خرید شمش طلای سوئیسی

طلای سوئدی

خرید شمش طلای سوئیسی

شمش به طلایی آب شده گفته می‌شود که عیار بالایی دارد، مراحل تهیه شمش به دقت زیادی احتیاج دارد تا خلوص آن در مناسب ترین حال ممکن تعیین شود، این قطعه گران بها در داخل کشور و همچنین در دیگر نقاط و در سطح بین الملل شناخته شده است. شمش طلا به دلیل ارزش و اهمیتی که دارد، بسیار مورد توجه واقع شده و افراد زیادی به فکر خرید شمش طلای سوئیسی هستند؛ از همین جهت تصمیم گرفتیم شما را با این نوع از شمش آشنا کنیم و اطلاعاتی از آن را در اختیارتان بگذاریم.

در خرید شمش طلای سوئیسی، نکته‌ای که حائز اهمیت است، وزن این قطعه در نظر گرفته شده، چرا که شما می‌توانید انواع شمش را در وزن‌های گوناگون خریداری کنید؛ لازم به ذکر است که شما هزینه‌ای که در قبال این قطعه می‌دهید، با توجه به وزن و عیارش است. شمش طلای سوئیسی بیشتر به دلیل سرمایه‌گذاری خریداری می‌شود و افرادی که قصد سرمایه‌گذاری دارند به خرید این قطعه می‌پردازند؛ بنابراین در ادامه برای شما از موضوعاتی چون قیمت، عیار، طرح و دیگر مسائل مرتبط با شمش خواهیم گفت.

خرید شمش طلای سوئیسی

قیمت شمش طلای سوئیسی

یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با خرید شمش طلای سوئیسی وجود دارد، این است که شما باید از قیمت آن مطلع باشید تا بتوانید برای بودجه‌ی خود سرمایه‌گذاری کنید، قیمت شمش طلا به وزن، عیار و موارد دیگری بستگی دارد که به آن‌ها در ادامه خواهیم پرداخت؛ بنابراین شما باید در ابتدا قیمت شمش مورد نظر خود را که قصد خریدش را دارید، بررسی و آن را با میزان بودجه‌ی خود که قصد دارید آن را برای سرمایه‌گذاری کنار بگذارید، مطابقت دهید و سپس پس از آنکه شرایط را موردبررسی قرار دادید، به خرید شمش طلا سوئیسی مورد نظرتان از اینجا بپردازید.

قیمت شمش طلای یک کیلوگرمی

شما می‌توانید شمش طلا را در قیمت‌های متفاوتی مشاهده کنید، این قطعه در وزن و قیمت‌های مختلفی وجود دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. توجه داشته باشید که برای سرمایه‌گذاری، افراد بسیاری ترجیح می‌دهند که از شمش‌هایی با وزن‌هایی مختلف چند اونسی و چند گرمی استفاده کنند؛ برای مثال قیمتی که اکنون باید برای خرید شمش طلای سوئیسی 1 اونسی بپردازید، چیزی حدود به 53.770.000  است و اگر قصد دارید که شمش 5 یا 10 گرمی تهیه کنید، به ترتیب باید هزینه‌ای بالغ بر 8.860.000 و 17.505.000 را پرداخت کنید.

قیمتی که برای خرید شمش طلای سوئیسی 1 گرمی در نظر گرفته شده است، برابر با 16.650.500  که شما می توانید با محاسبه، قیمت شمشی که می خواهید را به دست آورید، برای این کار تنها کافی است که شما قیمت 1 گرم شمش را نسبت به وزنی که شمش انتخابی شما دارد، بسنجید و آن را محاسبه کنید. توجه داشته باشید که وزن های گوناگونی از شمش طلا موجود است که هر کدام قیمت مختص به خود را دارند و شما باید با در نظر گرفتن شرایط، شمشی که قیمتش به بودجه ی شما نزدیک تر است را خریداری کنید.

چه مشخصاتی باید روی شمش طلا درج شود؟

زمانی که شما شمشی را خریداری می‌کنید، علائمی را بر روی آن مشاهده خواهید کرد که این کار به منظور جلوگیری از تولید شمش طلای تقلبی صورت می‌گیرد؛ 

بنابراین هر کارخانه بر روی شمشی که تولید می‌کند، اطلاعاتی را بر روی آن می‌نویسد که نشان دهد شمش منحصر با آن شرکت است. شرکت مورد نظر باید قالبی را طراحی کند که علاوه بر نام شرکت، عیار و دیگر اطلاعات شمش را بر روی آن حک کند تا زمانی که طلای ذوب شده را داخل قالب می‌ریزند، این اطلاعات بر روی شمش درج شود.

شما باید در هنگام خرید شمش طلای سوئیسی، اطلاعاتی چون عیار، وزن، کد شناسایی و نام کارخانه‌ی سازنده آن را ملاحظه کنید تا مطمئن شوید شمشی که در حال خرید آن هستید، یک شمش مطمئن است و شما می‌توانید به راحتی و با خیال راحت آن را تهیه و بر روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

سوئیسی

سرمایه‌گذاری بر روی شمش طلا

امروزه با توجه به بازاری که در جامعه دیده می‌شود، هر فرد باید به فکر سرمایه‌گذاری در یک زمینه‌ی مشخصی باشد که ما به شما سرمایه‌گذاری بر روی شمش طلا را پیشنهاد می‌دهیم، شما می‌توانید با خرید شمش طلای سوئیسی، سرمایه خود را در یک جای مطمئن حفظ کنید.

شمش های طلایی که برای سرمایه‌گذاری به شما پیشنهاد می‌شود، از 0.100 تا 10 گرم است که بازه‌ی قیمتی آن متفاوت است و شما می‌توانید از 200 هزارتومان تا 16 میلیون این رنج را مشاهده کنید و شما باید برای مطلع شدن از قیمت دقیق هر شمش در وزن متفاوت، به گالری زرطلا مراجعه کنید و در قسمت شمش 24 عیار، انواع مختلف شمش و قیمت آن‌ها را بررسی کنید.

چه زمانی شمش خود را بفروشیم تا ضرر نکنیم؟

توجه داشته باشید که شما برای آنکه بتوانید یک سرمایه‌گذاری مناسب داشته باشید، باید اول از همه به دنبال نوسانات و بالا و پایین شدن لحظه‌ای قیمت‌ها نباشید و هدف خود را بر روی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما، این است که پس از خرید شمش طلای سوئیسی، آن را بین 6 تا 12 ماه نگه‌دارید و اگر چند روز پس از خرید شما، قیمت آن بالا رفت اقدام به فروش آن به‌صورت فوری نکنید؛ چرا که چنین سرمایه‌گذاری نمی‌تواند به نتیجه برسد.

بسته بندی شمش خریداری شما چگونه خواهد بود؟

شما می‌توانید شمش خود را در پک‌های چمدانی آبی رنگ، بسته بندی چرمی و بسته‌های عطری تحویل بگیرید که این بسته بندی متناسب با شمش انتخابی شما تعیین می‌شود؛ اگر شما می‌خواهید از قیمت این بسته بندی ها برای شمش طلای خود مطلع شوید، می‌توانید با مراجعه به سایت گالری طلای دست‌ساز زرطلا مراجعه کرده و از قیمت‌ها آگاه شوید. همچنین لازم به ذکر است که این سایت سفارش‌های مشتریان خود را هر روز صبح، ارسال می‌کند و فرد در مدت ‌24 ساعت بعد، بسته‌ی خود را که در آن انواع گوناگون شمش طلا وجود دارد، دریافت می‌کند. شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید شمش طلای سوئیسی کنید و آن را به‌صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

تمام نکات مهمی که شما برای خرید شمش طلای سوئیسی نیاز داشتید، در اختیارتان قرار گرفت و اکنون می‌توانید برای خود یک سرمایه‌ی مناسب تهیه کنید؛ امیدواریم مطالب ارائه شده بتوانند شما را در این امر، کمک و یاری کنند.

admin
ارسال دیدگاه