خود یا بچه متعلق به یکی از عزیزان خود هدیه دهید؛ می توانید بین گزینه های متنوع، یکی از آنها را انتخاب کنید. پیش از معرفی این گزینه ها باید بگوییم تمامی آنها قیمت خیلی مناسبی داشته و ظریف و متناسب با کودکان می باشند. طرح موجود در این طلاها نیز مطابق با روحیه لطیف آنهاست. قیمت آنها از زیر 1 میلیون تا حدود 1 میلیون و 500 است. مانند: گردنبند طلا، پلاک طلا، گوشواره آویز و انگشتر کودک.

انگشترهای طلا ارزان

برای خرید طلا کم وزن و سبک، آیتم های زیادی پیش رو دارید. یکی از این آیتم ها که مورد پسندتان واقع خواهد شد؛ انگشتر طلا است. این انگشترها دارای ظاهری ظریف بوده و به هیچ وجه زمخت و وزن دار نیستند. بنابراین می توانید آنها را با بهترین وزن و قیمت خریداری کنید. انگشترهای طلا مینیمال یکی از آیتم های جذابی اند که می توانید آنها را انتخاب کنید. انگشتر طلا طرح میهن هم گزینه مناسبی است. البته طرح های دیگر مثل طرح کارتیه، طرح کج، طرح تراش گل، طرح 5 ضلعی و … را می توانید در این انگشترهای زیبا مشاهده کنید. قیمت این انگشترها از 1 میلیون و 700 تا حدود 3 میلیون را شامل می گردد.

گوشواره های طلا سبک و مناسب هدیه

یکی دیگر از طلاهایی که یک انتخاب ایده آل به شمار می آید؛ گوشواره طلا سبک است. این گوشواره، کاملا برای هدیه دادن، مناسب بوده و در یک حس خوب، موثر است. حسی که تا مدت ها در قلب زنده خواهد بود! گوشواره میخی یکی از این گوشواره هاست که به گوش وصل شده و با یک قفل، محکم در پشت گوش قرار می گیرد. این گوشواره با قیمت 1 الی 1.5 میلیون، قابل تهیه می باشد. به جز آن می توان به گوشواره های حلقه ای ( ساده و طرح دار)، بخیه ای و آویز اشاره کرد. این گوشواره ها را هم می توانید با قیمت 2 الی حدودا 3 میلیون بخرید.

گردنبندها و زنجیرهای سبک و ارزان

اما آخرین انتخاب که برای خرید طلا کم وزن و سبک می توانید داشته باشید؛ گردنبندها و زنجیرهای سبک و ارزان می باشند. ظرافت و نازکی را می توانید از این گردنبند و زنجیرها به خوبی احساس کنید. گردنبند لیزری متصل به پلاک و همچنین زنجیرهای نازک اما مستحکم در این گروه قرار دارند. تمامی این طلاها با قیمت 2 الی 3 میلیون به فروش می رسند.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه