دستبند بنگل طلا چیست؟ و فرق آن با دستبند النگویی

مدل های دستبند النگویی طلا

همانطور که می دانید علاقه به اکسسوری ها در بین افراد به ویژه خانم ها و دختران از زمان قدیم به تا به امروز رایج بوده است و ادامه دارد. انواع اکسسوری محبوبیت ویژه ای در نزد افراد و دختران دارند که هر خانم حداقل یک اکسسوری برای خود دارد.

اکسسوری ها به صورت کلی به دو دسته طلا و بدلیجات تقسیم می شوند که هر یک طرفداران و مخاطبان مختص به خود را دارند. زیورآلات طلا از محبوب ترین نوع اکسسوری در بین افراد در نقاط مختلف جهان معرفی شده اند که فوق العاده زیبا طراحی شده اند.

البته که طلا دارای قیمت گرانی هستند، اما نکته مهم این است که در طول سال های استفاده از کیفیت آنها کاسته نمی شود. همچنین همواره ارزش مادی خود را حفظ می کنند، چه بسا که روز به روز گران تر می شوند و ارزش آن بیشتر می شود. زیورآلات طلا خود نیز دارای انواع مختلفی همانند دستبند ، النگو، گوشواره، گردنبند و… می باشد که از نظر شکل و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند.

جدیدترین مدل های دستبندهای النگویی طلا 2022

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نمونه های طلاجات در بین خانم ها و دختران شیک پسند، دستبند طلا می باشد. دستبند طلا همانطور که از نامش مشخص است برای قرار گرفتن دور دست در قسمت مچ طراحی شده است. دستبند طلا در مدل های متنوعی موجود می باشد که دستبند النگویی طلا جزو پرفروش ترین ها در سال اخیر شناخته شده است. دستبند النگویی با ورود به عرصه فروش، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داد و هر روزه بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. این دستبند زیبا با مزیت و ویژگی های عالی خود توانست طرفداران زیادی پیدا کند.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مشخصات و مزیت های دستبند النگویی آشنا شوید.

دستبند بنگل چیست؟ و تفاوت آن با دستبند النگویی؟

دستبندهای بنگل نوعی دستبند النگویی محسوب می شود با این تفاوت که دستبند های بنگل قفل ندارند و قسمت بالایی دستبند باز است و یا از کنار همدیگر رد شده اند یا به هم نمیرسند و دو سر باز آن جای مانور طلاسازان است و مول های بسیار مختلفی موجود است. 

دستبند بنگل طلا طرح میخ گرد کد B15943
دستبند بنگل
دستبند النگویی تو خالی کد B6402
دستبند النگویی

انواع دستبند النگویی از نظر اندازه با یکدیگر متفاوت هستند که برای مچ ظریف، درشت، چاق، گوشتی، استخوانی و… اندازه های مختلفی دارند. برای خرید آنلاین دستبند های طلا از جمله دستبند های النگویی باید سایز مچ خود را بدانید. اگر اندازه مچ خود را نمی دانید و قصد خرید دستبند النگویی دارید، با کلیک روی لینک راهنمای سایز دستبند النگویی ، اندازه مچ دست خود را برای خرید دستبند النگویی بیابید.

مزیت هایی که باید بدانید:

  • 1. اولین و مهم ترین مزیت دستبند النگویی این است که با خرید آن صاحب النگو و دستبند می شوید، به عبارتی با یک تیر دو نشان می زنید.
  • 2. دیگر مزیت این محصول طراحی فوق العاده زیبای آن است که در طرح های ظریف، کار کرده و… موجود می باشد.
  • 3. وزن این النگو بسیار سبک می باشد که دست را خسته نمی کند.

طی سال ها تجربه به جرات می توان گفت دستبند النگویی طلا از موفق ترین و پرفروش ترین مدل ها در جهان است. به ویژه در عصر حاضر که توجه به زیبایی استایل و اکسسوری افزایش یافته است، استقبال از دستبند النگویی بیشتر شده است. دستبند النگویی در مدل های متنوعی موجود است که هر سلیقه ای را در بر می گیرد.

در این قسمت با جدیدترین مدل های دستبند النگویی طلا آشنا می شویم.

دستبندهای بنگل و النگویی از نظر مدل قفل و بسته شدن :

🟢 دستبندهای النگویی دو قفله (1 قفل + 1 قفل اطمینان) 

🟢 دستبند النگویی همراه با زنجیر و قفل ساده

🟢 دستبندهای بنگل که قفل ندارند  

دستبند النگویی تو خالی کد B6402
دستبند النگویی با دو قفل
دستبند النگویی طلا طرح چشم کد B6403
دستبند النگویی با قفل ساده و زنجیر

تنوع ظاهری دستبندهای طلا النگویی:

👈دستبند النگویی طرح سیاه قلم: طراحی این دستبند ها بسیار خاص است و همانطور که سنتی بنظر می آید بسیار شیک است. وزن سیاه قلم ها از وزن طلا کسر شده است . دستبندهای النگویی سیاه قلم دارای دو قفل (قفل اطمینان) است که خیال شما را از بابت باز شدن ناگهانی دستبند راحت میکند.

دستبند النگویی طلا طرح سیاه قلم 3
دستبند النگویی طرح سیاه قلم

👈دستبند النگویی کارتیه: دستبندهای کارتیه از پرطرفدارترین و ترند ترین دستبند های النگویی موجود در بازار است که طرح خاص و ساده روی آن باعث ترند شدن این دستبندهای النگویی شده است. دستبند النگویی کارتیه دارای دوقفل (قفل اطمینان) بوده و به هیچ وجه باز و گم نمیشود.

👈 و …

دستبند النگویی کارتیه طلا طرح لاو
دستبند النگویی کارتیه

خرید جدیدترین مدل های دستبند النگویی طلا با نازل ترین قیمت:

با توجه به زیبایی منحصر به فرد انواع دستبند النگویی و ارزش مادی بالا، هر روزه خرید این دستبند شیک افزایش پیدا می کند. شما عزیزان نیز اگر قصد خرید دستبند النگویی طلای اصل را با قیمت مناسب دارید، می توانید از مجموعه حاضر بهره مند گردید. مجموعه بزرگ رزطلاگلد بهترین و زیباترین مدل های دستبند النگویی طلا را به صورت مستقیم و کوتاه کردن دست واسطه ها به فروش می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید دستبند النگویی هم اکنون با شماره های مندرج در ادامه صفحه تماس بگیرید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه