جدیدترین مدل گوشواره طلا 2023 از چه طرحی می باشد؟

جدیدترین مدل گوشواره سال 2022

از محبوب ترین زیور آلات مصرفی خانم ها گوشواره است. گوشواره ها را از نوزادی به گوش نوزاد دختر می اندازند و کودک از بچگی با گوشواره های مختلفی بزرگ می شود یعنی در تمام سنین گوشواره همراه آن است.

در کل برای خانم ها زیبایی گوش و گوشواره شان بسیار مهم است به همین دلیل خانم های خاص پسند همواره به دنبال گوشواره های خاص و ترند هستند.

پس بدون وقفه میریم سراغ ترند سال 1402 همراه با عکس … 😍

1. گوشواره های بخیه ای 👇

گوشواره بخیه ای ترند روز در بین گوشواره هاست و خانم های خاص پسند و شیک علاقه زیادی به گوشواره های بخیه ای دارند و بسیار مورد استقبال خانم های جوان واقع شده. 

گوشواره های بخیه ای حالت پذیری بسیار بالایی دارند. یعنی خانم ها میتوانند با تک سوراخ گوش یا دو و یا سه سوراخ به طور سلیقه ای از این گوشواره استفاده کنند. طرز انداختن این گوشواره ها هم بسیار سلیقه ای و متفاوت است.

گوشواره طلا بخیه ای طرح پروانه کد E5865

برای دیدن گوشواره بخیه ای طلا  👉روی لینک کلیک کنید.

گوشواره طلا بخیه ای طرح پروانه کد E1032

2. گوشواره های آویز پلاک دار 👇

از این مدل گوشواره آویز طلا که پلاک کوچکی در طرح های مختلف همراه با زنجیر بوده بسیار ترند شده است. از مزیت این نوع مدل گوشواره های طرح دار این است که میتوانید با پلاک های گردنی هم شکل یا حتی کسانی که دو سوراخ در گوش دارند با گوشواره میخی هم شکل یا حتی با انگشتر و دستبند های طرح یکسان ست کنید.

گوشواره طلا آویز طرح پروانه بال تو پر توخالی کد E2438
گوشواره طلا با آویز پر کد E1561

3. گوشواره حلقه ای گوی دار 👇

گوشواره حلقه ای طلا همیشه طرفداران خاص خود را دارد و به هیچ وجه به سن و سال ربطی ندارد. گوشواره حلقه ای به سبب احساس خوبی که در گوش میدهد بسیار پر طرفدار است و اندازه های متفاوتی نیز دارد. 
اما گوشواره های حلقه ای گوی دار به تازگی ترند شده و بسیار پر طرفدار است. 
تصور کنید …  حلقه ای پر طرفدار + گوی های خاص پسند 🤩. ترکیب این دو با هم بازار طلا رو به تصرف کرده. 

گوشواره حلقه ای پنج گوی طلا تراش دار کد E4177
گوشواره گوی دار

4. گوشواره های ناپل 👇

گوشواره های ناپل از گوشواره های جدید و جزو گوشواره های حلقه ای به حساب می آیند. این گوشواره ها به سبب ظاهر زیبایی که دارند بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفتند. از گوشواره های ناپل ساز 1 برای نوزاد و کودکان زیر 3 سال و گوشواره سایز 2 به بالا برای استفاده خانم ها قرار میگیرد. 

از خصوصیات ظاهری ناپل ها می توان به دوتایی بودن حلقه ها اشاره کرد و همچنین آبکاری دو رنگ این گوشواره ها. یک حلقه آبکاری سفید و حلقه دیگر آبکاری زرد دارد.

ناپل
گوشواره حلقه ای ناپل طرح لوزی کد E6527

4. گوشواره های میخی طرح گوی 👇

گوشواره های میخی توپی ازجمله گوشواره هاییست که هیچوقت از مد نمی افتد و امکان ست کردن با هر گوشواره دیگری را نیز دارند از جمله گوشواره های حلقه ای، آویز و حتی بخیه ای.

این نوع گوشواره های میخی هیچ محدودیت استفاده ای ندارد. یعنی هم به عنوان طلای روزمره و هم به عنوان گوشواره مجلسی همراه با گوشواره دیگر و یا تک مورد استفاده خانم ها قرار میگیرد.

گوشواره میخی طرح توپی آینه ای کد E1811
گوشواره حلقه ای و میخی

زرطلا فروشگاه فیزیکی و آنلاین طلاست، برای زرطلا سعی دارد بهترین ها را برای شما رقم بزند و سعی در این دارد که بروز ترین مطالب را با شما به اشتراک بگذارد.

این مطالب طبق آمار بدست آمده هر چند مدت بروز خواهد شد.

برای مشاهده لیست  قیمت گوشواره طلا  👉 روی لینک کلیک کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه