ارزان ترین تا گران ترین قیمت پلاک و زنجیر طلا

قیمت پلاک زنجیر طلا

قیمت پلاک طلا

علاقه خانم ها به طلا و زیورآلات، انکارناپذیر است. زرق و برقی که در انواع طلا مشاهده می شود به اضافه زیبایی بیکران آنها، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد. به طوری که وقتی از کنار طلاهای مختلف رد می شوید، ناخودآگاه چشمانتان محو زیبایی آنها خواهد شد.

حال یکی از انواع طلا که بیش از همه مورد توجه و استقبال مخاطبان واقع شده، پلاک طلا است. این پلاک، مدل های متنوعی دارد. با توجه به همین مسئله، قیمت پلاک طلا، دارای رنج های مختلفی خواهد بود.

پلاک مینیمال

ضمن اینکه شما می توانید با انتخاب هر یک از انواع پلاک طلا، زیبایی را به استایل خود هدیه دهید. چرا که هر یک از انواع پلاک، تاثیر مشهودی بر روی استایل داشته و علاوه بر این، حس خوشایندی را در شما ایجاد خواهند کرد.

اما اگر بخواهیم کمی بیشتر راجع به قیمت پلاک طلا صحبت کنیم، باید بگوییم قیمت پلاک از حدود 2 میلیون تومن شروع شده و تا قیمت های بسیار بالاتر را در بر می گیرد. بسته به اینکه بخواهید چه طرح و وزنی از طلا را انتخاب کنید، نرخ ها متفاوت خواهند بود. در ادامه به چند نمونه از طرح های موجود از پلاک های طلا اشاره خواهیم کرد: پلاک ظریف لیرز ، پلاک با قاب دور سنگ، پلاک و ان یکاد، پلاک سه بعدی سبک سازی شده، پلاک سیاه قلم و …

پلاک طلا طرح چتر کد P17885

قیمت پلاک طلای هدیه

خیلی از افراد به منظور خرید پلاک طلای هدیه به طلافروشی مراجعه نموده و قیمت پلاک طلای هدیه را می پرسند. همانطور که گفتیم پلاک ها دارای تنوع زیادی هستند و این تنوع، در قیمت آنها اثر نهاده است. پیشنهاد ما این است که از پلاک های ظریف لیزری که واقعا رخ زیبایی دارند، دیدن فرمایید. این پلاک ها، گزینه مناسبی برای انتخاب بوده و به دلیل ظرافتی که دارند، دارای قیمت مناسب تری هستند.

شما با این کار، هم می توانید از بهترین قیمت پلاک طلای هدیه برخوردار گردید. هم پلاک های همه پسند و باب دل را به فرد مقابل خود هدیه دهید. چرا که کمتر کسی پیدا می شود دست رد به پلاک های ظریف بزند. این پلاک ها به قدری زیبا و جذاب هستند که هر فردی را شیفته خود می سازند. شما با انتخاب آنها و هدیه به طرف مقابل خود، هم حس خوبی را در او به وجود آورده و هم ارزش او را نزد خود یادآوری می کنید. در قسمت زیر به چند نمونه از پلاک های ظریف و متنوعی که می توانید به عنوان هدیه، آنها را انتخاب کنید، اشاره خواهیم کرد:

_ پلاک های پروانه پارچه ای

_  پلاک های شعر

_ پلاک های اسم

این پلاک ها بسیار استفاده شده و به شدت مورد توجه می باشند. به طوری که طرفداران این گروه از پلاک ها، در مقایسه با طرفداران طلاهای دیگر، همراه با تعداد بیشتری هستند.

پلاک پروانه پارچه ای طلا
پلاک شعر تو مرا جان و جهانی مدل کشیده کد P1274

قیمت پلاک طلا اسم

تعدادی دیگر از خریداران هم وجود دارند که برای پرسیدن قیمت پلاک طلا اسم و خرید آن به طلا فروشی مراجعه می کنند. چرا که پلاک های اسم هم طرفداران زیادی دارند. این پلاک ها به قدری محبوب هستند که هیچگاه تقاضا برای آنها کاهش نمی یابد. بلکه روز به روز بر میزان تقاضا برای آنها افزوده می شود. پلاک طلا اسم، آن هم با اسم اختصاصی فرد، توام با جذابیت برای او بوده و هر فردی، علاقه خاصی به آن دارد.

اما در مورد اینکه قیمت پلاک طلا اسم حدودا چقدر است، باید بگوییم با توجه به فونت های متفاوتی که برای ساخت این پلاک ها انتخاب می شوند، قیمت فرق خواهد داشت. البته به اندازه اسم روی پلاک هم بستگی دارد. طبیعتا پلاک هایی که اندازه بزرگتری دارند، قیمت بیشتری هم خواهند داشت. به طور حدودی می توانیم بگوییم که قیمت پلاک اسم به تنهایی و بدون زنجیر، از 2.5 میلیون تومان شروع شده و بیشتر از آن را هم در بر می گیرد.

پلاک اسم آراد فارسی

قیمت زنجیر طلا

قیمت زنجیر طلا یکی دیگر از دغدغه خریدارانی است که برای خرید زنجیر به طلافروشی مراجعه می کنند. در این خصوص باید بگوییم با وجود وزن، ضخامت و طرح های مختلف زنجیر، نرخ ها یکسان نخواهد بود. رنج قیمتی زنجیرهای طلا از حدود یک میلیون و پانصد شروع شده و بالای 30 میلیون را هم شامل می گردد. هر چقدر که بر ضخامت زنجیر اضافه می شود، به همان نسبت شاهد قیمت بیشتری از این کار خواهیم بود. در ادامه به برخی از انواع زنجیر طلا که با قیمت های متعدد به فروش می رسند، اشاره خواهیم کرد:

_ زنجیر ونیزی، زنجیر بیز مارک و زنجیر میرو

_ زنجیر دیپلمات، زنجیر طرح طنابی سایز 1 و 2 و زنجیر نازک

_ زنجیر رولو، گردنبند زنجیری هرینگبون و زنجیر ورساچه

_ زنجیر فیگارو سایز متوسط و بزرگ، زنجیر کابلی و زنجیر فیگارو ظریف

زنجیر کابلی

قیمت زنجیر طلا زنانه

قیمت زنجیر طلا زنانه هم مثل قیمت زنجیر طلا به طور کلی تحت تاثیر وزن، ضخامت و طرح زنجیر قرار دارد. در مجموع زنجیرهایی که خانم ها به عنوان طلا از آن استفاده می کنند، تنوع بالایی داشته و این مورد نیز بی تاثیر در قیمت زنجیر طلا نیست. زنجیرهای زنانه نازک، ضخیم و ترند که بدون پلاک هم قابل استفاده هستند، همگی از نمونه های محبوب خانم ها به شمار می آیند. نرخ آنها نیز با هم متفاوت است.

خانم ها به راحتی میتوانند از همه مدل زنجیر استفاده کنند، زنجیر های نازک با پلاک ، زنجیر های کمی قوی تر با پلاک، زنجیر های بسیار ضخیم بدون پلاک و … .

انواع زنجیر طلا

قیمت زنجیر طلا مردانه

قیمت زنجیر طلا مردانه هم از دیگر درخواست هایی است که آقایان به هنگام خرید این زنجیرها دارند. آنها می خواهند ابتدا از قیمت مطمئن شده و سپس تصمیم به خرید بگیرند. لازم است بگوییم زنجیرهای مردانه طلا در مقایسه با زنجیرهای زنانه، ضخامت بیشتری داشته و از این قیمت گران تری هم دارند. البته مدل های گوناگون این زنجیر هم در قیمت آن دخیل خواهد بود. این را هم باید اضافه کنیم که برخی از زنجیرهای مردانه و زنانه مشترک هستند. یعنی علاوه بر آقایان، خانم ها هم می توانند از آنها استفاده نمایند.

زنجیر های مناسب آقایان معمولا از 10 تومن شروع میشود تا قیمت های بسیار بالاتر.

زنجیر طلا طرح فیگارو

قیمت زنجیر طلا نوزادی

اگر تمایل دارید تا زنجیر طلا نوزادی را خریداری کنید و پیش از آن خواهان کسب اطلاع از قیمت زنجیر طلا نوزادی هستید. باید بگوییم متاسفانه زنجیر طلا، گزینه مناسبی برای انتخاب نیست. بهتر است به جای زنجیر، به فکر خرید طلای دیگری مثل پلاک طلا برای نوزاد باشید. قیمت پلاک طلا نوزادی هم مناسب بوده و امکان خرید راحت را به شما می دهد. اما علت اینکه می گوییم از خرید زنجیر طلا نوزادی منصرف شوید؛ این است که این زنجیرها احتمال پاره شدن دارند. ضمن اینکه برای نوزادان هم خطرناک محسوب می شود. البته به جز پلاک، می توانید دستبند طلا نوزادی را هم خریداری کنید. دستبند، بهتر از زنجیر بوده و خطرناک هم نیست.

اما اگر فرزندتان بزرگ شده و مطمئنید که زنجیر برایش خطرناک نیست و یا میخواهید از دیگر طلای مناسب کودک زرطلا دیدن کنید، میتوانید روی طلای کودک کلیک کرده و تمامی کارهای کودکانه و مناسب نوزاد زرطلا را مشاهده کنید. 👶

قیمت زنجیر طلا ارزان

اگر تصمیم به خرید زنجیر طلا دارید و یکی از نگرانی هایتان، قیمت زنجیر طلا می باشد. نگران نباشید. چرا که زرطلا زنجیرهایی با بهترین قیمت را برای شما خریداران عزیز در نظر گرفته است. زنجیرهایی که قیمت کاملا مناسبی داشته و شما را در امر خرید زنجیر طلا، ناکام نمی گذارند. اما بهتر است در ادامه با تعدادی از انواع زنجیر طلا که قیمت مناسبی دارند، آشنا شوید. تا اگر تمایل داشتید، از بین آنها؛ گزینه های دلخواه خود را انتخاب نمایید:

1.زنجیرهای ونیزی، 2. زنجیرهای کابلی، 3. زنجیر دیپلمات

این سه نوع زنجیر نه تنها قیمت خوبی دارند، بلکه بسیار زیبا به نظر رسیده و می توانید آنها را برای خود یا عزیزانتان به عنوان هدیه خریداری نمایید. در آخر اگر خواهان کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت پلاک و زنجیر طلا هستید، می توانید این کار را همین حالا انجام دهید. زرطلا این امکان را در اختیارتان قرار داده است.

هر نوع پلاک یا زنجیر طلا که در این مقاله نام برده ایم را میتوانید در سایت زرطلا خرید کنید تنها کافیست روی پلاک طلا و زنجیر طلا کلیک کنید. و یا اینکه اسم زنجیر یا پلاک مد نظرتان را در قسمت جستجو سرچ کنید.

هر نوع پلاک یا زنجیر طلا که در این مقاله نام برده ایم را میتوانید در سایت زرطلا خرید کنید تنها کافیست روی پلاک طلا و زنجیر طلا کلیک کنید. و یا اینکه اسم زنجیر یا پلاک مد نظرتان را در قسمت جستجو سرچ کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه